Hotel Seabel Alhambra

Hotel Seabel Alhambra

147 reviews over Hotel Seabel Alhambra in het Nederlands

Er wordt zeer veel met de sterke drank gesjoemeld

Blos dirk, 3-3-2018

Animatie en poetspersoneel zijn picobello

mooi net hotel

jefkeroefs, 1-1-2018

tof animatieteam , vriendelijk personeel , ruime nette bungalow , bvn tv , goed en gevarieerd eten , toen wij er waren niet zo veel toeristen wel veel lokale mensen , mooie spa , op ongeveer vijftien min wandelen van haventje , prijs-kwaliteit ok

fantastisch

A.vdSteeg, 26-10-2017

goed onderhouden hotel, vlak bij strand, erg lekker eten en hele lieve mensen

Eenmaal is genoeg

Marcus V., 2-7-2017

De kamers waren proper en groot. Werden dagelijks gekuist. Groot complex met veertien tennisterreinen en een goed animatieteam. Waarom ik er niet meer zou teruggaan is dat de zonnebedden totaal versleten zijn. Men komt toch voor de zon? Goede matrasjes zijn toch wel een must om te genieten van de zon? Het kunstvezelweefsel is versleten of dient terug opgespannen te worden. Zeker in een viersterrenclub. Ontbijt was in orde maar voor de lunch en diner mocht er wel wat meer variatie zijn. Elke dag wordt er grondig gekuist.

het is een enorm goed hotel ,De ligging is zeer goed ,dicht bij het haventje Port el Kantaoui Kamers zeer proper,vriendelijk personeel,Hopelijk kunnen wij binnen kort terug vliegen,dan gaan wij zeker terug reeds 6 maal geweest naar seabel alhambra

Aanrader in deze streek!

Vicky en Johan, 6-10-2014

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf! Wij hadden een premium kamer: comfortabel, frigo en kluisje inbegrepen, modern, goed gelegen... Zeker een aanrader! Eten zeer goed en voldoende variatie. Personeel zeer vriendelijk en veel minder 'opdringerig/dwingend' dan andere locaties. Eén van de betere in de streek, ik ken daar 5-sterrenhotels die minder bieden of die meer gedateerd zijn... Hotel is net en goed onderhouden. Zeer mooi en aangenaam hotel overigens! De Spa was top: zeer mooi, rustgevend en het personeel is professioneel en zeer goed opgeleid!! Haventje was zeer gezellig als uitstap. Voor kinderen misschien minder interessant, tenzij ze niet zo actief zijn. Als koppel een grote aanrader!

prijs kwaliteit fantastisch

patrick, 22-9-2014

Met een bang hartje trokken we naar tunesie, na een slechte herinnering ong 13 j geleden.Op endifa aangekomen moesten we lang wachten aan de douane.Eens aan het hotel aangekomen mooi deel rechts totaal vernieuwt, wij hadden promokamer geboekt viel echt goed mee ruim, met nieuwe instapdouche; je ziet wel dat de bungalows er al jaren staan is ietsje veroudert tegenover bv hotels in turkije;maar de vriendelijkheid ,de animatie,het eten enz maakte heel veel goed;is wel eindje stappen naar de zee ;komt door de vele tennisbanen die er tussen liggen;voor sporters is het prima ,altijd iets te doen in de dag.Taxi naar el kantaoui noch geen 2,5 euro en watersporten ook niet duur.We gaan noch zeker terug voor de prijs kwaliteit kan je niet veel beter hebben.

vaar herhaling vatbaar

alfons, 19-9-2014

nog steeds een goed hotel na 4 jaar ergens anders geweest te zijn

mooi verbouwingen gedaan (witte bar en animatiebureel)

animatieteam is goed wel allemaal jonge mensen maar doen zeker hun best

het eten is goed want wat moeten de mensen alle dagen geven er zijn niet veel ander mogelijk heden

kamers worden alle dagen gekuist

personeel vriendelijk alleen aan de receptie zijn ze volgens mij nogal kort

doen zeker geen moeite om nederlands te praten

maar ge moet daar u vakantie niet laten mislukken

op 25 min ben je in het stadje is leuk daar

wij gaan in elk geval terug

Niet voor herhaling !!!

Nicolas, 9-9-2014

Het is een proper, onderhouden hotel die voorzien is van een mooie parking. De service die het hotel aanbiedt is best inorde. In de omgeving van het hotel buiten het haventje is er bitter weinig te beleven. De straten in de omgeving zien er niet zo aangenaam en verzorgd uit. Doordat er s avonds heel weinig te beleven valt ligt het hotel in een rustige omgeving. Het personeel van het hotel zijn over het algemeen vriendelijk buiten paar uitzonderingen ( animatieteam eerder grof en arrogant ). Prijs/kwaliteit best oke !!! Op het eten/kamers/schoonmaak niets op aan te merken. Besluit voor dit hotel: Dit is een kindvriendelijk hotel, een hotel ideaal voor gezinnen/familie's maar is echter niet geschikt voor jonge mensen die graag een stap in de wereld willen zetten tijdens hun verlof, het hotel heeft wel een discotheek maar ze gebruiken het niet !!!

Herhaling vatbaar

Fernand;Vancayseele, 15-8-2014

Wij zijn terug van een familie vakantie en net zoals vorige keren was alles dik in orde.Eten , kamers, drank en de servise was dik oke.

Wij gaan zeker nog terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Seabel Alhambra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seabel Alhambra in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seabel Alhambra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seabel Alhambra scoort een 7.99 uit 10 op basis van 154 reviews.