Reviews over Nefta

Welkome tussenstop bij een rondreis door Tunesie

Paul,
    9-9-2010

Hotel met zwembad waar je even tot rust komt. Goed gegeten en even lekker gezwommen. Het is een prima opkikker om weer verder te gaan op rondreis, want Tunesie heeft toch een bepaalde schoonheid.

Verbleven hier bij overnachting tijdens excursie

Fam. L. jansen,
    10-11-2005

Verbleven hier bij overnachting tijdens excursie. Prima hotel met aardige faciliteiten en mooi zwembad. Maaltijden waren minder dan in "ons vaste hotel" El Hanah Beach te Sousse. Maar zeker voldoende.

Mooie kamers (met TV maar weinig europeese zenders) en mooie badkamers en dito tegelwerk.

Recentelijk gerenoveerd.

Ook wij zijn hier gaan overnachten tijdens de 2 daagse Het

Jikke,
    19-10-2005

Ook wij zijn hier gaan overnachten tijdens de 2 daagse safari. Het hotel maakte op ons een zeer goede indruk. Het uitzicht, bereikbaar, prijskwaliteit kan ik weinig over zeggen aangezien het bij de prijs inbegrepen zat. Het eten en ontbijt vond ik goed. Al met al een hotel waar ik graag terug zou weer keren voor een langer bezoek.

Ik ben hier in juni 2004 1 nachtje verbleven tijdens een 3

Viola,
    20-6-2004

Ik ben hier in juni 2004 1 nachtje verbleven tijdens een 2-daagse excursie. Het eten was er goed en de hotelkamer vond ik netjes. We hadden een geweldig uitzicht vanaf het balkon. Kortom: een prima 3 sterren hotel.

Sahara Palace is een zeer mooi rustig gelegen hotel, de er

maria,
    18-4-2004

Sahara Palace is een zeer mooi rustig gelegen hotel, de service zijn goed maar heeft weinig gasten, jammer,,,je kijkt er over Nefta heen zo de zout zee in,,,als je bij het zwembad ligt, aan de andere kant sta je gelijk in de sahara,,,het dorp Nefta heeft een mooie medina zonder winkels, Als je rust zoekt, kun je geen beter hotel en plek vinden

Nefta scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews