Hotel El Mouradi Club Kantaoui ****

Hotel El Mouradi Club Kantaoui ****

Hotel El Mouradi Club Kantaoui
Hotel El Mouradi Club Kantaoui
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Club Kantaoui voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel El Mouradi Club Kantaoui in het Nederlands

goede prijs / kwaliteit all-inclusive

Eddy Walschot, 16-6-2015

Eerst wat geaarzeld om dit resort te boeken gezien de vele negatieve commentaren. Doch bleek bij aankomst ongegrond ! Weliswaar verouderd gebouw en kan hier en daar wat opgeknapt worden , maar zwembaden , terrassen , kamer en badkamer waren OK. Ook de buffetten met voldoende keuze en afwisseling , en alles werd warm geserveerd ! Enkel de lokale wijn is minder...Verder vriendelijk personeel , kamer alle dagen netjes gepoetst. Ideale ligging ook , met een mooi strand , The Coconut restaurant ( zeker doen ! ) en op een half uurtje te voet via het strand naar het haventje van Port el Kantaoui.

Kortom een fijne vakantie voor geen geld ! Let wel : dit was begin juni ! Kan me voorstellen dat het in juli en augustus niet te doen is...

Goed hotel

margriet, 5-6-2015

Het is een goed hotel, erg groot, maar de service is goed en het eten is prima

Smerig !

Wesselink, 1-12-2014

Ontzettend vies smerig hotel!

Geboekt bij touroperator, deze hebben dit in hun pakket, maar bij thuiskomt met klachten is touroperator niet thuis. ook als je recensies bij hun op de site zet, plaats met dit niet. Dus de beoordelings--cijfers kloppen echt niet! Hooguit een 3! Jammer touroperator om de cijfers zelf omhoog te schroeven. Ook hier niets gaan eten, of voordat je gaat eten eerst monsters nemen zodat je later een bewijs hebt voor touroperator. Dit was ons verteld dat wij maar moesten kunnen aantonen dat wij in dit Hotel ziek zijn geworden. Dus eerst monsters nemen van alles voordat men iets gebruikt. Ontzettend ongezellig hotel. Ook de bungalows zijn giga vies waar geen balkon of terras bij zit. In de ochtend om 07.30 uur was de koffie al op! Mussen en katten liepen over het buffet. Onze bungalow is zelfs met ongedierte bestrijding ontsmet omdat er kakkerlakken liepen. Alles is oud en verroest!!! Urine sporen van de vorige vakantiegangers zaten nog aan de wc. Dus ga niet!!!

1 keer en nooit meer

Mario, 2-11-2014

Eten middelmatig, kamer (bungalow) rampzalig, verouderd en badkamer beschimmeld

Dit nooit meer

Mario van Riel, 28-10-2014

Te smerig voor woorden. Zie foto's van de bungalow. Wc onder urine, schimmel overal in de badkamer, wastafel, smerige deuren en vloeren. Als men een drankje wilt halen 10 tot 13 minuten in de rij staan. Buffet wordt slecht of niet aangevuld. Bij het buffet lopen katten rond , vogels vliegen rond in de eetzaal. Kakkerlakken in de bungalow. Gelukkig overgeboekt naar ander hotel maar wel een bacterie infectie opgelopen in het eerste hotel. Geboekt bij touroperator die kwamen eerst met een vergoeding van € 50,- waar ze wel 6 weken over na moesten denken. Maar later toch nog met wel € 100,- kwamen voor 6 dagen ziek zijn. Arts op hotelkamer pillen en poeders moeten gebruiken. Raad iedereen aan dit absoluut niet te boeken dit is echt geen ster waardig. Het geld niet aangenomen advocaat neemt het over.

afschuwelijk eten en dure service

commère Christian, 28-9-2014

Onze kamer was Ok. Het animatie team deed flink haar best.

Het restaurant was een catastrofe. Bij aankomst was de tafel nog bezet, nog niet afgedekt, of lag nog vol resten van de vorige shift. Bij het buffet was het Elke Keer 10' wachten op soeplepels, borden, koffietassen, soeptassen,... Om 20.15u was de helft van het buffet reeds uitgeput waardoor er meermaals geen enkele keuze meer was. Wij hebben gedurende 2 weken 2X per dag kip met rauwe groenten gegeten. Eén keer waren er nog hamburgers beschikbaar. Ze waren echter zo zwart als houtskool . Daar er in het resto geen bar was, waren wij aangewezen op de goodwiil van onze ober om tijdens de maaltijd aan een drankje te raken De kwaliteit van het voedsel was afschuwelijk. Zelfs na een dikke fooi bleef de toestand onveranderd.

