Hotel Residence el Kantaoui

Hotel Residence el Kantaoui

4.6Matig

Tunesië, Tunesië, Port El Kantaoui

Op vakantie geweest naar Residence el Kantaoui?

4.6Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Residence el Kantaoui voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Residence el Kantaoui

• 10hendrik13-08-2012

ik ga volgend jaar weer was echt top

hotel wonder golf het was top

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Ikk. 24-08-2010

Goed hotel voor deze prijs!

Nou al die reacties die hier staan zijn erg overdreven! Ook al zijn ze van een paar jaar geleden. Het hotel kan dan wel wat oud zijn maar het was bij ons erg schoon en het personeel was erg aardig! Het eten was dan niet helemaal geweldig, maar dat kun je voor deze prijs ook niet verwachten. Het personeel kon ook goed engels dus communiceren ging best goed. Wij hebben het in ieder geval erg goed naar onze zin gehad!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7José05-07-2006

Het was een goedkope lastminute maar dan verwacht je nog niet dat er in de koelkast en stel dode kakkerlakken liggen. Erg veel kakkerlakken daar en er zal ongetwijfeld niet veel aan te doen zijn, maar als ze de kamer voor onze aankomst een beetje gecheckt hadden, zouden de beesten niet meer in de koelkast liggen. Wij hebben de keuken dan ook helemaal niet meer gebruikt na deze vondst.Personeel was erg vriendelijk, maar in het dorp zelf is weinig te doen. Na een aantal dagen heb je het wel gezien en ben je aangewezen op Sousse. Leuke plaats maar erg vrouwonvriendelijk.

Gereisd in juli 2006

• 2ramona14-04-2005

het was een supergoedkope reis en dus mag je natuurlijk niet teveel verwachten maar het appartement was echt heel vies, we hebben ook nog drie dagen vast gezeten wegens erg slecht weer. het dorpje was wel leuk, maar niet voor twee weken. ook bij ons is er gestolen, ondergoed en make-up artikelen, wat ik een hele kwalijke zaak vind. Wij zouden dit hotel zeker niet aanraden. je kunt beter iets meer geld uitgeven dan zit je beter.

Gereisd in april 2005

• 5B. Meeuwissen03-09-2004

Accomodatie die dringend aan een renovatie toe is. Wij hebben gevraagd om te wisselen van kamer omdat het toilet voortdurend (en met een oorverdovend kabaal) doorliep. Op onze nieuwe kamer drupten de kranen. Ook het sanitair is dus aan vernieuwing toe. Wij waren er in het laagseizoen en in deze periode werden de kamers niet goed schoongemaakt. Bij het zwembad werd tot vervelens toe hetzelfde cassettebandje gedraaid. In Port en Kantaoui is weinig te beleven, waardoor je toch bent aangewezen op het nabijgelegen Sousse.

Gereisd in september 2004

• 1J01-08-2004

Overigens wordt er wel gestolen, dat is een minpunt. Schoonmaakster steelt make-up, ondergoed en toiletartikelen en zelfs uit de kluis wordt geld gestolen.

Gereisd in augustus 2004

• 7J15-04-2004

Echt super is het niet, maar toch een redelijk cijfer omdat ik vind dat je voor deze prijs ook niet veel meer mag verwachten. Het personeel wordt schofterig behandeld dat stoorde me nog het meeste. Verder loopt iedereen zich uit de naad voor je als je maar betaalt. Niets mis mee dus.

Gereisd in april 2004

• 5rubi01-01-2004

Personeel wordt schofterig behandeld, werkt zich uit de naad voor een paar rotcenten, mogen vooral niet dollen met de klanten want dan worden ze uitgekafferd door hun baas. Ook zijn er kakkerlakken, bah. Je kunt een hele leuke vakantie hebben in port el kantaoui want het plaatsje zelf is geweldig,maar ga niet naar dit hotel!

Gereisd in januari 2004

• 4Debora27-10-2003

Een slecht hotel met erg matig eten. het ontbijt bestaat 2 weken lang uit dezelfde artikelen, keuze uit 5 dingen. Verder is het avondeten zo extreem erg dat je er ziek van word en maar uiteten gaat, dit is goedkoop en erg goed. De schoonmakers zijn bereid en schoon (verstaan je alleen niet). Het overige personeel is niet profecioneel (op een uitzondering na). Geen fijne en zeker geen schone vakantie. Abosoluut geen aanrader, dit Hotel.

Gereisd in oktober 2003

Hotel Residence el Kantaoui info