Hotel LTI Bellevue Parkstersterstersterster

8.2Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Port El Kantaoui

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Bellevue Park voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel LTI Bellevue Park Port El Kantaoui is een geschikte plek voor gezinnen met kinderen. Minder geschikt voor stelletjes, want de shows in de avond zijn volledig op kinderen gericht. Het personeel is erg vriendelijk en je verblijft in een mooie kamer. Het hotel is gelegen in Tunesië op nog geen 10 minuten rijafstand van Hammam Sousse.

715 reviews over Hotel LTI Bellevue Park

• 2019
    3Mieke19-11-2019

NOOIT MEER

het hotel is zeker geen 5 sterren waard; het eten is altijd steenkoud en er is werkelijk geen variatie elke dag dezelfde groenten en vis in stukken gesneden; kortom een slordige vuile boel zelfs de couscous was belabberd; de kamer is modern ingericht maar slecht onderhouden zoals de rest van het hotel trouwens: het personeel is gedienstig en vriendelijk; wat niet kan gezegd worden van de restaurantverantwoordelijke! Arrogant en neerbuigend; Het brood is uitgedroogd en stokoud! Kortom: een echte teleurstelling!!

Alleen gereisd in november 2019

• 9Annie Geven09-10-2019

Wij gaan in november en december weer na toe.

Geweldig hotel eten vriendelijke mensen. Kamer is schoon. Het enige mijn puntje is het bad in de badkamer is te hoog voor mensen die invaliden zijn. Wij zijn al medere keren geweest, het is geweldig.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Sannie08-08-2019

Super vakantie gehad!!!

Wij zijn met familie en kinderen van 6 tot 17 jaar geweest. Grote hotelkamers en schoon. Een fantastische tijd daar gehad. Super vriendelijk personeel, mensen willen alles voor je doen en zijn heel erg behulpzaam. Animatie was ook super voor alle leeftijden. Eten was heerlijk strand was fantastisch. Je kan voor weinig geld op een jetski, banaan enz. Geen last gehad russen of andere mensen. Wij hebben daar echt een super leuke tijd gehad en de kinderen hebben ook erg genoten.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10jan03-08-2019

fantastisch

wij waren hier met een groep van 16 pers leeftijd tussen 6en 72 jaar fantastisch hotel alles klopt van ontvangst tot strand familie kamers enorm ruim eten vers en zeer afwisselend personeel erg vriendelijk doet doen alles om het je aan niets te laten ontbreken zee gewoon SCHOON geen plastic of andere troep en er zijn veel oost Europeanen maar dat is niet alleen in dit hotel wij hebben er totaal geen last van gehad kor om wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Wil Janse04-07-2019

Nooit meer

Boeken zee zicht daar betaal je voor. Krijg je een kamer met uitzicht op een witte muur. Kregen na veel aandringen een andere kamer en wij mochten blij zijn dat ze zo coulant waren. Kamer prima, toilet daar kon je je komt niet in keren, badkamer klein met heel hoog bad waar je als 65+ niet makkelijk in stapt. Kluissleitel zoek, die bleef zoek. Toilet kon je niet doorspoelen, toiletbril zat los na een week pas nagekeken. Kluissleitel zou komen, maar dat was niet zo. Wel is getracht de kluis uit de kast te halen wat niet gelukt is alleen onze kleding lag op de grond en planken stuk. Wat een ellende. Man van de receptie sprak geen woord Engels en kon alleen maar " sorry madam" zeggen. Eten en restaurant personeel was perfect ondanks dat de Russen en Roemenen de overhand hadden en al het eten lieten staan. Strand een afgang heel klein, smerig, zee heel vies en ook daar waren het de Russen en Roemenen die er een rotzooitje van maakte

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Veronika05-06-2019

Geweldig hotel! Prachtige kamer! Heerlijk eten!

