Hotel LTI Bellevue Park

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
Hotel LTI Bellevue Park
8,9

Hotel LTI Bellevue Park Port El Kantaoui is een geschikte plek voor gezinnen met kinderen. Minder geschikt voor stelletjes, want de shows in de avond zijn volledig op kinderen gericht. Het personeel is erg vriendelijk en je verblijft in een mooie kamer. Het hotel is gelegen in Tunesië op nog geen 10 minuten rijafstand van Hammam Sousse.

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Bellevue Park voor je op een rij gezet:

694 reviews over Hotel LTI Bellevue Park in het Nederlands

Geweldig hotel! Prachtige kamer! Heerlijk eten!

Veronika
5-6-2019

Wij hebben volop genoten van dit prachtige hotel! Elke dag heerlijk gegeten. Als je wilt boeken voor het mediterraans restaurant, doe dat gelijk aan het begin van je vakantie. Wij waren te laat, maar het eten in het grote buffetrestaurant is zó goed en gevarieerd dat dit voor ons niet uitmaakte! Er waren 8 Nederlanders in het hotel, voor de rest alleen Engelsen en Russen. Niet het soort wat de hele dag drinkt of herrie schopt, gewoon gezellige, vakantie vierende gezinnen. We hadden een prachtige kamer met een geweldig uitzicht over zee. Ondanks dat we een aantal dagen met regen hadden, hebben wij ons goed vermaakt. De haven van Port El Kantaoui is zeker de moeite waard. Een avondje naar het Hardrock Café is ook een aanrader! Heerlijke cocktails voor redelijke prijzen. Alles per taxi gedaan. Hooguit 7 Dinar (ruim 2 euro) per ritje! Wij komen er vast nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Dat het geen 5 sterren hotel is maar eerder een 4

Johan van Duuren
16-5-2019

Dat het geen 5 sterren hotel is maar eerder een 4 sterren. Het hotel is gedateerd met name de eetzaal. Het voormalig RIU hotel is op kleine puntjes verbeterd met nieuwe stoelen en tafeltjes in de eetzaal, maar het overgrote deel van het oude RIU meubilair is opnieuw wit geschilderd( was licht bruin) en geeft een oubollige aanblik. De hotelkamers zijn wel opgeknapt maar de douche en wc niet. ( RIU) uitstraling.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met wat verbeterpunten.

Stephanie
16-10-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding. De kamers zijn mooi en het personeel is erg klantvriendelijk. Het buffet is heel uitgebreid en erg lekker. Het animatieteam doet haar best met activiteiten in en rondom het zwembad en ‘s avonds een programma voor kinderen en daarna voor volwassenen. Rondom het zwembad en in het restaurant hadden wij erg last van vliegen. Een keer zat er een grote kakkerlak op onze wastafel. Deze werd na onze melding bij de receptie direct weggehaald. De rest van z’n vriendjes kreeg geen kans door de hoeveelheid gif die werd gespoten. We vonden het niet erg, dit komt nou eenmaal voor in warme en vochtige landen. Verder stoorde ik me aan sommige gasten, met name van Russische afkomst. Zij waren luidruchtig en dronken veel. Een man dronk zelfs zoveel totdat hij knockout ging. Verder kan de hotel nog wat punten behalen m.b.t de afwerking. Kortom: prima verblijf en prima vakantie gehad. We zijn tevreden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Teveel kwaliteit voor door ons betaalde prijs

Roger Dalm
6-9-2018

Geschreven op 6 sept. 1 dag na aankomst. Wij hebben dit hotel als aanbieding geboekt, prijs lag ver onder de gangbare prijzen. Dan kan je ervan uit gaan dat de kamer wat minder kan zijn. Wij hebben de geboekte kamer niet eens gezien, daar ik een "gesprek" had met de juiste persoon. Tegen (echt) kleine vergoeding Juniorsuite met zee-en zwembadzicht gekregen. Over het hotel kan ik kort zijn, alles is nagenoeg perfect. Eten,ligging, uitstraling is precies als beschreven. Op hele kleine puntjes na die puur met afwerkingsniveau te maken hebben, maar dat is een manier van bouwen in deze landen. Enigste punt van kritiek is dat er 's Avonds in het hotel niks te doen is, zelfs geen muziek op het terras. 4-5 sterren zeker waard.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastisch

knipscheer
28-8-2018

hotel was fantastisch, personeel is super. reis naar de Sahara was hoogtepunt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wat een geweldig hotel!!

Celien
10-8-2018

Wij zijn 8 dagen in LTI Bellevue Park verbleven en wij hebben ontzettend genoten! Kamers zijn mooi modern (bedden wel erg hard) , het restaurant is prachtig en ze hebben een heerlijk buffet. Het enige nadeel in het restaurant waren de russen. Ze drongen voor en pakte per persoon soms wel eens 3 borden waarvan de helft weggegooit werd. Dit is voor het hotel erg lastig aan te pakken. Het zwembad is erg mooi, maar voor een mooi plekje moet je vroeg opstaan om alvast je bedjes te reserveren. Op het strand viel dit mee. Je wordt op het strand en bij het zwembad bedient. Het personeel is super aardig en zijn er op gericht om je de hele dag door te entertainen. De shows ‘s avonds zijn erg op kinderen gericht. Dit was voor ons als stelletje iets minder leuk maar voor een gezin met kinderen is het super!

Wij zouden dit hotel zo weer boeken voor volgend jaar!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Nooit meer

J.van Kroonenburg
8-8-2018

Mooi hotel personeel heel vriendelijk, maar ook heel veel kinderen . het eten was goed maar geen 5 sterren waard.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Cherif
5-8-2018

Vanaf de ontvangst aan de receptie, tot aan het uitchecken een super verblijf gehad. De kamer was heel mooi en schoon. Ook fijn dat het een grote kamer was, ivm de kinderen. All inclusive genomen en het eten aan het zwembad was super goed. Het eten in het restaurant was heel gevarieerd en ze werken met 2 diensten waardoor het niet te druk is. Grootste pluspunt was de service en altijd vriendelijk personeel.

goede service

noor
1-7-2018

goede service van de receptie hotel met goede service en lekker uitgebreid eten. Bijna alle kamers hebben een (hoog) bad waarin je moet douchen dus je moet redelijk lenig zijn om er weer uit te komen

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima hotel, kun je gerust naar toe!

C.M.
21-6-2018

Heerlijk hier!, Zelfs op het strand word je bediend, alles all.inclusive, schone kamers, handdoeken service, wel weinig nederlanders, veel russen, maar niet vervelend, eigenlijk gewoon gezinnetjes, vriendelijk personeel, s'avonds beetje tam.taxi naar el Kantaoui 5 dinar(nog geen 2 euro) pinautomaat in het hotel, ook kun je hier wisselen.

Gereisd Met partner in juni 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Bellevue Park in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Bellevue Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.