Sorteren

Reviews over Port El Kantaoui

Klein maar fijn

Roger Dalm
    6-9-2018

Klein dorpje aangegroeid aan het grotere Sousse. Rondom het haventje is het prima vertoeven. Je moest echter geen grote hoeveelheid winkeltjes en terrasjes verwachten. Maar wel sfeervol. Voor winkels zul je de Medina van Sousse en monastieke moeten opzoeken. Al met al prima uitvalbasis.

Stranden kunnen top zijn maar ook met heel veel wier, echter dat is de natuur en niet de mens.

geweldig

Harm
    25-5-2018

Port el kantaoui heeft een leuk centrum en een gezellige haven met heel veel goede restaurantjes een aanrader is s,avonds de lichtshow bij de fontein

Super

Hamza
    10-2-2018

Sousse is momenteel super voordelig en goedkoop.

En de service is ook perfect.

gezellig

jefkeroefs
    1-1-2018

mooi en gezellig haventje met mooie terrasjes vlakbij een atractiepark waar je gratis mag rondwandelen

leuk, maar weinig te doen.

Nico
    11-11-2017

Haventje is leuk, maar voor de rest was er weinig te doen. Misschien kwam dat omdat we eind oktober gingen, dus het eind van het seizoen. maar desondanks prachtig weer en 26 graden, perfecte weer voor ons.

Port El Kantaoui scoort een 7,7 uit 10, op basis van 636 reviews