Aparthotel
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Port El Kantaoui Center voor je op een rij gezet:

106 reviews over Aparthotel Vincci Port El Kantaoui Center in het Nederlands

Prima hotel maar met verschrikkelijk eten

Gerben Boon
26-9-2014

Het hotel is mooi gelegen en het zwembad is mooi gelegen en schoon. Helaas was tijdens ons verblijf het binnenbad gesloten ivm renovatiewerkzaamheden. Architectonisch een mooi hotel echter wel erg gedateerd (de kamers en eetgelegenheid). De kamers waren prima echter bij de bedden ontbraken kussenslopen en was het linnegoed verre van schoon (bloed- en andere sporen). Verder was het eten echt belabberd en krijg je je drinken in een plastic bekertje zoals men die kent van kinderfeestjes. Het personeel is oké maar een lachje mag er wel meer af. Wat ons opviel was de enorme aanwezigheid van Polen en Russen.

Kortom; een prima low-budget hotel echter moet je er niet heen gaan voor het eten en voor mensen met smetvrees is dit ook geen verstandige keuze.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Rolf
31-7-2014

Prima ligging; op 10 minuten lopen van strand en een prachtig haventje. Vervelenste in het hotel waren de Russen, die torenhoog hun eten opstapelen op hun borden en nog niet de helft ervan opeten. Alsjeblieft of dankjewel, ook niet in hun eigen taal, zal je van hun niet te horen krijgen. Het personeel was in het begin wat nukkig, mogelijk ook door de Ramadan maar als je er vriendelijk tegen praat worden zij dat ook. 1 Dinar (=50 eurocent) aan het begin van de vakantie helpt ook goed. Mooi zwembad op 1e etage met iets te weinig ligbedden helaas. Goed animatieteam die allerlei activiteiten organiseren de gehele dag en 's avonds een voorstelling geven. Wifi alleen bij de Receptie en die valt regelmatig weg en moet dan gereset worden.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

nooit meer

Jannie
21-5-2014

de zwembad was klein geen parasols de toiletten beneden waren vies de muziek stond erg hard. De melkkan was de melk helemaal aan gekoekt zat er al de hele week de ontbijt was slecht weinig keus de tafels buiten zat onder de vogelpoep werd niet schoongemaakt. Dit is geen vier sterren waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer wat een slecht hotel

jedidi
14-9-2013

vreselijk eten kom al heel wat jaren in tunesie maar heb nog nooit zo slecht gegeten als hier .het hotel is heel donker van binnen kamers verouderd en een klein en verouderd zwembad .te weinig ligstoelen een afrader

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Zeer goed Hotel

K.C.M. Lalji
22-7-2013

Het hotel is een 4 sterren hotel. Is gunsig gelegen t.b.v. uitstapjes. Kamers zijn voorzien van ijskast, t.v, airco en kluis. Sanitair is iets gedateerd. Het hotel heeft een binnen- en buiten zwembad. Er is een fitness ruimte en een discotheek. Het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. All-inclusive is echt all-inclusive. Uitgebreid ontbijt, lunch en dinner. Cocktails zijn gratis. Zelfs de dranken bij het eten zijn gratis. Kwaliteit van het eten is zonder meer goed. Op prijs en kwalitiet scoort het hotel een 9. Het Hotel is uitstekend gelegen t.b.v. het maken van uitstapjes. Busjes, taxi, koetsen, treintjes zijn op loopafstand tegen lage tarieven. Tevens is de omgeving veilig te noemen. De kamers worden dagelijks schongemaakt. De overige ruimten in het hotel worden ook dagelijks schoongemaakt. Enige minpunt zijn de toiletten op de begane grond die er soms vies uitzien, maar dit komt vooral door bepaalde hotelgasten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

ronduit slecht

Tant Tanja
17-9-2012

dit nooit maar dan ook nooit meer heb je ooit al eens geweten dat je savonds in en hotel niet kunt buiten gaan zitte dan moet je naar daar gaan dan weet je genoeg,het eten was niet te eten was voor een ding goed dat eten voor de lyn,voor ons was dit geen all in hebbe gewoon 3maal per dag eten gekregen en wilde je aan het zwembad eten moest je betalen,hebbe van 10u smorgens tot23u savond uit plastik bekers moeten drinken dit hotel nooit meer heel Tunesie was de eerste keer maar zeker de laatste keer.

Gereisd Met partner in augustus 2012

dit nooit meer

winderickx Nicole
28-8-2012

dit hotel NOOIT meer, alle dagen hamburgers of kip, en 2 weken watermeloen als dessert, en dit hotel was bezet door de russen!!het enige dat goed was, was de kamer en zijn onderhoud, !!maar het eten geen 4 sterren waard,er was ook geen show-cooking, zoals vermelde stond, maar alle dagen spaghetti in de plaats.

Gereisd Met partner in mei 2012

VOORAL NIET DOEN!!!

linda
19-8-2012

Het hotel ligt aan een drukke weg,personeel doet zijn best maar het is geen aanrader om hier naar toe te gaan,zeker met kinderen niet ,All incl. is zeer slecht,eten totaal geen variatie,vaak koud, hetzelfde in de middag als sávonds,er is geen ijsje of snoepje voor de kinderen verkrijgbaar daarmoet je voor naar een lokale supermarkt.Het binnenzwembad is erg vies,haren dreven erin,jaccuzis waren kapot.Er wordt geadverteerd met 3x lunch op strand,dit is niet mogelijk ,is niets op strand,1x a la cart dineren, kon niet gereseveerd worden,zat vol,terwijl er savonds niemand in het restaurant zat verder moet er betaald worden voor bijna alle accomendaties die aanwezig zijn terwijl deze als all in er bij zouden moeten horen.De prijs /kwaliteit voor deze reis is veel te hoog aangezien er niets anders dan zwemmen te doen is,De kamers waren vies,kuipstoelen op balkon 3 stuks,(kamer geboekt voor 4)1 kapotte,wasrekje kapot,zwembadrand steken de schroeven uit ,niets is onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Goed hotel.

Karen
25-7-2012

Kamers zijn kleine appartementjes met groot balkon. Eten was goed. Italiaans restaurant in het hotel is super. Goede spa met groot fitnesscentrum. Tijdens ons verblijf zat er ook een voetbalploeg in het hotel.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Marije
17-10-2011

Wij hebben een week doorgebracht in een appartement van Vincci. Vriendelijk personeel, schone kamers, mooi hotel, schoon en mooi zwembad en dichtbij het strand. Wij hebben 1 keer in het hotel gegeten maar dat viel erg tegen. Ontbijt en diner vonden wij niet heel lekker. Gelukkig zijn er op loopafstand heel veel leuke restaurantjes. In de bar van hotel is het iedere avond gezellig. Er komen weinig toeristen naar deze bar (toeristen zitten allemaal in de all in bar), maar het is iedere avond, 7 dagen in de week, gezellig met de locals. Wij zijn heel tevreden over het hotel, zeker als je kijkt naar de prijzen! Wat ons betreft absoluut een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vincci Port El Kantaoui Center in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vincci Port El Kantaoui Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.