Hotel El Mouradi Palace

Hotel El Mouradi Palace
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Palace voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel El Mouradi Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Volledig verpauperd hotel

Van der Woude
13-7-2014

De kamers waren ronduit smerig. De kakkerlakken liepen in grote getale door de kamer heen en het hotel maakte absoluut geen aanstalten ons te helpen. De douche was beschimmeld en leek lang niet in gebruik te zijn geweest. Van smaakdifferentiatie bij het buffet was geen sprake. Al zag het er allemaal redelijk uit, je kan beter een hapje eten in Port El Kantaoui. De ligging en het zwembad van het hotel waren in orde. Gezinnen met of zonder kinderen: ga hier niet heen. De RIU-hotels in de omgeving zijn absoluut aan te raden.

Nooit meer

michel123
9-10-2013

Hotel is absoluut geen 5 sterren

Personeel is zeer onvriendelijk en alleen uit op fooi

Er is veel achterstallig onderhoud

Eten is erg matig en niet echt veel variatie en bovendien niet warm genoeg.

Ik ben zelf kok en het warme eten had absoluut niet de vereiste minimum van 60 graden waardoor je dus ernstig ziek kunt worden.

Voor shampoo en zeepjes moest je echt aandringen.

Dagelijks was er een tekort aan borden glazen of koffiekopjes waardoor je op de afwas moest wachten.

Veel russen die s,morgens al in coma aan het zwembad lagen.

Animatie stelde niks voor en was alleen leuk voor de dronken russen.

We hebben prachtig weer gehad en dat heeft nog een beetje van de vakantie goed gemaakt maar we gaan zeker niet meer terug naar dit hotel en dat was ook de mening van vele andere gasten waaronder zelfs enkele russen

heerlijke plek!

M
27-5-2013

Begin mei geweest en we hebben een heerlijke week gehad.

De gangen en de kamers zijn verouderd maar schoon. Iedere dag nieuwe lakens en handdoeken en een schoon balkon.

Er is een groot zwembad met voldoende ligplekken en bedjes. Ze waren de bar aan het opknappen dus we konden daar geen drankjes krijgen maar er liepen de hele dag een aantal obers rond waar je je drinken kon bestellen (met een klein fooitje kwamen ze wat vaker langs) Ook kon je zelf gemakkelijk naar binnen lopen en daar je drankjes halen.

Het buffet heeft gevarieerd eten. van patat, spahgetti tot tunesische schotels. toetjes in overvloed! (Geen maag of darm klachten gehad)

Via een prive pad kon je naar het strand. Ook hier weer ligbedden en voldoende plek. Het restaurant bij het strand was dicht en het toilet gebouw waren ze aan het opknappen.

De barren zijn wat oudbollig en entertainment is (nog) niet wat het moet zijn. Maar ze proberen het wel en gezelligheid moet je zelf maken, bij ons is dat zeker gelukt!

Prima hotel!

Edwin
21-5-2013

Wij zijn eind april naar dit hotel afgereisd. Het is een prima hotel waar je voor relatief weinig geld een goede vakantie kan beleven. Ook al zaten wij in de opstart van het seizoen, 's avonds hangt er een gezellige sfeer.

Het zwembad was goed verzorgd en er zijn genoeg bedden beschikbaar. Zwembad bar was nog niet open maar de bar binnen was makkelijk te bereiken.

Het strand ligt vlakbij en is redelijk netjes.

Hotel kamers zijn wel aan een renovatie toe, maar dat schijnt bij meer hotels in Tunesië het geval te zijn. Het eten is goed en er is meer dan genoeg. Het hotel wordt ook gebruikt voor conferenties, dit was bij ons ook het geval maar we hebben er geen overlast van gehad.

Het haventje van Port el Kantaoui is een gezellig haventje. De mensen zijn hier niet opdringerig en je kunt op je gemakje een kijkje nemen bij de vele boten die er liggen. Kortom een leuke vakantie gehad in Tunesië!

Goed hotel, mindere ligging

NVT
6-1-2013

Wij (beiden 20 jaar) zijn hier in de zomer van 2012 geweest.

