Hotel Golf Residencestersterster

155 reviews over Hotel Golf Residence

• 2017
    8Hennie v.d. oever06-08-2017

Heerlijk

Het was een goed hotel vriendelijke mensen goed eten heerlijk genoten

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

6zita06-05-2014

Laatste keer

Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen van 14 en 16. We verheugde ons erg op deze trip maar we vonden het hotel zeer matig. We hadden volpension geboekt maar moesten voor alle drankjes betalen. Dat had duidelijker in de omschrijving van het hotel moeten staan. We konden alleen "gratis "eten in buffetvorm...bij de snackbar bij het zwembad gewoon betalen....Toen wij er waren, waren er veel engelse en er wordt overal gerookt behalve bij het eten. De deuren van de kamers kan je met 1 harde beuk in....Wij vonden dit geen 4 sterren waard!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9nicky van geel13-03-2014

golf residence is heel goed hotel,

hotel residence is een aanrader, is 2de jaar dat ik hier ben telkens voor 5 weken, en het is heel goed, spijtig dat touroperator volgend jaar niet meer werkt met dit hotel, we zijn hier met een groepje Belgen, die elk jaar komen voor 5-6 of 8 weken en we zoeken nu met spijt in het hart naar ander hotel het personeel is heel gedienstig, ik zelf geef elke week 2dinar is 1 euro aan de werkvrouw en die meisjes doen alles wat je vraagt voor je Er zijn hier wel toeristen die heel onbeleefd zijn tegen het personeel en dan is het normaal dat ze niet zo vriendelijk onthaald worden, werkelijk iedereen doet hier erg zijn best de toeristen nemen zowel s'morgens als s'avonds hun zakken vol met eten naar hun kamers, dus streng is het hier zeker niet, zelfs hun tassen koffie worden hier mee buiten genomen, er wordt echt misbruik van gemaakt het hotel is al de hele tijd helemaal bezet.zelfs varkensvlees staat hier 2maal per week speciaal op het menu, speciaal voor de toeristen

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 8sandra30-01-2014

heerlijke vakantie gehad, fijn hotel!

Heerlijke vakantie gehad in een fijn en schoon hotel. Misschien dat het wat gedateerd is maar wel heel schoon en (bijna) elke dag schone badlakens. Ontbijt was super, wel erg op engelse gericht maar ook genoeg andere dingen te krijgen. Wanneer het weer wat beter mee had gewerkt, we hadden een paar keer regen, kreeg deze vakantie een dikke 10!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6Robert Hanssen23-10-2013

nooit meer in oktober

Leuk hotel, was hier laatst in augustus, mooie kamer aan de voorkant, dus ik dacht ik ga terug in oktober. Tot mijn verbijstering deed de airco het niet meer, die service stopt per 15 september, het was 34 graden buiten. De balkondeur s'nachts openen was geen optie, tot 4u30 s'nachts gigantische herrie van de aangrenzende discotheek, de ellende begint om 1 u30. Ik kon wel een andere kamer krijgen maar dat was dezelfde ellende, kamers aan de achterkant zijn zeer gedateerd. Gordijn was stuk, kon niet open, meteen gemeld, toen ik na 10 dagen wegging was het nog steeds niet gerepareerd. Er is geen ventilator in het hotel om het wat draaglijk te maken in de kamer, is dit onwil ? Voor 2 uurtjes later uitchecken vroegen ze 40 dinar, (ong. 20 euro) erg veel geld voor dit land.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 8Tessat27-09-2013

Prima hotel!

Prima hotel. Zag enorm veel negatieve reacties op zoover. Wanneer je naar een noord Afrikaans land vertrekt moet je geen 4 sterren hotel verwachten zoals dat wij in Nederland gewend zijn. Ik reisde samen met mijn vriend eind augustus en wij hebben een super vakantie gehad. Kamers zijn gedateerd maar worden perfect schoongemaakt en de bedden zijn voor Tunesische begrippen zeer comfortabel, ik heb wel eens anders meegemaakt. Lees ook veel over geluidsoverlast. Het hotel ligt midden in het centrum, er is dus veel muziek te horen. Als je dit niet wil en stilte wilt op vakantie kun je beter niet een hotel nemen dat midden in het centrum ligt. Als tip zou ik zeggen kies geen all inclusive, eten en drinken kost geen drol en er zijn erg veel goede restaurantjes te vinden. Voor €15 eet je luxe met drinken erbij. Pizza's zijn vanaf €3,4 te vinden in elk restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8keesverhoeven24-09-2013

