Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous

Hotel Iberostar Selection Diar El Andalousstersterstersterster

7.9Goed

Tunesië, Tunesië, Port El Kantaoui

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Diar El Andalous voor je op een rij gezet:

• Aan zee

129 reviews over Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous

• 2018
    8Nancy18-06-2018

Goed hotel

Hotel vond ik wa klein, miss groter gewoon, maar tiptop in orde, naar onze zin, spijtig dat hier in de buurt nie zo wat winkeltjes zijn

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Tony Martin & Martine Van de Keere11-01-2018

Géén 5* waard, vele lokale bezoekers in restaurant

• De kamers (prestige) bovenste verdieping waren 5* waard en het privé zonneterras met jacuzzi voor de prestige-klanten was zeker de moeite waard. Ook al het personeel was vriendelijk en gedienstig.

• Het restaurant was eigenlijk één grote refter - maximum 3* waardig - waarin men eigenlijk eenvoudig een zone zou kunnen creëren voor prestige-klanten (bloembakken, beter meubilair-servies-bestek). Ik heb verschillende keren vastgesteld dat de stoffen tafellakens en servetten nog vlekken bevatten. Bovendien kwamen er tot 60 % lokale Tunesiëns eten waardoor de veelbetalende toeristen vaak voor lege buffetten stonden. Zij hebben bovendien - net zoals de Russen - de gewoonte het buffet te plunderen, hun tafel vol te zetten met gerechten om daarna luidruchtig en boertig te eten en de tafel te verlaten met nog de helft van het voedsel achterlatend...

• Voor het Oud op Nieuw diner was een luxe buffet beloofd, maar toen wij met ons gezelschap een uurtje na opening van het restaurant kwamen eten konden wij amper nog enkele stukjes van de graat van de zalm afschrapen....

• Om de overgang van Oud op Nieuw te vieren wenste ik een fles champagne van de kaart te bestellen, maar het bleek dat ze deze niet in huis hadden omdat ze deze moeten importeren !!! Toen ik opmerkte dat ze bij deze gelegenheid makkelijk 50 flessen zouden kunnen verkopen kreeg is al antwoord "dessolée monsieur"...

• Er waren ook vele faciliteiten gesloten (slechts 1 à la carte restaurant open, strandbar gesloten,...).

Kortom, in vergelijking met andere hotels op andere bestemmingen, is voor ons dit hotel eerder 3-4 sterren waard en zeker géén 5.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Rudi Reijmond Kestens06-01-2018

The place to be in Tunisia. A home for golfers!

Dit mag je niet missen. Voor een korte golfstop of een overwinterparadijs, daar moet je heen! Een lekkere keuken, voor elk wat wils. Vriendelijk personeel, zuivere plek. Aangename kamers met WIFI !!!

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

4joko24-10-2017

toch maar niet meer

Dit is in de verste verte geen iberostar kwaliteit die wij kennen en we hebben er al meer dan 10 bezocht in de afgelopen jaren ook dit hotel in 2014. Het is ver achter uit gegaan zeker op het gebied van eten,veel teveel hetzelfde kip/lever en meestal niet gaar.Het personeel is gewoon dik in orde altijd vriendelijk zeker als ze weten dat je tip geeft.Wat ons ook verraste was dat er vermeld word geheel gerenoveerd wat niet waar is,wij hadden nog steeds de zelfde kamer als toen( verouderd)niks aan gedaan.Al met al zeker de prijs niet waard aangezien het hooguit 3 sterren mag hebben met bijbehorende prijs.Helaas klagen veel mensen en als gevraagd wordt hoe ze het vinden zeggen ze prima.Van diegene die wij gesproken hebben komt niemand terug.Het hotel zit ook voor 90% vol met Russen en dan weet je het wel,kortom wegblijven.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 3Fam VDB18-09-2017

Ontgoocheling (het gezelschap maakte veel goed)

Wil je echt 5 sterren opteer neem dan een ander hotel. Star Prestige zeezicht: weggesmeten geld. We hadden mooie suite met zee-zwembadzicht maar vele gasten die geen meerprijs betaalden hadden ook Star Prestige. Star Prestige lounge: jacuzzi leeg, (bruine)appel in schijfjes(snack Star Prestige). Geen persoonlijke service, geen welkomstdrank, vliegen in restaurant (kantine!), onbeschofte Russen, Algerijnen enz. Zeer onbeleefde gasten en geen aangepaste kleding. Wij, Belgen, Duitsers, gaven het op na 3 dagen. Plastiek koffielepels (!!), plakkerige tafels. Een natte doek kennen ze niet. Cocktails in de lobbybar zeer goed! Leuke barmannen. Poolbar/snack: niet ons ding. Zwembad: Ouders nemen baby's met pamper aan mee in groot zwembad (vies)Animatieteam: supergoed! Tuinmannen verrichten heel goed werk! Poetsvrouw: alles steeds tip-top behalve het laken van het bed (snap het niet). Ergernis gedurende heel de vakantie over vanalles maar het gezelschap maakte héél veel goed! Jammer voor Tunesië (en de bevolking) maar niet meer voor ons.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Annick12-08-2017

fantastisch

Hotel was top. Personeel top. Kamers top. Eten top. Zwembad heerlijk. 1 groot minpunt (weet niet of het seizoensgebonden was ). Vele gasten waren van algerijnse nationaliteit. Zij denken de regels in het hotel te kunnen bepalen voor de andere gasten. Gaan klagen bij de receptie omdat wij in bikini durven rondlopen. vinden het een schande. In de eetzaal zijn het echt vieze mensen. knoeien op de tafels en op de grond en verspillen kilo s eten. Het personeel kan niet volgen met achter hun gat op te ruimen en te poetsen. Dikke pluim voor alle personeel daar. Kun je zeggen : kijk er niet naar. Maar geloof me vrij. Na een paar dagen kun je er niet meer langs kijken. Jammer voor het mooie hotel maar hun gedrag zal andere gasten weghouden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Roxanne30-07-2017

