Géén boekingskosten

Hotel Houria Palace

TunesiëTunesiëPort El Kantaoui

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Houria Palace voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 139 reviews

• Sportfaciliteiten

142 Reviews over Houria Palace

• 4Théaux16-09-2018

Mérite pas les 4 étoiles

Grand besoin de relooking. Baignoire rouillée et fissurée. Lumière allumée toute la nuit au couloir de l'hotel qui passe dans la chambre car trop d'espace de jour. Porte qui donne au balcon des endroits cassé donc passage de jour, chaleur et bruit. Hotel bruyant. Télé fonctionne tres mal ainsi que la wi fi quand ça veut bien se connecter. Ascenseur régulièrement en panne. Coffre fort 2 fois en panne ainsi que la carte magnétique pour rentrer dans la chambre. Plage privée très petite passage par le port plus accessible.

• 83 luierikjes21-10-2013

prijs/kwaliteit

zoals velen al melden is het eten beperkt in variatie. maar wat we kregen was altijd wel lekker,vooral de soepen waren super.jammer dat het eten niet altijd warm was maar er staat een microgolfoven. personeel was zeker vriendelijk,en ook zonder dat ze een fooi kregen! het brood was er ook altijd lekker krokant en vers!met honger ga je er zeker niet van tafel! het ganse hotel is wel aan een renovatie toe, maar ondanks dat was de kamer steeds proper gekuist, met dagelijks propere handdoeken, wel te weinig handdoeken voor 3 personen.er is animatie die probeerde om de mensen wat bezig te houden, vaak dezelfde dingen maar soit. ZWEMBAD was SUPER PROPER en werd DAGELIJKS gekuist, verouderde kussens en ligbedden. wij klagen niet want voor het geld dat wij betaalden vinden wij het er best oké!! er is een gezellig haventje op 10 min wandelen, alleen jammer van de opdringerige onbeleefde verkopers van de naburige winkeltjes! dat stoorde nog meer dan het verouderde hotel !! super weekje gehad!

• 10Goetvinck Nancy06-10-2013

Super oke dik in orde

Het was de 1 ste maal voor ons en alles is heel goed mee gevallen . Het is een leuk hotel en vriendelijk personeel . De ligging is zeer goed centraal gelegen op 10 minuten stappen van de haven waar het aangenaam is . We hebben zeer goed gegeten en alles was naar wens . Een echte aanrader .

• 7gevers27-09-2013

prijs-kwaliteit in orde

zeer goede ligging, vriendelijk personeel. Het eten is geen hoogvlieger, maar honger heb ik niet geleden. De zwembaden zijn proper alsook de kamers. Voor de prijs die we betaalden was dit zeker in orde.

• 6giuliano hemeryck16-07-2013

leuk hotel goede prijs/kwaliteit

houria palace is een goed hotel niet te luxuwees eten valt wel tegen het is een familiaal hotel voor de prijs is alles redelijk goed als je een hotelletje zoekt voor je kinderen is dit goed genoeg

• 8iris19-06-2013

Aanrader prijs-kwaliteit

Oude, maar propere kamer, dagelijks schoongemaakt en alle dagen verse handdoeken.Gevarieerd buffet vb ontbijt: 3 soorten ontbijtkoeken, gekookte eieren, ommelet, pannekoeken, bruin en wit brood, vlees, kaas, groenten, confituur, honing, cornflakes...goed onderhouden zwembaden, worden dagelijks gecontroleerd op ph-waarde. gratis matrassen aan zwembad en strand, ook aan strand drank all-in.wij begrijpen niet waarom mensen klagen, hebben een zeer goede vakantie gehad en gaan zeker terug. 1 minpunt lift is regelmatig defect.

• 4Vanhees l 18-03-2013

dit nooit meer

koffie ,thee s'morgens al koud middagmaal en avondmaal koud heb al betere vakantie's gehad dus geen aanrader van mij

• 4J.Hendriks21-10-2012

4 sterren:vergeet het maar

All-lnclusive zeer beperkt: drank alleen tussen 10.00 en 24.00 uur, op een plaats, vaak in plastic bekers, zelf halen, geen eten tussendoor (alleen opgewarmde pannenkoeken na kwartier in rij). Eten slecht: bij ontbijt alleen taai stokbrood, geen gebakken spek, geen fatsoenlijk beleg, bij lunch en diner geen smakelijk vlees, maar 1 keer per week frites en ijs. Zwembaden: kussens voor ligstoelen op aanvraag, geen handdoeken. Liften: een lift helemaal buiten werking, andere werkt af en toe ( u hebt alleen betaald voor slapen, eten, drinken, niet voor een lift) Avondshows: niet inbegrepen, 7 euro p.p. bijbetalen Animatieteam erg amateuristisch Strand op 1 km, geen stoelen e.d. van hotel Wel: gratis WiFi in lobby.

• 2Van Herck07-10-2012

dit nooit meer

In één woord slecht, eerste dag zaten we al vast in de lift , de volgende dagen als je geluk had werkte ze , de tafels in de eetzaal waren altijd nog vuil van de vorige gasten , het eten was eentonig en koud , drinken werd de ganse dag en avond meestal in plastieke bekertjes gegeven, te weinig glazen . s'Avonds tijdens de animatie waren er altijd te weinig tafels en stoelen er gingen oudere mensen lopen omdat de muziek veel te hard stond. Ik kan blijven opnoemen maar dan ben ik deze avong nog bezig

• 1Carine04-10-2012

nooit meer

houria palace 6 jaar geleden oke nu erg erg eten lauw vlees stinkt schooien van toeristen begint al opt vliegveld drie personen geweest nu allemaal ziek bedankt touroperator hotel snachts gevochtte bloed sanderdaags hing nog aan de deuren kom je in sousse oppassen want ze spreken je aan ken je zeg 20 walen in opstand direct een ander hotel wij vlamingen te braaf proficiat zij die opkomen sorry 4 sterren nee die hebben ze trouwens ook weggedaan lift blijft hangen oudere mensen kunnen niet met de trap vakantie geef mij maar griekenland daar zien ze mij nooit meer iedereen klaagde hoop dat dit gemeld word ook door andere toeristen

Hotel Houria Palace info

• Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar