Géén boekingskosten

TunesiëTunesiëPort El Kantaoui

7.2GoedScore uit 150 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

150 Reviews over Golf Residence

• 8Hennie v.d. oever06-08-2017

Heerlijk

Het was een goed hotel vriendelijke mensen goed eten heerlijk genoten

• 10Bogdan18-05-2014

superh

hotel i obsluge oceniam B.DOBRZE Widoki OK Personel Fantastyczny cena mogla by byc troche nizsza szczegolnie dla emerytow w okresie listopad,grudzien wyzywienie B.DOBRE Pokoje oceniam na 4 sprzatanie OK

• 6zita06-05-2014

Laatste keer

Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen van 14 en 16. We verheugde ons erg op deze trip maar we vonden het hotel zeer matig. We hadden volpension geboekt maar moesten voor alle drankjes betalen. Dat had duidelijker in de omschrijving van het hotel moeten staan. We konden alleen "gratis "eten in buffetvorm...bij de snackbar bij het zwembad gewoon betalen....Toen wij er waren, waren er veel engelse en er wordt overal gerookt behalve bij het eten. De deuren van de kamers kan je met 1 harde beuk in....Wij vonden dit geen 4 sterren waard!!!

• 9nicky van geel13-03-2014

golf residence is heel goed hotel,

hotel residence is een aanrader, is 2de jaar dat ik hier ben telkens voor 5 weken, en het is heel goed, spijtig dat touroperator volgend jaar niet meer werkt met dit hotel, we zijn hier met een groepje Belgen, die elk jaar komen voor 5-6 of 8 weken en we zoeken nu met spijt in het hart naar ander hotel het personeel is heel gedienstig, ik zelf geef elke week 2dinar is 1 euro aan de werkvrouw en die meisjes doen alles wat je vraagt voor je Er zijn hier wel toeristen die heel onbeleefd zijn tegen het personeel en dan is het normaal dat ze niet zo vriendelijk onthaald worden, werkelijk iedereen doet hier erg zijn best de toeristen nemen zowel s'morgens als s'avonds hun zakken vol met eten naar hun kamers, dus streng is het hier zeker niet, zelfs hun tassen koffie worden hier mee buiten genomen, er wordt echt misbruik van gemaakt het hotel is al de hele tijd helemaal bezet.zelfs varkensvlees staat hier 2maal per week speciaal op het menu, speciaal voor de toeristen

• 8sandra30-01-2014

heerlijke vakantie gehad, fijn hotel!

Heerlijke vakantie gehad in een fijn en schoon hotel. Misschien dat het wat gedateerd is maar wel heel schoon en (bijna) elke dag schone badlakens. Ontbijt was super, wel erg op engelse gericht maar ook genoeg andere dingen te krijgen. Wanneer het weer wat beter mee had gewerkt, we hadden een paar keer regen, kreeg deze vakantie een dikke 10!

• 1radek23-12-2013

najgorsze miejsce w jakim byłem

Opinia o tym hotelu to same negatywny byli nas w hotelu ogólnie 15 Polaków i każdy skarżył się na to samo po 1: beznadziejną obsluga kelnerzy chamscy, barman nie chce robić drinków tylko piwo i nic więce. Jedzenie cały czas to samo na śniadanie obiad tylko odgrzewane, na basenie smród, w ogóle różni się to co jest na tych zdjęciach i to strasznie kradną w pokojach nawet skarpetki czy koszulki. Na korytarzach robaki a kanapy czy sofy pozdzierane. Dyskoteka jest Ale zakaz wstępu obcym. Udało mi się raz wejść Ale ceny to jak z kosmosu taniej i w lepszych warunkach na mieście można znaleść. Muzyka od 24 DO 7 równo co do sekundy Ale przez to nie da się spać. Byłem na basenie i była zjeżdżalnia to obsługa wywalczyła mi wodę jak byłem w trakcie zjezdzania.

• 6Robert Hanssen23-10-2013

nooit meer in oktober

Leuk hotel, was hier laatst in augustus, mooie kamer aan de voorkant, dus ik dacht ik ga terug in oktober. Tot mijn verbijstering deed de airco het niet meer, die service stopt per 15 september, het was 34 graden buiten. De balkondeur s'nachts openen was geen optie, tot 4u30 s'nachts gigantische herrie van de aangrenzende discotheek, de ellende begint om 1 u30. Ik kon wel een andere kamer krijgen maar dat was dezelfde ellende, kamers aan de achterkant zijn zeer gedateerd. Gordijn was stuk, kon niet open, meteen gemeld, toen ik na 10 dagen wegging was het nog steeds niet gerepareerd. Er is geen ventilator in het hotel om het wat draaglijk te maken in de kamer, is dit onwil ? Voor 2 uurtjes later uitchecken vroegen ze 40 dinar, (ong. 20 euro) erg veel geld voor dit land.

• 8Tessat27-09-2013

Prima hotel!

Prima hotel. Zag enorm veel negatieve reacties op zoover. Wanneer je naar een noord Afrikaans land vertrekt moet je geen 4 sterren hotel verwachten zoals dat wij in Nederland gewend zijn. Ik reisde samen met mijn vriend eind augustus en wij hebben een super vakantie gehad. Kamers zijn gedateerd maar worden perfect schoongemaakt en de bedden zijn voor Tunesische begrippen zeer comfortabel, ik heb wel eens anders meegemaakt. Lees ook veel over geluidsoverlast. Het hotel ligt midden in het centrum, er is dus veel muziek te horen. Als je dit niet wil en stilte wilt op vakantie kun je beter niet een hotel nemen dat midden in het centrum ligt. Als tip zou ik zeggen kies geen all inclusive, eten en drinken kost geen drol en er zijn erg veel goede restaurantjes te vinden. Voor €15 eet je luxe met drinken erbij. Pizza's zijn vanaf €3,4 te vinden in elk restaurant.

• 8keesverhoeven24-09-2013

Prima hotel en gastvriendelijk

Hotel Golf Residence is wat gedateerd echter alles is schoon. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk, werkt erg hard en behulpzaam. Het eten was goed en lekker. Het animatieteam zorgt voor ontspanning van ieder. In de omgeving voldoende mogelijkheden tot recreatie, strand op loopafstand.

• 7 de Haan05-09-2013

goed en net hotel

we hadden een ruime kamer aan de voorkant van het hotel. alleen het zwembad aan de over kant was tot 17.00 uur open dan kon je niet op het balkon zitten door de herrie. Het eten was prima veel keus zowel het ontbijt als diner. vriendelijk personeel. kortom gewoon een goed hotel

Hotel Golf Residence info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsNiet beschikbaar
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)