Hotel Seabel Alhambrasterstersterster

Tonen op kaart

166 reviews over Hotel Seabel Alhambra

• 2019
    7Pasttimes30-06-2019

Simpel maar prima vakantie voor een week

Het is een heel redelijk hotel. Vriendelijke mensen. Behulpzaam. Het eten vonden wij niet om over naar huis te schrijven maar nu houden wij ook van erg lekker en goed eten. Het eten is hier in buffetvorm en vaak te droog, te lang gekookt en ietwat smakeloos. De drankjes en hapjes zijn gratis maar die zijn ronduit slecht. Je kunt kiezen uit een paar simpele sapjes die naar ons idee flink zijn aangelengd met water. De cocktails smaken nergens naar. De betaalde cocktails zijn prima. Ergens een hapje tussendoor eten hebben wij nergens kunnen vinden. Dus het is dan drie keer per dag een buffet. Die overigens wel vaak afgewisseld werd. Maar een snack is er gewoon niet. Daarvoor moet j buiten de poort zijn. Het entertainment hebben wij overgeslagen. Wat we er van gezien hebben vonden wij vrij slecht. Er is een game room met diverse apparaten die niet zijn aangesloten. Er is een poolbiljart met één bruikbare keu. Het is het allemaal net niet.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8PD01-12-2018

goed en voor herhaling vatbaar

Netjes, behulpzame receptie en eten is prijs kwaliteit en goed drankjes is bar wel met weinig alcohol, regelmatig een dubbele vragen

Gereisd met partner in november 2018

• 8De Jong26-10-2018

Prima

Weinig te doen in omgeving,je hebt Port El Kantaoui en Sousse. Dat is het. Als je voor de rust en relaxen komt,goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Marijke Deneve01-10-2018

Fantastiche plek

Juist terug van een heel toffe vakantie,het personeel vriendelijk en behulpzaam de kamers in bijgebouwen hebben een opknapbeurt nodig,geen moment verveeld dit dankzij het Top!!!! Animatieteam tot s’avonds laat!!! met oa nino,tito,emir,mimi,niina,hassen enz....

Gereisd met partner in september 2018

• 9Petra16-07-2018

Ik ga zo weer terug!!!

mooi hotel, schoon, groen, ruim opgezet geen nederlanders geen russen we hadden een voordeelkamer geboekt , kregen een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers goede animatie, iedere dag een ander buffet, met 2 a 3 show cookers 3 zwembaden waarvan 1 relaxpool, voldoende bedjes, handdoekenservice en matrasjes zijn gratis na 00.00 weinig te beleven op het resort, Hard Rock cafe zit op 5 minuten lopen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Jeroen15-07-2018

Als we terug gaan blijven we nóg langer.

Tunesië was voor ons een super vakantie. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk. Niet iedereen kan goed Engels maar met Duits en Frans kun je je prima redden. Dat spreken zij erg goed. De gratis drank van het hotel bevat weinig alcohol. Wij kochten af en toe dus zelf een fles.

Vanaf het hotel kun je naar het strand lopen. Het strandtentje is een aanrader! Op het strand kun je veel activiteiten doen.

Uitgaan is ook goed te doen. Alles is het makkelijkst bereikbaar met de taxi voor 2 (Kantaoui) of 4 (Sousse) euro. Hardrock cafe (lounge) en Platinum (club) waren erg gezellig.

Kamers zijn hygiënisch, worden bijna dagelijks gereinigd en je krijgt schone handdoeken. In het hotel kun je pinnen. Je kunt dagelijks 's avonds naar een leuke show in hun amphitheater.

Het hele animatieteam is top en zijn er speciaal voor volwassenen. Voor kinderen is een apart team. Wij hebben met veel activiteiten meegedaan (je kunt ook tripjes winnen).

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Linda Himpe08-06-2018

Fantastisch , prachtig domein , mooi hotel rustig

ideaal hotel goed gelegen , mooie kamers goed verzorgd , vriendelijk personeel ,

• 10anne06-06-2018

Zalig

Vriendelijk personeel, mooie kamers met ruime badkamer, Proper, lekker eten met veel keuze, Zeer mooie tuin,je hoeft het hotel niet te verlaten om je te amuseren. Goede animatie overdag. Bij de shows s'avonds staat de muziek te hard. Jammer dat de airco maar aangaat vanaf 1 juni.

• 8Gudrun Debruyne03-06-2018

Al bij al, leuke vakantie gehad met mijn dochter!

Het hotel was goed en lag op wandelafstand van de haven en van enkele shoppingcentra. De accommodatie was zeer groot, erg goed onderhouden tuin met bloemen,planten en groenten. Mooi en proper zwembad. De kamers in bungalowpark zijn ruim maar zijn toe aan wat renovatie. Animatieteam was zeer enthousiast en niet opdringerig. Eten was in begin niet echt warm maar na melding aan de chef werd het toch beter. Wel weinig variatie en keuze (misschien door kleinere bezetting van hotel )

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Ine28-05-2018

Zeer tevreden

Zeer mooi & proper hotel. Ruime locatie. De kamers konden misschien wel een opknapper gebruiken. Een dikke pluim voor het animatieteam. Zij stonden steeds klaar voor ons. Er viel altijd wel wat te beleven. Proper zwembad en naar het strand toe was er nog een zwembad voor als je even weg wou van drukte/animatie. Enkel van het eten hadden wij wat opmerkingen. Eten was koud, maar na dit gemeld te hebben hadden we de indruk dat dit verbeterd was. Ook was er weinig keuze en niet veel variatie (maar dit misschien door de bezetting, het was er nog niet zo héél druk). Hotel lag op wandelafstand van de haven en enkele winkels,shoppingcentrums,...

16 tips over Hotel Seabel Alhambra

• de drie dames, 15-04-2012

Port el Kantoui ligt op wandelafstand ongeveer 15min.

• Hendrik , 25-03-2012

Zeker kluisje huren, 15 dinar denk ik ? Taxi kan je nemen naar Port el Kantaoui (niet meer betalen dan 5 dinar per rit !) Naar Sousse +- 8 dinar. Opletten voor de truukjes van de "inlanders", indien iemand je aanspreekt en zegt dat hij in het hotel werkt, NIET geloven. Hij brengt je naar 1 of andere winkel waar ze je zaken proberen te verkopen. Hij ziet h aan je bandje of is al getipt door de taxichauffeur. Zeker doen is tochtje met catamaran in Port el Kantaoui.

• guide, 07-12-2013

neem gerust luage( plaatselijke klein bus) richting haven por elkantaqui of medina centrum of hamman souses voor nauwlijk 0.50 euro per rit taxi durven 5 euro vragen maar de prijs in voor centrum 2 euro hou daar rekening mee vriendelijke behulpzame locale bevolking

14 vragen over Hotel Seabel Alhambra

• suzy, 27-08-2019

Vraagjes

Moeten mannen naar het diner met lange broek, of mag een geklede knie broek ook ? Handdoeken aan het zwembad en strand zijn tegen borg en de wissels ? Hoeveel bedraagt de kost ? , dank u, en op naar hopelijk een mooi verlof :-)

• feijtel, 17-10-2014

strandbar

weet iemand of er nog steeds betaald moet worden voor het eten en drinken bij de strandbar

• Stessens Marijke, 21-09-2014

Kamers en reisperiode

Hoi... Ik zou dit hotel graag boeken voor eind november.. Iemand ervaring met deze periode? Is het er dan nog warm genoeg?

Zijn de studio's type 20 de moeite? Of liever toch een andere kamer nemen? We zitten ook nog met een kind van 1,5 jaar.

Bedankt!

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden