Hotel El Mouradi Palm Marina

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel El Mouradi Palm Marina
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Palm Marina voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel El Mouradi Palm Marina in het Nederlands

nooit meer

annet van haaften van der wou
16-9-2018

Ligging van het hotel was goed .Zwembad perfect .Personeel vriendelijk, trokken wel veel na de zelfde mensen. Hollanders werden niet gevragen ik denk van wegen de taal, alles was in het frans ook de thema avonden. Het eten was lauw maar ook wel eens koud en weinig variatie.

Genieten

Lisa
5-3-2018

Gezellig hotel met een mooi zwembad. Het eten was goed en varieerde. De gangen naar de kamers hadden wel vloerbedekkingen die aan vervanging toe zijn. Verder werden de kamers elke dag netjes schoongemaakt en kreeg je elke dag een nieuwe fles water in het koelkastje op de kamer. De bedden sliepen ook prima. Mijn vriend en ik zouden hier graag nog een keer komen.

Heerlijke vakantie, super relaxed !!

Marijke
5-2-2018

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ze werken er heel hard aan om het toerisme weer op gang te krijgen in Tunesië !

Eten is heel uitgebreid en heel lekker. Je wordt op je wenken bediend en met een fooitje lopen ze nog harder voor je.

fijne vakantie

C
26-11-2017

Er zijn leuke uitstapjes te doen, maar die moet je wel zelf opzoeken en organiseren.

Veel van het de pasta's (eten) proeft alleen naar olijfolie.

Jammer dat het water niet verwarmd was binnen.

En smeer je in tegen vliegen, of neem daar iets voor mee. Het kan zijn dat het eenmalig was, maar niet altijd prettig.

Nooit meer

Ronald
22-10-2017

Het management heeft alles geprobeerd om hotel weer goed te krijgen maar helaas.

Hotel staat te boek als een 5* maar is zeker niet meer waard dan 3*.

Koud eten, zeer slechte hygiëne in kamer maar ook in restaurant, smerige borden vuile tafels. geen motivatie bij personeel. Veel russen.

Eten in het hotel was zeer eentonig elke dag spaghetti of macaroni het eten bij de local mensen is zeer goed voor een zeer lage prijs , bij het hotel haden wij een mooie schone kamer op begane grond kamer 106 strand was mooi alleen heel veel wier in het water ,maar ze deden hun best omdat te beperken in het stadje zijn de mensen heel erg aandringerig ! Wij zaten in hotel el mouradi palm Marina ook het zwembad water was zeer koud in prijs verhouding een goed hotelmaar geen 5 sterren waard eerder een 2a3 sterren zeer zeker wat het eten betreft

Zeer goed

J.D.S Zele
1-10-2017

Het is een zeer proper Hotel !!! Er ontbreken enkele kleine details om een luxe 5 sterren hotel te zijn ! maar dit hotel is zeker een 4sterren PLUS waard . Wij hadden een zeer mooie ruime kamer met zeezicht 551 en tegelvloer . Iedere dag netjes gepoetst en verse handdoeken , ook regelmatig verse lakens !!!! Het eten was lekker klaargemaakt op hun manier ! In België kunnen we niet die goede smaak erin brengen zoals daar de koks het doen !!!! Er is laat ontbijt buiten , en ook kan je er 's middags buiten eten . Een zeer mooi zwembad en een mooi onderhouden strand met ligbedden met matrasjes , dit is ook aan het zwembad zo . Iedere dag worden de matrasjes binnen gehaald !!! Geen last van opdringende verkopers . Prijs / kwaliteit is zeergoed , Een dinar als fooi doet wonderen !!! We gaan zeker nog terug . We kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen !!!

Afgeleefd , somber

H.m. Bartels
26-9-2017

Smerig op veel punten ,sleets . Eten eentonig . Vriendelijke mensen blij dat er weer nederlanders en belgen komen . Alleen russen en alles is er op afgestemd zelfs het eten . Reisleiding touroperator sprak gebrekkig engels . Alles is stuk . Entree hotel super netjes totdat je door de zwart vervuilde hallen loopt , kapotte liften , gordijnen op 4 van de 40 haakjes . Kamers vol gebreken , extra betalen voor wifi op de kamer maar nergens werkt het dus op de kamer op zeker niet . Gewoon in 1 klap ruk , en dat wordt bestempeld als 5 sterren

Alleen maar lof

van Dalen
11-8-2015

Het ontbijt was geweldig, heel veel keuze. Ook lunch en diner is goed te doen. Het hotel, zwembad en strand waren erg schoon. Het animatieteam is echt geweldig. Niet opdringerig maar juist ontzettend gezellig en begaan met de toeristen. In de avond hebben ze gevarieerde shows.

all in formule is erg uitgebreid, er is altijd wel wat te eten en te drinken. In het a la carte restaurant kan je heerlijk eten met een prachtig uitzicht over de zee en het zwembad. Het eten is daar erg goed.

Onze kamer was wel wat ouder, maar wel erg schoon en ruim.

Ook was het erg fijn dat er elke dag een fles water voor de kamer werd neergezet en dat je bij het ontbijt en diner een fles meekreeg.

Wij hebben er een geweldige tijd gehad en vooral het personeel heeft het super gedaan.

Prima hotel goede verzorging .

Ben
21-6-2015

Hotel heeft mooi zwembad en mooi wit strand wat prima word schoon gemaakt ,Kamer was netjes en schoon elke dag word er schoongemaakt + schone handdoeken .

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam koffers worden naar je kamer gebracht, ook bij de eet en drink gelegenheden .

De eetgelenheden zijn prima je kunt ook alla kart eten zonder dat hier voor moet worden betaald .Bij het strand en zwembad is er bediening van de drankjes s avonds is er een gezellige bar met piano muziek.

Min puntjes zijn

1 .Accommodatie licht wat afgelegen in een straat zonder winkels het centrum en haven van Port El Kantaoui licht op 3a 4 kilometer afstand .

2. Het avond programma van het animatie team is matig .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Palm Marina in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Palm Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.