vakanties Port El Kantaoui

Reviews over Port El Kantaoui

Mijn favoriete rustbestemming,super

Suy Marcella,
    5-1-2019

Supervriendelijke staff in het ganse hotel. Fantastisch eindejaar gevierd ,plaatje was compleet. Doen we volgend jaar zeker over!!!

goed en voor herhaling vatbaar

PD,
    1-12-2018

Netjes, behulpzame receptie en eten is prijs kwaliteit en goed

drankjes is bar wel met weinig alcohol, regelmatig een dubbele vragen

Prima

De Jong,
    26-10-2018

Weinig te doen in omgeving,je hebt Port El Kantaoui en Sousse. Dat is het.

Als je voor de rust en relaxen komt,goed.

Zeker nog een keer

Els Steutel,
    17-10-2018

In Juni ook hier naar toe geweest, toen was het een prima hotel. Nu in oktober kon je merken dat het seizoen geweest was. Binnen zwembad was niet verwarmd, hier iets van gezegd en andere dag wel verwarmd. Eten was goed beide keren. Strand in juni was geweldig, maar in oktober lag het vol met grote bergen zeewier na een flinke storm. Andere stranden waren wel schoon gemaakt alleen de life quard van dit hotel geloofde het wel en liet het liggen wat super jammer is om het strand een mooie uitstraling te geven en om het water goed in te kunnen. Verder zit je vlak bij Port

Kantaoui wat een heel leuk haven plaatsje is en met de taxi zit je zo in Sousse. Wij hebben ondanks het vieze strand genoten! (Je moet er immers zelf wat van maken) Kwaliteit prijs verhouding is goed.

Prima hotel met wat verbeterpunten.

Stephanie,
    16-10-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding. De kamers zijn mooi en het personeel is erg klantvriendelijk.

Het buffet is heel uitgebreid en erg lekker.

Het animatieteam doet haar best met activiteiten in en rondom het zwembad en ‘s avonds een programma voor kinderen en daarna voor volwassenen.

Rondom het zwembad en in het restaurant hadden wij erg last van vliegen.

Een keer zat er een grote kakkerlak op onze wastafel. Deze werd na onze melding bij de receptie direct weggehaald. De rest van z’n vriendjes kreeg geen kans door de hoeveelheid gif die werd gespoten. We vonden het niet erg, dit komt nou eenmaal voor in warme en vochtige landen.

Verder stoorde ik me aan sommige gasten, met name van Russische afkomst. Zij waren luidruchtig en dronken veel. Een man dronk zelfs zoveel totdat hij knockout ging.

Verder kan de hotel nog wat punten behalen m.b.t de afwerking.

Kortom: prima verblijf en prima vakantie gehad. We zijn tevreden.

Port El Kantaoui scoort een 7,5 uit 10, op basis van 637 reviews