Aan de poolbar moest je 15' aanschuiven voor een lauw drankje in een bekertje. tegen een fooi kreeg je een glas en tegen een dagelijkse dikke fooi (10 Dinar/dag) kreeg je bediening aan tafel.

Grote club met veel animatie

ELS herbots, 13-8-2014

we hadden een ruime bungalow voor 4 personen, elke dag kwam de poetsvrouw langs.

animatieteam van 10u 's morgens tot 24u

vriendelijk personeel

te lange wachtrij aan de bar voor zo een grote club maar 1 bar is te weinig

te weinig vullnisbakken voor de plastieken bekers in te doen

eten was in 2 schiften, niet meegedeeld, er was wel een ruime keuze voorzien

Is 5de x dat wij in Tunesië waren & was nu minste ervaring.

Vuil hotel, vuil vast tapijt, schimmel onderaan douchegordijn, restaurant vuil & vies op de vloer. Cola vlek begin de week od vloer was er op het einde vd week ng steeds. vb. houten terrasstoelen buiten op groot terras, plakken vd viezigheid. ABSOLUUT geen vriendelijk personeel (elke dag discussies gezien tssn klanten en personeel waarin personeel zich heel laatdunkend opstelde).

Chaotische systeem mbt maaltijden zeker avondshift, heel veel wrevel hieromtrent & discussies met- en tssn obers & klanten. Vlgs. mij is hun accomodatie veel te klein in vgl. met het aantal kamers/gasten. Heel veel lawaai dr animatoren, zowel tijdens dag en zeker 's avonds. Animatie podium volledig foutief opgesteld mt heel veel (nacht-) lawaai tot gevolg. Bedoeling was rust vakantie --> zijn absoluut NIET uitgerust. Commentaren op "Zoover" zijn niet overdreven.Een 4-ster.. !!? Een betere 3-ster zou betere kwalificatie zijn. ABSOLUUT NIET tevreden.

Heerlijke vakantie gehad

Robert, 25-6-2014

prima accommodatie voor een heerlijke vakantie , wij hadden (met 3 personen) gekozen voor een bungalow kamer achteraf goede keus ruime kamer wel wat oud maar zeer schoon en netjes,gelegen tussen de zwembaden en het strand. elke dag schone handdoeken. het eten was goed verzorgd maar soms wel wat eentonig. personeel was overal heel vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam in een woord geweldig, wij zijn niet de personen die overal aan mee doen en dat hoeft natuurlijk niet. Maar zij wisten precies wat je wel leuk vond en richten zich daar dan op zonder je ook maar iets op te dringen. Buiten de accommodatie geen grote winkelstraten maar wel leuke supermarkten/winkels, de haven port el kantaoui op loop afstand 30 min. maar de taxi kan natuurlijk ook. wel even van te voren een prijs afspreken. deze vakantie van ons is zeker voor herhaling vatbaar , en als laatst : fooi is niet verplicht, maar zelfs met een klein fooitje is het personeel al tevreden.

Super resort, zeker qua prijs / kwaliteit

Ruud, 5-5-2014

Net terug van een weekje Club El Kantaoui. Prima resort, mooi gelegen met van alles in de directe omgeving.

Personeel was zeer vriendelijk (fooi of geen fooi), en zeer behulpzaam.

Fantastisch animatieteam die de hele dag door voor activiteite waar je vrijwillig aan deel kan nemen.

Kamers zijn wat out dated en hier en daar aan wat renovatie toe, echter worden wel elke dag super schoongemaakt.

Eten was lekker, alleen af en toe wat éénzijdig.

Qua prijs kwaliteit is dit resort in mijn ogen zeker een aanrader.

Je krijgt niet de allermooiste luxe, maar daar heb je gezien de prijs ook niet voor betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Club Kantaoui in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Club Kantaoui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mouradi Club Kantaoui scoort een 7.09 uit 10 op basis van 207 reviews.