Vijf sterren met een korrel zout nemen, ziet er allemaal wat achterhaald uit (wel heel netjes). Wij hebben er acht dagen (ultra all in) verbleven en dat was lang genoeg, met name door de niet optimale ligging: dicht bij strand maar wel ver van Port El Kantoui af. Naast zon, zee, zwembad dus weinig te beleven.

Pluspunten: heel vriendelijk personeel (vooral wanneer je fooi geeft), mooi groot zwembad, mooi (prive)strand op loopafstand, redelijk gevarieerd eten zonder maagklachten, nette kamer die dagelijks wordt onderhouden, leuk animatieteam voor kinderen.

Het was okee

guitesse
9-11-2012

el Mouradi Palace is een wat verouderd hotel die eigenlijk geen 5 sterren waard is. De receptie is wel vriendelijk alleen is het engels wel wat gebrekkig. Het is best ver lopen naar El Kantoui en let op want de taxi chauffeurs hanteren elk hun eigen prijzen, dus van tevoren onderhandelen. Het hotel heeft zijn eigen stukje strand, dus dat is wel prettig. Maar het is opletten geblazen en geen waardevolle spullen meenemen op straat.

echt nooit meer

nellhar
19-4-2012

Door omboeking hier beland alleen wist de receptie niet van onze komst.

een max 3 ster hotel ,nemen ALL INCL met grote schep zout , hapjes snacks e.d. van de 14 dagen 12 dagen niet aanwezig evenals andere in beschrijving vermelde faciliteiten. absoluut niet geschikt voor ouderen die rust zoeken door de vele congressen van vrij onvriendelijke en in grote getale aanwezige autochtonen , die ondanks rookverbod hotel in een grote blauwe rookwolk veranderen. Op momenten dat autochtonen in het hotel waren snacks wel aanwezig alleen deze verdwenen in de magen van de autochtonen en de halfpension gangers.Bediening zeer matig , bestellen ja maar vaak zelf ophalen of kompleet vergeten worden.

Nooit meer El Mouradi Palace!!!!

devoogtives
19-8-2011

Een 5 sterren hotel???? Rot fruit bij aankomst, plekken op het tapijt, gordijnrail afgebroken, wij hadden juist 1 van de 3 kamers zonder terras of balkon zodat je nergens je nat gerief kon laten drogen, het slot van de schuifraam was stuk, waardoor iedereen in ons kamer kon, TV-kabel stuk waardoor er geen ontvangst was, een dubbel bed gemaakt uit 2 verschillende bedden waardoor er een niveauverschil was..... Echt niet te doen!!!!! Service??? ALs je met genoeg dinars boven kwam kon er een glimlach af, wij hebben zelfs mensen een kwartier (moeder en zoontje) zien wachten op bestek en drank omdat ze niet genoeg drinkgeld gaven, echt schandalig!!!! Ik was hier 6 jaar geleden in het 3*** hotel van de El Mouradi keten en toen was alles tiptop inorde, nu zou ik er NOOIT meer komen, geef me dan maar de RUI-keten. Ook opgepast voor de gemotoriseerde activiteiten op het strand!!! verouderd materiaal bij het waterskiën, enz..... te veel om op te noemen, maar het goede weer maakte veel goed!

EEN RAMP...

Edwin & Annick
11-7-2011

Wij verblijven er momenteel nog, zitten met de laptop in de lobby...

Om het EERLIJK en in het kort te vertellen, dit hotel is gewoon "afgeleefd",

het is nog geen 3 sterren meer waard, de beloofde "all-in" formule daar klopt

gewoon niets van, van de 4 bars is er maar een open en daar staan hele rijen

aan te schuiven om drinken te bestellen. Het eten valt van de ene kant wel goed

mee maar na twee dagen komt het je oren ook al uit. Een nog bijkomend probleem

is de massa "russen" aanwezig, ik denk dat wel 75% russen zijn en ja, over hun gedrag hoef ik niet veel te vertellen denk ik...

Kortom, wij dachten "het zal wel meevallen" maar het tegendeel heeft zich bewezen, ik raad dit NIEMAND aan, integendeel, wees gewaarschuwd!

nooit meer

saskia en christophe
10-7-2011

zeer slecht hotel kamers enorm verouderd zeker geen 5 sterren waard

eten koud en zeer onvriendelijke service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Palace in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mouradi Palace scoort een 7.12 uit 10 op basis van 80 reviews.