Hotel El Mouradi Port El Kantaoui

Hotel El Mouradi Port El Kantaoui
7,6

14 tips over Hotel El Mouradi Port El Kantaoui

Richard, 29-9-2014
Ga er pas heen zodra je zit dat er een renovatie plaats gevonden heeft!
jan en thea dingenouts, 25-2-2014
kamer vlak bij de lift ideaal
Aise Kramer, 27-8-2013

Als je echt iets van het land wil zien dan moet je echt de 2-daagse Sahara explorer excursie doen. het is het geld meer dan waard!

Deze excursie werd door onze Nederlandstalige reisleider Mo verzorgd.

Waren 2 zeer mooie/indrukwekkende dagen!

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Port El Kantaoui voor je op een rij gezet:

sander janssen, 22-8-2013
We zijn het resort feitelijk niet af geweest, aangezien de situatie in Tunesie niet helemaal rustig was. Wel zijn we in het dorpje wat gaan winkelen en hier werd je ook vriendelijk met rust gelaten, geen opdringerig gedoe of andere negatieviteit.
Stephanie de Jonge, 17-8-2013
Geef de obers/schoonmaaksters een paar dinar fooi en ze bedienen je de hele vakantie.
powlina, 3-6-2013
Om naar de jachthaven te gaan, voor een wandelingetje

Ludo, 23-3-2013

Neem een taxi naar Monastir, naar Sousse en bezoek er de Medina's. Wandel via het strand naar Port el Kantaoui of Hergla.

Ga zeker eens in de hamam, en neem een massage, het kost een kwart van hier.

kim, 3-1-2013
Wel doen (maar dit kan ook vanuit andere el mouradi locaties): een ochtendje vissen op zee, heel erg simpel maar heel leuk om te doen. Met gratis drinken en lunch.
Nancy, 24-9-2012

als je op het vliegveld aan komt in tunesie, pakken mannen je koffer om die naar je bus te brengen,, (is maar een kort stukje en pakken uit het niets je koffer),, en gaan dan niet weg totdat je ze een fooi hebt gegeven, dus vanuit het vliegveld gewoon je eigen koffer gelijk pakken,,

en pas op waar je foto's van maakt, voordat je het weet, moet je betalen of als ze een vogel/schildpad ofz op je arm zette, dan ook gelijk..

mandy, 2-8-2012

Het is een leuk idee om naar de beachparty te gaan die op elke vrijdag is!

Was een gezellig feestje daar :)