Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag30°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hasdrubal Thalassa & Spa Port El Kantaoui voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Hasdrubal Thalassa & Spa Port El Kantaoui in het Nederlands

prachtig hotel

pauwel
19-9-2011

Ben hier ooit geweest met mijn ouders . het was in die tijd een prestige hotel in de boek van touroperator. het hotel was zeer mooi verzorgt + het personeel was vriendelijk . er was een binnen jakuzie en sauna en turks stoombad . zeer leuke vakantie gehad en het stadje port el kantaoui is zeker ook de moeite waard . hier spreken ze ook nederlands in sommige zaken .

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 28 1997 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel!

katie
30-10-2010

Hotel Hasdrubal thalassa en spa is een echte aanrader! We zijn er 9 daagjes geweest en het was er echt super! Mooie, ruime en nette kamers. We hadden een kamer met zicht op zee en zwembad, dus beter kon niet ;) Verder is het personeel daar supervriendelijk en staan ze meteen klaar om eventuele problemen te verhelpen. Zo had het koppel dat mee reisde met ons graag een andere kamer gehad, dichter bij die van ons en zei hebben onmiddelijk een kamer gekregen die idd vlakbij de onze lag, ook met hetzelfde zicht (ook al hadden ze dit niet geboekt!) Dus wat dat betreft echt een super service! Ook het eten is heel lekker in dit hotel en het thalasso centrum is ook een echte aanrader met een uitgebreide keuze aan behandelingen. Vooral de relaxerende full body massage is er eentje om zeker te doen :D Verder is ook de ligging super, aan het strand en vlakbij de mooie haven van Port El Kantaoui.

Gereisd Met partner in oktober 2010

zeer goed verlof gehad

Braem lieve en ludo
14-4-2010

Het hotel is en blijft een aanrader voor mensen die van rust en prima service houden

Gereisd Met partner in april 2010

2008

uitstekend

jan boedts
9-8-2008

Gevolggevend aan mijn brief van 27-08-2007. Hierbij laat ik U weten dat wij voor de negende maal zijn geweest naar het hotel hasdrubal op 28-05-08 en wij waren terug zeer tevreden over ons verblijfen dit voor 12 dagen, terug een uitnodiging om te eten met de derectie en een receptie op het terras. Wij verblijven daar steeds op basis van half pension en wij kunnen steeds ruilen van eten s'middags of s'avonds, dit voor een dagje uit of een avondje elders te gaan eten.Voor iemand die ook reeds veel heeft geweest weet welke verassing ons te wachten staat,een week half pension zomaar en opgehaald aan de vlieghaven en terug gevoerd. Wij kijken reeds uit om voor de tiende maal dit hotel te nemen voor onze Mei vakantie.

Gereisd Met partner in mei 2008

zeer tevreden

gammoudi -De Riemacker
7-8-2008

een zeer mooi hotel ook service zeer goed zeer kalm hotel liefst niet met kinderen gaan is geen club hotel het is voor mensen die kalmte nodig hebben. de spa is zeer aanbevolen alles is tot in de puntjes verzorgt. het personeel is zeer bekwaam en vriendelijk.het eten was zeer lekker en met veel smaak opgediend. dus ik ga terug voor de vierde maal

Gereisd Met partner in augustus 2008

Verzorgd en mooi hotel met een uitstekende service

Vanroose
20-3-2008

Verzorgd en mooi hotel met een uitstekende service. De wellnessmogelijkheden zijn onuitputtellijk. Jachthaven en strand op wandelafstand.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en gastvrij hotel

pol lambert
3-1-2008

Mooi en gastvrij hotel. Goeie prijs-kwaliteit. Mooie kamer met terras, kleine mooie badkamer. Lekker eten zowel buffet als à la carte. Niet duur.

Gereisd Met partner in Thu Jan 03 2008 18:53:28 GMT+0000 (UTC)
2007

Op 24-05 tot 02-06 zijn wij voor de achtste maal naar het

Boedts Jan
27-8-2007

Op 24-05 tot 02-06 zijn wij voor de achtste maal naar het hotel geweest,wij waren terug ontvangen zoals de vorige jaren en alles was nog even netjes zoals het vorig jaar, terug een uitnodiging voor een speciale avond met de directie en wekelijks een uitnodiging voor een drink op de mooie terras.Als alles het ons toelaat gaan wij volgend jaar zeker terug,wij kijken er al naar uit.

Gereisd Met partner in mei 2007

Wij zijn begin december voor 1 week in dit hotel geweest

Miranda en Simone
10-1-2007

Wij zijn begin december voor 1 week in dit hotel geweest. Vanaf het moment dat we binnen kwamen werden we behalndeld als echte vips. Al het personeel is zeer vriendelijke. We werden zelfs uitgenodigd voor een cocktail party en een diner met de directeur. Al met al is dit een top hotel, die zeker de aandacht mag krijgen van meer nederlandse vakantie gangers.

Gereisd Met vrienden in december 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hasdrubal Thalassa & Spa Port El Kantaoui in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hasdrubal Thalassa & Spa Port El Kantaoui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.