Prima hotel en gastvriendelijk

Hotel Golf Residence is wat gedateerd echter alles is schoon. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk, werkt erg hard en behulpzaam. Het eten was goed en lekker. Het animatieteam zorgt voor ontspanning van ieder. In de omgeving voldoende mogelijkheden tot recreatie, strand op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7 de Haan05-09-2013

goed en net hotel

we hadden een ruime kamer aan de voorkant van het hotel. alleen het zwembad aan de over kant was tot 17.00 uur open dan kon je niet op het balkon zitten door de herrie. Het eten was prima veel keus zowel het ontbijt als diner. vriendelijk personeel. kortom gewoon een goed hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Hilde lijzenga21-08-2013

Prima hotel.

Jammer dat het hotel zo veel kritiek krijgt! Wij hebben er 15 fantastische dagen gehad. Personeel werkt knetterhard en zijn altijd bereid om je ergens mee van dienst te zijn. Zijn de kamers wat gedateerd? Zijn er mankementen jazeker!!!! Je gaat naar een arabisch land dus geen westerse cultuur en levensstandaard zoals wij dat kennen. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten zul je de volgende keer een duurder hotel moeten boeken. Het eten was gevarieerd en prima, ze doen erg hun best ervoor te zorgen dat er voor iedereen genoeg keuze is. Er zijn veel engelsen en mensen uit de oostbloklanden waar we totaal geen last van hadden, de sfeer in het hotel was erg gemoedelijk. In de lobby is wifi waar de jeugd ook dankbaar gebruik van maakte. Geldopname is wel een probleem!! Wij konden nergens pinnen met onze wereld(geactiveerd)bankpas. Een creditkaart bied wel uitkomst en anders voldoende cash. We willen graag weer terug naar dit gastvriendelijke hotel in port el kantoui.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8W en M14-06-2013

Heerlijke vakantie gehad!

Hotel Golf Residence vonden wij wel goed. Personeel was vriendelijk. We hebben 1 nacht boven de disco geslapen en daarom vroegen we om een andere kamer, dit was geen enkel probleem. Tunesie is goed betaalbaar en niet zulke hoge prijzen als in Nederland. Het eten in het hotel was gevarieerd, voldoende en lekker. Het animatieteam oefent dagelijks uren om het de vakantiegangers `s avonds naar hun zin te maken, ze zijn ook erg vriendelijk. Overdag is er voldoende om aan deel te nemen, waterpolo, aquagym, volleyballen, darten, enz. Erg gezellig. Wij hebben het er goed naar ons zin gehad en het was een heerlijke vakantie. Je kunt Tunesie natuurlijk niet vergelijken met de luxe in Nederland.

Gereisd met vrienden in juni 2013

4 tips over Hotel Golf Residence

• zita, 06-05-2014

Haventje, Sousse ( met de taxi...dit kost niks maar ze rijden als "gekken") en het strand zijn wij geweest en dat was leuk voor een middag.

• nicky van geel, 13-03-2014

sousse is niet zo proper, maar de lach van de mensen maakt heel veel goed, en ze zijn soms opdringerig om hun koopwaar aan te prijzen, maar als ge nee zegt laten ze je met rustheel mooie 2 daagse uitstap naar de sahara

• Hilde lijzenga, 21-08-2013

Vriendelijkheid kost niks, aan de tunesiers zal het niet liggen. Rechts naast de ingang van het hotel zit de discotheek, probeer een kamer te krijgen op de tweede verdieping. Wij hadden kamer 203 je kijkt dan uit op de eetzaal, geen problemen gehad. Kamelen kent tunesie niet, alleen dromedarissen. De piratenboot die gaat vanuit sousse is heel erg leuk( boek je het bij de hostess ben je duurder uit dan dat je het boekt bij de verkoper op het fantastische privestrand en eettent. Tot volgend jaar

0 vragen over Hotel Golf Residence

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand600 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages