Hotel Abou Sofiane

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

fijn hotel ; de moeite waard .

ger hubbers
10-6-2015

Zeer fijne vakantie met 2 kleinkinderen , ruime dubbele kamers en zeer vriendelijk personeel . Vooral de kleinkinderen van 12 en 8 werden heel vriendelijk bejegend door AL het personeel , echt waar een genot . Kleindochter van 8 zelfs meegedaan in show van animatieteam , dat overigens zonder aan te dringen allerlei activiteiten verzorgden . Zelfs de chefkok vroeg de kleintjes of zij iets speciaals wilden ; was niet nodig , er was genoeg keuze .

Met andere woorden : zeer zeker voor herhaling vatbaar .

Onze dank aan Dessole Abou Sofiane .

Opa en oma en Gino en Laura .

Hotel is afgeleefd, vergane glorie net als heel port el kantaoui. Kamers zijn dringend aan opfris beurt toe, poetsbeurten zouden grondiger mogen. Tal van kleine mankementen op de kamer, wanneer je deze meld worden ze wel opgelost maar op een zeer primitieve wijze. Eten, buiten dat het eten steeds warm was, heeft het totaal geen smaak, wel voldoende keuze (traditioneel kip, vlees, vis), ontbijt was zeer sumier, zelfs de salade bar voor het ontbijt werd reeds de avond voordien geplaatst op het buffet wat dus uitgedroogde groentjes gaf. Bediening bar/restaurant was gemaakt vriendelijk en fooitjes hielpen voor een glimlachje. Drank bij all in, bestaat uit niet gekende frisdrank en alcoholische merken. Zwembad was wel proper en werd 2x daags gecontroleerd. Ligstoelen veel te weinig aan het zwembad en aan het strand te veel beschadigd.

Besluit wanneer je dit hotel voor en spotprijs voor één week op de kop kan drukken en je bent niet teveel eisend, doen, anders weg blijven.

voor herhaling vatbaar

Binnemans Abigail
23-10-2011

Voor de 3de X naar dit hotel geweest.Personeel heel vriendelijk en het eten was gevarieerd en lekker.De kamer was ook zeer goed.Komen zeker nog eens terug

Leuk hotel

Ton
14-10-2011

Leuk hotel en vriendelijk personeel.

goeie animatie en er wordt genoeg gedaan voor de gasten.

De kamers zijn netjes maar verouderd.

iedere dag wordt er goed gepoetst en leg een fooi op het kussen en je wordt iedere keer verrast met mooie creaties.

Port el kantoui is de moeite waard.

lekker eten, vriendelijk, proper

peggy
6-1-2011

we zijn in abou sofiane geweest van 27 december tot en met 4 januari 2011, het weer was er prachtig, heel vriendelijke mensen, het eten was heel variant en keuze genoeg, iedere avond shows, heel dicht bij het strand, 20 min wandelen naar het haventje marina heel mooi, we konden ook taxis nemen voor 8 dinar, we vonden het een aangenaam hotel en voor herhaling vatbaar, we hadden ons dochtertje mee van 2 jaar en ze was er verwend tot en met, met oudejaar was er een 9 gangendiner en werd er veel gefeest erna met een mooie show tussenin, we zijn content met onze vakantie dat we daar hebben mogen meemaken

zekker om terug te gaan

El Fassi - Marreyt
17-10-2009

We zijn naar dit hotel overgeboekt geweest nadat we na één nacht verschillende klachten hadden in een ander hotel. Over dit hotel hebben we geen klachten alles was in orde voor ons vakantie. Het onthaal was zeer vriendelijk, bij ons aankomst met de taxi werden we verwelkomt met een drankje. De kamers waar zeer net. In de refter was alles verzorgt eten en drank werden elke dag door een laborant gecontroleerd. Eten was zeer lekker elke dag een ander buffet. Het strand was gezellig en net. De mensen die voor ontspanning zorgden deden zeer goed hun best en zorgden elke avond voor een andere show. Dit hotel is zeker een aanrader.

2008

Een ramp

Lieve Van den Berghe
20-12-2008

Alleen de ligging was goed. De rest: eten, onderhoud, service, sfeer, kwaliteit... ver onder de verwachtingen. Niet meer dan 2 sterren waard. Terreur van Russen, die meer dan 80% van het clienteel vertegenwoordigen.

Goed hotel

Angel
30-9-2008

Voor de prijs/kwaliteit verhouding is dit een goed hotel.

Kamers werden elke dag netjes schoongehouden.

Elke dag werden de strandbedjes klaargezet waar we wilden (ook na 07.30)door de vriendelijke strandwacht.

Eten was er elke dag voldoende en ook de bediening slooft zich uit.(om ervoor te zorgen dat alles aanwezig is)

Animatie was goed en hadden mooie shows.

Komen er zeker nog een keer terug!

Dit nooit meer

M&M van Duren
24-9-2008

Beoordelen op annimatie is niet relevant.Zeer verouderd hotel. Het ontbijt, lunch en diner is in een grote ongezellige zaal. Servies is niet schoon. Glazen zijn nog nat van het afspoelen. Kom wel op tijd anders is het bestek,borden en glazen op.

Het is absoluut geen 4 sterren hotel. 3-sterren is nog aan de hoge kant.

In de rij staan om iets te drinken te krijgen moet je voor lief nemen. Borg betalen voor strandlakens enafstandsbed. Koelkastje kun je huren, 10 dinar /dag. Verwacht er niet te veel van deze koelt maar tot 12 gaden. Strandbedjes dien je voor 7.30 uur te reserveren anders is alles in beheer van een corrupte strandwacht. Een aanrader zijn de hotels van een bekende keten. Deze voldoen wel aan de gegeven aantal sterren.

De goede beoordelingen voor dit hotel komen m.i. allen door de annimatie, maar geloof mij in alle hotels zijn de annimatie's geweldig.

Dit nooit meer

M&M van Duren
24-9-2008

Het is absoluut geen 4 sterren hotel. 3-sterren is nog aan de hoge kant.

In de rij staan om iets te drinken te krijgen moet je voor lief nemen. Borg betalen voor strandlakens enafstandsbed. Koelkastje kun je huren, 10 dinar /dag. Verwacht er niet te veel van deze koelt maar tot 12 gaden. Strandbedjes dien je voor 7.30 uur te reserveren anders is alles in beheer van een corrupte strandwacht. Een aanrader zijn hotels van een bekende keten. Deze voldoen wel aan de gegeven aantal sterren.

We hebben een aantal aanbieders voor Abou Sofiane voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abou Sofiane in Port El Kantaoui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abou Sofiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abou Sofiane scoort een 7.87 uit 10 op basis van 87 reviews.