Wij hebben volop genoten van dit prachtige hotel! Elke dag heerlijk gegeten. Als je wilt boeken voor het mediterraans restaurant, doe dat gelijk aan het begin van je vakantie. Wij waren te laat, maar het eten in het grote buffetrestaurant is zó goed en gevarieerd dat dit voor ons niet uitmaakte! Er waren 8 Nederlanders in het hotel, voor de rest alleen Engelsen en Russen. Niet het soort wat de hele dag drinkt of herrie schopt, gewoon gezellige, vakantie vierende gezinnen. We hadden een prachtige kamer met een geweldig uitzicht over zee. Ondanks dat we een aantal dagen met regen hadden, hebben wij ons goed vermaakt. De haven van Port El Kantaoui is zeker de moeite waard. Een avondje naar het Hardrock Café is ook een aanrader! Heerlijke cocktails voor redelijke prijzen. Alles per taxi gedaan. Hooguit 7 Dinar (ruim 2 euro) per ritje! Wij komen er vast nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Johan van Duuren16-05-2019

Dat het geen 5 sterren hotel is maar eerder een 4

Dat het geen 5 sterren hotel is maar eerder een 4 sterren. Het hotel is gedateerd met name de eetzaal. Het voormalig RIU hotel is op kleine puntjes verbeterd met nieuwe stoelen en tafeltjes in de eetzaal, maar het overgrote deel van het oude RIU meubilair is opnieuw wit geschilderd( was licht bruin) en geeft een oubollige aanblik. De hotelkamers zijn wel opgeknapt maar de douche en wc niet. ( RIU) uitstraling.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    8Stephanie16-10-2018

Prima hotel met wat verbeterpunten.

Prima prijs kwaliteit verhouding. De kamers zijn mooi en het personeel is erg klantvriendelijk. Het buffet is heel uitgebreid en erg lekker. Het animatieteam doet haar best met activiteiten in en rondom het zwembad en ‘s avonds een programma voor kinderen en daarna voor volwassenen. Rondom het zwembad en in het restaurant hadden wij erg last van vliegen. Een keer zat er een grote kakkerlak op onze wastafel. Deze werd na onze melding bij de receptie direct weggehaald. De rest van z’n vriendjes kreeg geen kans door de hoeveelheid gif die werd gespoten. We vonden het niet erg, dit komt nou eenmaal voor in warme en vochtige landen. Verder stoorde ik me aan sommige gasten, met name van Russische afkomst. Zij waren luidruchtig en dronken veel. Een man dronk zelfs zoveel totdat hij knockout ging. Verder kan de hotel nog wat punten behalen m.b.t de afwerking. Kortom: prima verblijf en prima vakantie gehad. We zijn tevreden.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Roger Dalm06-09-2018

Teveel kwaliteit voor door ons betaalde prijs

Geschreven op 6 sept. 1 dag na aankomst. Wij hebben dit hotel als aanbieding geboekt, prijs lag ver onder de gangbare prijzen. Dan kan je ervan uit gaan dat de kamer wat minder kan zijn. Wij hebben de geboekte kamer niet eens gezien, daar ik een "gesprek" had met de juiste persoon. Tegen (echt) kleine vergoeding Juniorsuite met zee-en zwembadzicht gekregen. Over het hotel kan ik kort zijn, alles is nagenoeg perfect. Eten,ligging, uitstraling is precies als beschreven. Op hele kleine puntjes na die puur met afwerkingsniveau te maken hebben, maar dat is een manier van bouwen in deze landen. Enigste punt van kritiek is dat er 's Avonds in het hotel niks te doen is, zelfs geen muziek op het terras. 4-5 sterren zeker waard.

Gereisd met partner in september 2018

• 9knipscheer28-08-2018

fantastisch

hotel was fantastisch, personeel is super. reis naar de Sahara was hoogtepunt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

22 tips over Hotel LTI Bellevue Park

• Erik, 26-06-2014

Leuke wandeling van het hotel naar de haven. Zo'n 2,5 km. Loop gerust de winkeltjes binnen. Hebben wel allemaal hetzelfde assortiment maar het personeel is niet opdringerig. Het personeel van het hotel is zelfsbuitengewoon vriendelijk en hulpvaardig.

• Meulenbergs Johan, 30-06-2014

De kamers met zicht op het zwembad zijn echt de max.

• L. Govers, 27-06-2012

Trijntje bij Port el Kantoui naar Sousse, een hele leuke ervaring!

61 vragen over Hotel LTI Bellevue Park

• Lisa, 13-02-2019

Snorkelen

Kan je snorkelen bij het hotel? (Helder water)

• rick, 11-01-2015

Afstand plaats.

Hoever ligt dit hotel van centrum Sousse. vriendelijk dank

VanhoofjesPiet, 01-05-2015

15 min met taxi

• Ruud Vermorken, 28-10-2014

Rookbeleid

Kan en wil iemand iets vertellen over het rookbeleid van dit hotel?

VanhoofjesPiet, 01-05-2015

roken in de lounge bar nog toegestaan.

Hotel LTI Bellevue Park info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats