Hotel El Mouradi Palm Marina

Hotel El Mouradi Palm Marina
7,5

21 tips over Hotel El Mouradi Palm Marina

Ben, 21-6-2015

Bij het diner s avond heb tijdens je verblijf altijd je eigen tafel met de zelfde ober die voor de drankjes zorgt tijdens het eten.

De kamers met zeezicht geven uitzicht op zwembad en zee

Goede bad handdoeken service tegen een borg .

Binnenbad en sportzaal aanwezig begeleiding aanwezig.

Klaas, 22-9-2014
Veel plezier gewenst., ik zou wel gerenoveerde kamers vragen
Marleen en Jaap Engelsman, 11-7-2014
tip: fooi en dinars geven. met de taxi van het hotel naar het haventje kost 5 dinar, dus ongeveer 2,50 euro. avondtarief is iets hoger, veelal 8 dinar. bij maag en darmklachten ga naar de dokter daar, diarreeremmers uit nl helpen niet.

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Palm Marina voor je op een rij gezet:

pools, 3-5-2014
ga niet voor een " actievkantie" ga er om uit te rusten
Bram, 15-9-2013
Gewoon de taxi voor het hotel nemen en voor 5 diner ben je bij het haventje om winkeltjes te kijken.
Petra Duister, 10-8-2013
Het land leren kennen door het maken van excursies.

Lilian, 22-7-2013
Als je een keer iets anders wilt en een goed stuk vlees wilt eten. Ga dan daar Grill Garden. Dit restaurant ligt vlak bij het hotel in het winkelstraatje. (rechts - links - links) Erg lekker!!
Roxanne, 17-7-2013
Tips: Ga eens een avondje eten bij Garden Grill, veel eten voor weinig geld! (ongv. 10 min lopen vanuit het hotel) De quadtocht die aangeboden word door Jimmy op het strand is ook een aanrader! we hebben een leuke tocht gehad! Volgens vrienden waarmee wij op vakantie waren is de trip "Bergen meren en berbers" ook echt een aanrader als iets van het land wil bekijken.
van mourik, 14-7-2013
Ga je voor het leuke winkelen. (bijna) alles is nep en hetzelfde. Sousse is wel leuk voor bezoek met Medina. Haventje niet zo, erg toeristisch ingesteld. Ideaal 2.20 uur vliegen en 0.30 uur transfer hotel. Voor Libelle arrag leuke prijs/kwaliteitverhouding. Nu thuis nagekeken wat het zo kost maar ben je met z'n vieren bijna 1000,= meer kwijt. Drukte ondanks top juli viel in zwembad en strand reuze mee.
Isseht, 12-5-2013

El Jem

Sfax & Gabes

Probeer het Tunesische volk te begrijpen en wees vriendelijk.