Hotel Abou Sofiane

89 reviews over Hotel Abou Sofiane

• 2019
    4Nederlander24-09-2019

Echt niet naar toe gaan

Ik geef vaker reviews maar dit is echt het slechtste hotel ooit waar ik geweest ben. Voorbeeld van 1 dag: opstaan. Wakker door de bussen. Ontbijt. Van de 12 dagen 1 keer een kopje kunnen krijgen. Receptie. Ontzettend barse mensen. Wisselen. 4x geprobeerd 1x gelukt. Geen geld. Zwembad en strand. Alle bedjes bezet door de handoekleggers. Geen plaats meer dus maar gewoon op een stoel zitten. Bars. Alleen voor een fooi werken de barmannen. Ellenlange rijen voor de bar. Avond vaak half uur in de lijn voor een drankje. Kamer. Groot maar muf en stinkt. Tevens 3x om reparatie van iets moeten vragen. Met dank aan de spaghetti vrouw was mijn avondeten goed. Kortom ga hier aub niet naar toe. Weggegooid geld!

Alleen gereisd in september 2019

• Oude reviews

8ger hubbers10-06-2015

fijn hotel ; de moeite waard .

Zeer fijne vakantie met 2 kleinkinderen , ruime dubbele kamers en zeer vriendelijk personeel . Vooral de kleinkinderen van 12 en 8 werden heel vriendelijk bejegend door AL het personeel , echt waar een genot . Kleindochter van 8 zelfs meegedaan in show van animatieteam , dat overigens zonder aan te dringen allerlei activiteiten verzorgden . Zelfs de chefkok vroeg de kleintjes of zij iets speciaals wilden ; was niet nodig , er was genoeg keuze . Met andere woorden : zeer zeker voor herhaling vatbaar . Onze dank aan Dessole Abou Sofiane . Opa en oma en Gino en Laura .

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 4danny31-07-2012

Zééér slechte 4*, zééér matige 3*

Hotel is afgeleefd, vergane glorie net als heel port el kantaoui. Kamers zijn dringend aan opfris beurt toe, poetsbeurten zouden grondiger mogen. Tal van kleine mankementen op de kamer, wanneer je deze meld worden ze wel opgelost maar op een zeer primitieve wijze. Eten, buiten dat het eten steeds warm was, heeft het totaal geen smaak, wel voldoende keuze (traditioneel kip, vlees, vis), ontbijt was zeer sumier, zelfs de salade bar voor het ontbijt werd reeds de avond voordien geplaatst op het buffet wat dus uitgedroogde groentjes gaf. Bediening bar/restaurant was gemaakt vriendelijk en fooitjes hielpen voor een glimlachje. Drank bij all in, bestaat uit niet gekende frisdrank en alcoholische merken. Zwembad was wel proper en werd 2x daags gecontroleerd. Ligstoelen veel te weinig aan het zwembad en aan het strand te veel beschadigd. Besluit wanneer je dit hotel voor en spotprijs voor één week op de kop kan drukken en je bent niet teveel eisend, doen, anders weg blijven.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Binnemans Abigail23-10-2011

voor herhaling vatbaar

Voor de 3de X naar dit hotel geweest.Personeel heel vriendelijk en het eten was gevarieerd en lekker.De kamer was ook zeer goed.Komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2011

• 0Ton14-10-2011

Leuk hotel

Leuk hotel en vriendelijk personeel. goeie animatie en er wordt genoeg gedaan voor de gasten. De kamers zijn netjes maar verouderd. iedere dag wordt er goed gepoetst en leg een fooi op het kussen en je wordt iedere keer verrast met mooie creaties. Port el kantoui is de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9peggy06-01-2011

lekker eten, vriendelijk, proper

we zijn in abou sofiane geweest van 27 december tot en met 4 januari 2011, het weer was er prachtig, heel vriendelijke mensen, het eten was heel variant en keuze genoeg, iedere avond shows, heel dicht bij het strand, 20 min wandelen naar het haventje marina heel mooi, we konden ook taxis nemen voor 8 dinar, we vonden het een aangenaam hotel en voor herhaling vatbaar, we hadden ons dochtertje mee van 2 jaar en ze was er verwend tot en met, met oudejaar was er een 9 gangendiner en werd er veel gefeest erna met een mooie show tussenin, we zijn content met onze vakantie dat we daar hebben mogen meemaken

Gereisd met partner in december 2010

• 7El Fassi - Marreyt17-10-2009

zekker om terug te gaan

We zijn naar dit hotel overgeboekt geweest nadat we na één nacht verschillende klachten hadden in een ander hotel. Over dit hotel hebben we geen klachten alles was in orde voor ons vakantie. Het onthaal was zeer vriendelijk, bij ons aankomst met de taxi werden we verwelkomt met een drankje. De kamers waar zeer net. In de refter was alles verzorgt eten en drank werden elke dag door een laborant gecontroleerd. Eten was zeer lekker elke dag een ander buffet. Het strand was gezellig en net. De mensen die voor ontspanning zorgden deden zeer goed hun best en zorgden elke avond voor een andere show. Dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 2Lieve Van den Berghe20-12-2008

Een ramp

Alleen de ligging was goed. De rest: eten, onderhoud, service, sfeer, kwaliteit... ver onder de verwachtingen. Niet meer dan 2 sterren waard. Terreur van Russen, die meer dan 80% van het clienteel vertegenwoordigen.

Alleen gereisd in oktober 2008

• 9Angel30-09-2008

Goed hotel

Voor de prijs/kwaliteit verhouding is dit een goed hotel. Kamers werden elke dag netjes schoongehouden. Elke dag werden de strandbedjes klaargezet waar we wilden (ook na 07.30)door de vriendelijke strandwacht. Eten was er elke dag voldoende en ook de bediening slooft zich uit.(om ervoor te zorgen dat alles aanwezig is) Animatie was goed en hadden mooie shows. Komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 2M&M van Duren24-09-2008

Dit nooit meer

Beoordelen op annimatie is niet relevant.Zeer verouderd hotel. Het ontbijt, lunch en diner is in een grote ongezellige zaal. Servies is niet schoon. Glazen zijn nog nat van het afspoelen. Kom wel op tijd anders is het bestek,borden en glazen op. Het is absoluut geen 4 sterren hotel. 3-sterren is nog aan de hoge kant. In de rij staan om iets te drinken te krijgen moet je voor lief nemen. Borg betalen voor strandlakens enafstandsbed. Koelkastje kun je huren, 10 dinar /dag. Verwacht er niet te veel van deze koelt maar tot 12 gaden. Strandbedjes dien je voor 7.30 uur te reserveren anders is alles in beheer van een corrupte strandwacht. Een aanrader zijn de hotels van een bekende keten. Deze voldoen wel aan de gegeven aantal sterren. De goede beoordelingen voor dit hotel komen m.i. allen door de annimatie, maar geloof mij in alle hotels zijn de annimatie's geweldig.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Abou Sofiane info