Géén boekingskosten

TunesiëTunesiëPort El Kantaoui

7.1GoedScore uit 76 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

84 Reviews over El Mouradi Palace

• 1F.B.29-10-2019

Nooit meer voor herhaling vatbaar!

Deze accommodatie uitermate slecht bevallen. De kamer ok, het enigste. Het personeel niet vriendelijk noch werkwillig. Na eerste dag beslist om geen snacks meer aan te bieden en 1 bar geopend te houden. De maaltijden eentonig en voorraden beperkt. Eten in de avond tot 21u, vanaf 20u mag je je aan gecomprimeerde restjes verwachten. Fini of niet aangevuld of bereid, zelfs 1 x alleen uitgebakken tonijn! Aan de bar ook geen obers te bespeuren! Animatie saaie boel. Dj 3 dagen ziek, geen disco en ganse dag Duitse slaghermuziek! Disco toch 1 keer kunnen bezoeken, drankjes in glazen enkel voor gasten zonder all-in. Volgens ober was dit voor de rijken die betalen en niet voor de gasten die dit gratis krijgen! Om te besluiten was het voor ons een stressverblijf in dit hotel. Altijd maar moeten klagen en zagen om nog maar minimaal te kunnen verkrijgen waarvoor we betaald hadden. Nietwaar ons geld al weg was of we hadden op de tweede dag uitgecheckt richting een ander hotel.

• 6Josschie26-05-2019

Echt niet doen. Je krijgt spijt.

Echt niet doen. Eten niet warm. Er was een man die zijn eten opwarmde in de magnetron. Drank moet je zelf, binnen halen.Obers lopen wel rond maar negeren je, ook al geef je ze fooi. Paar keer bestelling gedaan maar niet gekregen. Eten is een ramp elke dag hetzelfde. Geen rijen alleen toen er een keer patat was. Zegt al genoeg. Een keer werd er voor 5 pers garnalen gebakken. Toen was het op. Ontbijt elke dag hetzelfde. Soep en toetjes elke dag hetzelfde. We zijn 2 weken geweest. Maar na 1 week wilden we al weg. Er waren mensen uit Denemarken die na 5 dagen al naar huis gingen omdat ze het te slecht vonden. Voor de badlakens betaal je borg. Drank is niet erg lekker. Animatie is het slechts wat ik meegemaakt heb. Leek wel of we in het bejaardenhuis terecht waren gekomen. Zijn een paar winkels rechts aan de overkant een paar honderd meter. Anders naar port el kantoui. lopend of met taxi, 3 dinar. Vervelende tot aan brutaal toe verkopers.

• 10Kelly25-05-2019

Mooie locatie. Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Goede kamers met uitzicht op zwembad en zee. Ruime keus in eten. Voor ieder wat wils. Ikzelf ben een zeer moeilijke eter en kan er prima wat vinden. Hard rock café ligt op vrij korte afstand.

• 4Wiel02-10-2018

Nooit meer

Hotel is slecht onderhouden, kamers vies , lekkende daken, het geverfde bad heeft geen afsluitdop en de verf bladdert af. Strandrestaurant zeer onhygiënisch. Vlees bij maaltijden te lang gekookt of niet gaar. A la card restaurant is een dag per week open. Er is dan slechts 1 menu. Beloofde snacks en gebak bij de koffie nooit gezien. Het personeel is zeer vriendelijk, het zwembad en strand waren prima.

• 4Anna 28-07-2015

koszmarny urlop, przerwany i hospitalizacją

Za SGL HB i see view room za 2 tygodnie zapłaciłam 2969 zł. Niestety urlop w tym hotelu to porażka, zostałam narażona na niedogodności i utratę zdrowia. Hotel nie zasługuje na 5*! Pokój mimo opłacenia, nie posiadał bezpośredniego widoku na morze (odległe o 200 m), często był nie posprzątany, brak czystych ręczników, zepsuty prysznic, brudne krzesła na balkonie. Wiele razy musiałam interweniować na recepcji. Plaża brudna, połamane plastikowe leżaki. W restauracji obita zastawa, brak małych łyżeczek, brudne obrusy i widoczny brak higieny, monotonne i podejrzane jedzenie, nie zawsze świeże, które już drugiego dnia pobytu spowodowało u mnie silne zatrucie pokarmowe, zakończone koniecznością hospitalizacji. W Tunezji byłam wiele razy i nigdy nie miałam problemów zdrowotnych!!! Ponadto problemy z niesprawną windą, często psuła się no i niestety zostałam w niej uwięziona na dłuższy czas. MASAKRA ! Pomimo informacji o bezpłatnym WI-FI, żądano ode mnie zapłaty i to dużej. Byłam rozczarowana!