Zeer aangenaam hotel

Het hotel is zeer goed gelegen aan een mooie strandlijn met talrijke wateractiviteiten. Het is een zeer proper hotel en je ziet duidelijk dat het net gerenoveerd is. Mooie en ruime kamers. Wifi in heel het hotel. Het personeel allemaal super vriendelijk, geen opdringerige verkopers. Er zijn wel te weinig stoelen aan het zwembad en strand, je bent verplicht om voor 7u00 je handdoeken te gaan leggen of je hebt geen plaats omdat er mensen stoelen dubbel reserveren, ze leggen hun handdoeken én aan het strand én aan het zwembad, zo blijft de helft van de stoelen leeg met een handdoek erop.. Ook de kamers dat gekuist werden was minder. Elke dag was er wel iets niet gedaan. Ook moet je zelf het water op je kamer bijvullen, dit wordt niet door de poetsvrouw gedaan. In de beachbar waren geen alcoholische dranken aanwezig. Het buffet is er SUPER. Het eten is héél lekker. Het is een hotel waar we terug naar toe zouden gaan!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Katja30-07-2017

Tevreden

Tevreden over heel de lijn, het groot zwembad mocht wel properder, animatie team doet super goed zn best om het iedereen naar zn zin te hebben! Kamers worden elke dag goed onderhouden, het eten is cava maar soms wel druk om aan te schuiven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Johan Meulenbergs05-06-2017

Goed maar niet super

Het hotel was mooi en goed gelegen. De kamer was ook prima, we hadden een prachtig zicht op de relax-pool en de zee. De kamer werd dagelijks netjes gekuist. Er waren 2 zwembaden waarvan eentje voor de sportievelingen en het andere was de relax-pool .. heel mooi en rustig. Het enige wat ons stoorde was het restaurant: dit is géén 5-sterren waard .. max. 4 en dan met moeite. Om te beginnen waren het plastieken lepeltjes, ook de kelners waren niet bij de zaak. De presentatie van het eten liet echt te wensen over en de keuze was ook niet al te best, het eten was wel niet slecht maar als u zegt: wij zijn een hotel met 5-sterren .. ja, dan mag het wel wat meer zijn. Dit hotel is goed maar géén 5-sterren waard.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Joy16-05-2017

Onvergetelijke vakantie!

Alleen al voor de vriendelijke Tunesiërs moet je deze bestemming kiezen! Zeer mooi hotel aan lang zandstrand. Je kunt volledig langs het strand naar Port el Kantaoui wandelen. We hadden een Star Prestige kamer, met pluspunt het lounge terras met jacuzzi en ongelofelijk vriendelijke bar service van Ali. Het buffet was zeer verzorgd, alleen het appelsiensap 's morgens viel wat tegen. Zeer gezellige zwembadzone en een tof animatieteam dat zijn uiterste best deed om het voor iedereen naar wens te maken. Ons enige minpuntje: het ontbreken van een gezellige bar om 's avonds nog wat te drinken. Dit kon enkel in de oververlichte lobbyhal met te luide muziek van de animatieploeg, of buiten op het terras (maar dat was af en toe nog wat te fris). Al bij al een onvergetelijke vakantie en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

16 tips over Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous

• Dirk, 28-05-2014

Onze kamer was nr126. Kamer was mooi,maar kan toch nog wel een beetje afwerking gebruiken! Doch zeer proper en dagelijks gepoetst. Op wandelafstand ligt er een aangenaam winkel centrum(Ali-Baba)met fixed prices, maar die prijzen zijn best goed te doen! Ga wel overdag, of als het nog licht is buiten. Er zijn kapers op de kust die met allerlei trucjes proberen je geld af te troggelen,zelfs soms op licht brutale wijze. Als je 's avonds gaat neem dan een taxi,voor luttele dinars! Algemeen aanrader!

• hw, 02-06-2014

Er is een leuke haven in de buurt met gezellige winkeltjes en terrasjes.

• Devenyns Huguette, 17-05-2014

Volgende keer nemen we kamer met zeezicht!

2 vragen over Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous

• strobbe, 07-04-2013

verplaatsen

lig port el kantaoui ver van sousse en hoeveel kost het dan ongeveer om u te verplaatsen

tommy, 20-10-2013

port el kantaoui ligt 20min rijden met de taxi van sousse. Het kost 10 dinar (5€)

• Carina, 19-01-2013

Minibar op kamer/cola light

Volgens de reisbrochure is er op de kamer een minibar. Maar is dit echt zo? Ik las tegenstrijdige berichten. Wie weet of die er is, betalend of gratis? Wie weet hoe het zit met cola light of ander light dranken. Mijn man is diabetes-patiënt, dus we moeten er zeker van zijn dat ze wel degelijk de light schenken en geen andere. Bedankt!

angela, 04-10-2013

de minibar is gratis op de kamer. En er is idd echte cola light, wat uit de fles geschonken word.

Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous info

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Europees-Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats