Hotel Royal Kenz ****

8,4

98 reviews over Hotel Royal Kenz in het Nederlands

Heerlijk

Marije, 26-11-2017

Fijn hotel met leuke entertainment en aardige mensen. Elke dag was er wel wat te doen. De ligging was erg fijn, bijna direct aan het strand zodat je kon kiezen of je naar het strand zou gaan of toch bij het hotel zou blijven. Nadeel was dat mensen vroeg de handdoeken op een bedje bij het zwembad legden en vervolgens uren weg waren. Maar dat is volgens mij overal een probleem. Eten en drinken waren goed en lekker en fijn dat alles all-inclusive was.

Prettig verblijf in een mooi hotel.

Martijntje, 13-11-2017

Een mooi hotel. Grote kamers. WC werkte niet zo goed. Geen airco meer eind oktober. Mooie zwembaden (wel erg koud water buiten) en een mooie tuin. Uitgebreide buffetten, waar altijd wel iets lekkers bij zat. Wifi alleen goed in de lobby. Betaald voor in de kamer maar niet echt goed. Overwegend vriendelijk personeel. Door tijd van het jaar weinig gasten. Behalve 1 na laatste dag toen het vol stroomde met mensen uit Tunesië. Ik vraag me hierdoor wel af of dit hotel grote drukte in het hoogseizoen aan kan. Buiten hotel niets te beleven. De paar winkeltjes die sluiten al om 21 uur. De haven bij Port El Kantaoui wel leuk om te bezoeken, maar daar ben je zo doorheen gelopen. Medina Sousse ook wel leuk maar wel oppassen dat je niet opgelicht wordt. Je polsbandje van het hotel omdraaien of af doen, anders is de kans groot dat er iemand voor je neus staat, die zegt van je hotel te zijn en wel een winkel weet waar je grote kortingen krijgt. Kortom ik vind het hotel zeker een aanrader.

Fantastisch hotel, perfecte vakantie gehad

Nico, 11-11-2017

Heerlijk hotel, lekker voor om voor even een weekje bij te komen. Eten en de bediening was perfect en vriendelijk. heerlijk zwembad met lekkere ligbedden.

Super schoon en dichtbij het strand. kon lekker wandelen en zwemmen in de zee.

Vergane glorie...

Door, 16-6-2017

Het is wel behoorlijk vergane glorie hier. Het was vast eens heel erg mooi maar begint nu wel af te kavelen. Het is het net allemaal niet! Stoelen buiten zijn stuk, fitness apparatuur werkt voor de helft, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het eten is veel maar niet lekker, bijna alles is van het ongezonde soort en niks is op smaak... brrrrr.

Als je je de hele dag vol wilt stampen met ongezonde meuk is dit The place to be!

Groot bijkomend nadeel heeeellll veeeelll russen met veel drank en eetlust. Bijzonder storend is hub asociale gedrag... jammer maar hier komen wij niet nog een x. Genieten wel van het strand en het prachtige weer.

Geweldige vakantie voor weinig geld!

Mark Luiten, 6-5-2016

Het eten is super, genoeg keuze! Heerlijk zwembad met grasveldjes waar je kan liggen. Bar aan het zwembad waar je heerlijk eten drinken en drinken kunt halen.

Dichtbij het strand, op een loopafstand. Bij het strand zit ook een bar die bij het hotel hoort waar je ook drinken en broodjes kunt halen.

Er zijn genoeg dingen buiten de deur te doen, wij hebben bijvoorbeeld de medina bezocht en op kamelen gereden.

Wij hebben hier echt een top vakantie gehad, de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!

heimwee

vos, 3-5-2016

Zitten nu in resoort in Griekenland en hebben het steeds maar over hoe geweldig royal kenz vorig jaar mei was. Een super vakantie. De kwaliteit van alles voor weinig. Jammer dat er toen kort daarna een idioot met zIjn kalasnikov de zee uitkwam en dit sprookje aan flarden schoot. Hopelijk komt er snel een einde aan die ellende en kunnen we weer in vrede leven met elkaar en dat vieren in royak kenz.

zeer goed

george westland,, 18-1-2016

eten was heel goed,elke dag wat anders . en voor ieder wat wils. mensen die dit niet goed vinden , zijn zeurpieten. minder was ons balkon en het vinden van de kamer, was doolhof

Top hotel voor zijn prijs

John, 5-9-2015

Dicht bij zee en rustige tuin avond animatie alsook veel mogelijkheden met vriendelijke

animators gedurende de dag .Super lekker eten en.van zodra we kunnen in oktober

gaan we zeker terug.

Aanrader! (+ tips)

Lisa, 7-7-2015

Geweldig hotel met vriendelijk personeel.

Het is de moeite waard een bezoek te brengen aan Port el Kantaoui. Hier kun je twee uur varen op een luxe Catamaran voor nog geen 10 euro, of iets eten/drinken voor de helft van het geld dat je in Nederland zou betalen. Ga je erheen met de taxi, dan rijdt je langs het koffietentje Sunflower en een leuk ‘warenhuis’ genaamd Ali Baba.

Pinnen kan in het hotel, maar werkte bij veel Nederlandse toeristen niet. U zult dan naar Port el Kantaoui moeten.

Bij het all inclusive waren ook cocktails en likeuren inbegrepen dus geen extra kosten als u dat niet wilt. Tevens kun je panini’s laten maken bij het strand en aan het zwembad.

Je mag in beide à la carte restaurants een keer eten, het Italiaanse was zeker de moeite waard.

De hotelkamer heeft een lekkere douche/bad en verder is het handig om een eigen handdoek mee te nemen als dit nog in uw koffer past. De handdoeken die je krijgt voor het zwembad voelen namelijk niet zo fijn en enigszins vet aan.

uitstekend hotel

herwin, 4-7-2015

week vroeger naar huis wegens aanslag , hotel zeer goed , veel variatie in eten en lekker .goed verzorgde dranken en vriendelijk personeel.plaatsje met parasol aan het zwembad moet je vroeg opstaan, ligweide heb je makkelijker plaats .gratis wifi = matig en traag..de panini broodjes aan pool en strand zijn een pluspunt

als tussendoortje.tapijt in de gangen zien er niet zo fris uit.komen hier zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Kenz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Kenz in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Kenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Kenz scoort een 8.4 uit 10 op basis van 99 reviews.