• 4Van der Woude13-07-2014

Volledig verpauperd hotel

De kamers waren ronduit smerig. De kakkerlakken liepen in grote getale door de kamer heen en het hotel maakte absoluut geen aanstalten ons te helpen. De douche was beschimmeld en leek lang niet in gebruik te zijn geweest. Van smaakdifferentiatie bij het buffet was geen sprake. Al zag het er allemaal redelijk uit, je kan beter een hapje eten in Port El Kantaoui. De ligging en het zwembad van het hotel waren in orde. Gezinnen met of zonder kinderen: ga hier niet heen. De RIU-hotels in de omgeving zijn absoluut aan te raden.

• 3michel12309-10-2013

Nooit meer

Hotel is absoluut geen 5 sterren Personeel is zeer onvriendelijk en alleen uit op fooi Er is veel achterstallig onderhoud Eten is erg matig en niet echt veel variatie en bovendien niet warm genoeg. Ik ben zelf kok en het warme eten had absoluut niet de vereiste minimum van 60 graden waardoor je dus ernstig ziek kunt worden. Voor shampoo en zeepjes moest je echt aandringen. Dagelijks was er een tekort aan borden glazen of koffiekopjes waardoor je op de afwas moest wachten. Veel russen die s,morgens al in coma aan het zwembad lagen. Animatie stelde niks voor en was alleen leuk voor de dronken russen. We hebben prachtig weer gehad en dat heeft nog een beetje van de vakantie goed gemaakt maar we gaan zeker niet meer terug naar dit hotel en dat was ook de mening van vele andere gasten waaronder zelfs enkele russen

• 8M27-05-2013

heerlijke plek!

Begin mei geweest en we hebben een heerlijke week gehad. De gangen en de kamers zijn verouderd maar schoon. Iedere dag nieuwe lakens en handdoeken en een schoon balkon. Er is een groot zwembad met voldoende ligplekken en bedjes. Ze waren de bar aan het opknappen dus we konden daar geen drankjes krijgen maar er liepen de hele dag een aantal obers rond waar je je drinken kon bestellen (met een klein fooitje kwamen ze wat vaker langs) Ook kon je zelf gemakkelijk naar binnen lopen en daar je drankjes halen. Het buffet heeft gevarieerd eten. van patat, spahgetti tot tunesische schotels. toetjes in overvloed! (Geen maag of darm klachten gehad) Via een prive pad kon je naar het strand. Ook hier weer ligbedden en voldoende plek. Het restaurant bij het strand was dicht en het toilet gebouw waren ze aan het opknappen. De barren zijn wat oudbollig en entertainment is (nog) niet wat het moet zijn. Maar ze proberen het wel en gezelligheid moet je zelf maken, bij ons is dat zeker gelukt!

• 8Edwin21-05-2013

Prima hotel!

Wij zijn eind april naar dit hotel afgereisd. Het is een prima hotel waar je voor relatief weinig geld een goede vakantie kan beleven. Ook al zaten wij in de opstart van het seizoen, 's avonds hangt er een gezellige sfeer. Het zwembad was goed verzorgd en er zijn genoeg bedden beschikbaar. Zwembad bar was nog niet open maar de bar binnen was makkelijk te bereiken. Het strand ligt vlakbij en is redelijk netjes. Hotel kamers zijn wel aan een renovatie toe, maar dat schijnt bij meer hotels in Tunesië het geval te zijn. Het eten is goed en er is meer dan genoeg. Het hotel wordt ook gebruikt voor conferenties, dit was bij ons ook het geval maar we hebben er geen overlast van gehad. Het haventje van Port el Kantaoui is een gezellig haventje. De mensen zijn hier niet opdringerig en je kunt op je gemakje een kijkje nemen bij de vele boten die er liggen. Kortom een leuke vakantie gehad in Tunesië!

• 7NVT06-01-2013

Goed hotel, mindere ligging

Wij (beiden 20 jaar) zijn hier in de zomer van 2012 geweest. Vijf sterren met een korrel zout nemen, ziet er allemaal wat achterhaald uit (wel heel netjes). Wij hebben er acht dagen (ultra all in) verbleven en dat was lang genoeg, met name door de niet optimale ligging: dicht bij strand maar wel ver van Port El Kantoui af. Naast zon, zee, zwembad dus weinig te beleven. Pluspunten: heel vriendelijk personeel (vooral wanneer je fooi geeft), mooi groot zwembad, mooi (prive)strand op loopafstand, redelijk gevarieerd eten zonder maagklachten, nette kamer die dagelijks wordt onderhouden, leuk animatieteam voor kinderen.

Hotel El Mouradi Palace info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)