Hotel Seabel Alhambra

154 reviews over Hotel Seabel Alhambra in het Nederlands

Fantastiche plek

Marijke Deneve
1-10-2018

Juist terug van een heel toffe vakantie,het personeel vriendelijk en behulpzaam de kamers in bijgebouwen hebben een opknapbeurt nodig,geen moment verveeld dit dankzij het Top!!!! Animatieteam tot s’avonds laat!!! met oa nino,tito,emir,mimi,niina,hassen enz....

Ik ga zo weer terug!!!

Petra
16-7-2018

mooi hotel, schoon, groen, ruim opgezet

geen nederlanders geen russen

we hadden een voordeelkamer geboekt , kregen een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers

goede animatie, iedere dag een ander buffet, met 2 a 3 show cookers

3 zwembaden waarvan 1 relaxpool, voldoende bedjes, handdoekenservice en matrasjes zijn gratis

na 00.00 weinig te beleven op het resort, Hard Rock cafe zit op 5 minuten lopen

Als we terug gaan blijven we nóg langer.

Jeroen
15-7-2018

Tunesië was voor ons een super vakantie. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk. Niet iedereen kan goed Engels maar met Duits en Frans kun je je prima redden. Dat spreken zij erg goed. De gratis drank van het hotel bevat weinig alcohol. Wij kochten af en toe dus zelf een fles.

Vanaf het hotel kun je naar het strand lopen. Het strandtentje is een aanrader! Op het strand kun je veel activiteiten doen.

Uitgaan is ook goed te doen. Alles is het makkelijkst bereikbaar met de taxi voor 2 (Kantaoui) of 4 (Sousse) euro. Hardrock cafe (lounge) en Platinum (club) waren erg gezellig.

Kamers zijn hygiënisch, worden bijna dagelijks gereinigd en je krijgt schone handdoeken. In het hotel kun je pinnen. Je kunt dagelijks 's avonds naar een leuke show in hun amphitheater.

Het hele animatieteam is top en zijn er speciaal voor volwassenen. Voor kinderen is een apart team. Wij hebben met veel activiteiten meegedaan (je kunt ook tripjes winnen).

Fantastisch , prachtig domein , mooi hotel rustig

Linda Himpe
8-6-2018

ideaal hotel goed gelegen , mooie kamers goed verzorgd , vriendelijk personeel ,

Zalig

anne
6-6-2018

Vriendelijk personeel, mooie kamers met ruime badkamer,

Proper, lekker eten met veel keuze,

Zeer mooie tuin,je hoeft het hotel niet te verlaten om je

te amuseren.

Goede animatie overdag.

Bij de shows s'avonds staat de muziek te hard.

Jammer dat de airco maar aangaat vanaf 1 juni.

Al bij al, leuke vakantie gehad met mijn dochter!

Gudrun Debruyne
3-6-2018

Het hotel was goed en lag op wandelafstand van de haven en van enkele shoppingcentra. De accommodatie was zeer groot, erg goed onderhouden tuin met bloemen,planten en groenten. Mooi en proper zwembad. De kamers in bungalowpark zijn ruim maar zijn toe aan wat renovatie. Animatieteam was zeer enthousiast en niet opdringerig. Eten was in begin niet echt warm maar na melding aan de chef werd het toch beter. Wel weinig variatie en keuze (misschien door kleinere bezetting van hotel )

Zeer tevreden

Ine
28-5-2018

Zeer mooi & proper hotel. Ruime locatie. De kamers konden misschien wel een opknapper gebruiken. Een dikke pluim voor het animatieteam. Zij stonden steeds klaar voor ons. Er viel altijd wel wat te beleven. Proper zwembad en naar het strand toe was er nog een zwembad voor als je even weg wou van drukte/animatie. Enkel van het eten hadden wij wat opmerkingen. Eten was koud, maar na dit gemeld te hebben hadden we de indruk dat dit verbeterd was. Ook was er weinig keuze en niet veel variatie (maar dit misschien door de bezetting, het was er nog niet zo héél druk). Hotel lag op wandelafstand van de haven en enkele winkels,shoppingcentrums,...

Er wordt zeer veel met de sterke drank gesjoemeld

Blos dirk
3-3-2018

Animatie en poetspersoneel zijn picobello

mooi net hotel

jefkeroefs
1-1-2018

tof animatieteam , vriendelijk personeel , ruime nette bungalow , bvn tv , goed en gevarieerd eten , toen wij er waren niet zo veel toeristen wel veel lokale mensen , mooie spa , op ongeveer vijftien min wandelen van haventje , prijs-kwaliteit ok

fantastisch

A.vdSteeg
26-10-2017

goed onderhouden hotel, vlak bij strand, erg lekker eten en hele lieve mensen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seabel Alhambra in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seabel Alhambra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.