Hotel Iberostar Diar El Andalous

Hotel Iberostar Diar El Andalous
9,3

16 tips over Hotel Iberostar Diar El Andalous

Gaby en Peter, 31-5-2015

Ga lekker op het strand liggen en geef Hassan een dinar per dag en je hoeft je stoel niet meer te reseveren,

in de lobby bar lopen 2 hele goede obers geef die ook wat en je hoeft na 2 keer niet meer te bestellen je glas komt niet leeg

Nick & Evelyn, 15-8-2014
Als je door winkelstraten loopt (vooral in Sousse) is de kans groot dat je iemand tegen het lijf loopt die zogezegd in je hotel werkt en die dag net een dagje vrijaf heeft. Hij stelt voor om je dan even rond te leiden. Dit is echter oplichting, want deze mensen werken helemaal niet in je hotel en weten enkel in welk hotel je zit op basis van je (all-in) armbandje. Laat je hier niet aan vangen!
Familie, 26-7-2014

Tip: neem strandhanddoeken mee, want de handdoeken van het hotel zijn echt wel klein.

De prijzen in de winkeltjes van het hotel liggen ongeveer 10% hoger dan in Port El Kantaoui...

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Diar El Andalous voor je op een rij gezet:

hw, 2-6-2014
Er is een leuke haven in de buurt met gezellige winkeltjes en terrasjes.
Dirk, 28-5-2014

Onze kamer was nr126. Kamer was mooi,maar kan toch nog wel een beetje afwerking gebruiken! Doch zeer proper en dagelijks gepoetst.

Op wandelafstand ligt er een aangenaam winkel centrum(Ali-Baba)met fixed prices, maar die prijzen zijn best goed te doen! Ga wel overdag, of als het nog licht is buiten. Er zijn kapers op de kust die met allerlei trucjes proberen je geld af te troggelen,zelfs soms op licht brutale wijze. Als je 's avonds gaat neem dan een taxi,voor luttele dinars! Algemeen aanrader!

Devenyns Huguette, 17-5-2014
Volgende keer nemen we kamer met zeezicht!

arie akkerman, 15-10-2013
ja schaam je niet om iets te vragen bij de balie als ze het kunnen verwezenlijken dan ondernemen ze gelijk actie b.v. matras te hard werdt gelijk gebeld naar huishouding 1 uur later een zachter matras op het bed klasse
angela, 4-10-2013

Port el kantoui over het strand: 30min lopen.

Port el kantoui over de weg: 20min lopen.

Shoppingcenter hawai: 10 min lopen.

Shoppingcenetr ali baba: 15 min lopen.

Hawai en ali baba zijn winkelcentra met vaste prijzen, waar je dus heerlijk rustig kunt shoppen.

Nathalie, 7-6-2013

Een wandeling naar de jachthaven (15min) is aangeraden. Mooie omgeving met terrasjes en winkels. Wel bijnemen dat handelaars je aanspreken. Negeren indien geen interesse.

Oppassen voor ronselaars in het hotel! Doe enkel officiële uitstappen, via je reisagent ter plaatse.

Huur een kluis! Er kunnen jammer genoeg teveel mensen in en uit het hotel lopen. Zou meer controle op moeten zijn.

Ellen, 22-3-2013
Voorzie Imodium, voor sommigen is dit wel nodig. Een aanrader is om geen rauwe groeten te eten omdat het kraantjeswater niet gezond is. De koffie is ook niet lekker.