Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 8Ron15-10-2009

goed

In oktober 2009 hebben wij hier met 4 volwassenen en een baby 8 dagen verbleven. Het hotel ziet er goed uit, het personeel is vriendelijk. Het eten is redelijk, voldoende variatie en er is genoeg beschikbaar. De omgeving (Nabeul) biedt weinig vermaak voor toeristen, maar voor 10 dinar kun je met de taxi naar Hammamet waar wat meer te zien is.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9rico15-10-2009

goed hotel

wij zijn in vimo lido geweest van 6 tot 13 oktober, wij hadden hotel kamer geboekt, en die was echt top, goed ruim heel proper niets over te klagen. Het eten was top, veel variatie en eten was eens goed warm in een hotel. smiddags was er ijs pizza bij zwembad, personeel heel vriendelijk en animatie team ook heel vriendelijk, als er iemand iets te klagen heeft over eten daar of over personeel, ja aan wie ligt het dan? savonds iedere avond wat anders te doen in disco, het was heel goed mee gevallen bij vime lido, en gaan zeker nog eens terug, afzender rico

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Dominique13-09-2009

Het was weer geweldig

Mensen mensen toch, wat zijn wij nederlanders toch klagers. Het is inderdaad vervelend als je geluidsoverlast. slecht eten hebt en het personeel niet vriendelijk is maar dit hebben wij heel anders ervaren. Er werd nog volop gerenoveerd maar de gasten hadden daar geen last van. Het eten was voortreffelijk, heel veel variatie ook voor de kinderen. En het personeel.... BETER kun je niet hebben. Zorg dat je ondanks de AI geld op zak hebt en geef de mensen regelm. n fooitje want voor hen wordt het met de AI form'. steeds slechter. Natuurlijk betaal je voor een fijne vakantie maar wees niet zo onbeschoft tegen de mensen en vraag met aub en dank u. Het zijn geen honden of slaven. Volgend jaar weer voor de 7e keer en wij en onze kinderen (9+11 jaar) tellen nu al de dagen af.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8john jorissen05-09-2009

Geen 4*

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 0John Jorissen03-09-2009

deel 2

zwembad is prima maar ook slecht afgewerkt. strand is klein maar wordt elke dag met een ezelkar schoongemaakt. desondanks ligt er ook afval. dit wordt trouwens door de vakantiegangers zelf veroorzaakt. badmeesters zijn inderdaad bezig met andere zaken dan opletten. positieve uitzondering was de badmeester smorgens die ook het uitstapje met de piraten boot boekt. regel trouwens de uitstapjes zelf.manege is een grote puinhoop, tennisbanen liggen er armmoedig bij. zodra je verder kijkt zie je overal troep en rotzooi liggen. poetsen van de bungalow viel tegen; elke dag nieuwe handoeken maar de vloer werd niet gedaan of met een vieze mop geveegd. op de badkamer 2 weken naar de mieren gekeken. conclussie: geboekt bij duitse touroperator voor een zeer acceptabele prijs, hotel is geen 4 maar 3 en voldoet hier ook aan. bungalows mooi en ruim van opzet. zullen hier niet meer terug komen maar we hebben geen spijt dat we er geweest zijn. ook onze hostess Elke Noe was toppie.

• 7John Jorissen03-09-2009

Alles is het net niet, 4* is overdreven.

Omdat ook wij op de hoogte waren van de bouwactiviteitenhebben we een mailtje gestuurd naar de reisleiding ter plaatse.Bij aankomst met alle egards begroet, prima verbouwde bungalow 21.. gekregen.Toen de afvoer savonds verstopt was en het riool water in de badkamer stond zijn wij PRIMA en VLUG geholpen.Hotel lijkt goed gerenoveerd; indien je echter je ogen laat werken zie je overal dat het nog niet helemaal af is.Bungalows zijn zeker gerenoveerd maar met minimale middelen. Alles is het net niet. Het lijkt of de tijd te krap is geweest of het budget te laag. Personeel is zeer vriendelijk. Andere meningen moeten eens kijken hoe ze zich zelf gedragen naar het personeel. Eten is in orde voor een 3* hotel genoeg variatie en een schitterend gebak buffet. Animatie was luidruchtig maar voor de liefhebber aanwezig, voor kinderen was het pet. Elke avond hetzelfde. All -in begrijpen ze nog niet zo goed, buiten de reguliere eettijden bijna tot niets te krijgen. geen ijs etc. lees deel 2

• 8petra31-08-2009

niet meer

voor de tweede keer geweest vergeleken met vorig jaar was dit een tegenvaller hotel is wel netjes schoon bungalows zijn goed eten is niet meer zoals het was en de annimatie was super slecht dit jaar ,we gingen 2008 met heerlijk gevoel naar huis dit jaar ach we hebben vakantie gehad maar helaas misten we de sfeer wel leuke mensen ontmoet waar we enige tijd mee opgetrokken zijn we gaan dus geen derde keer meer naar dit hotel HELAAS!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 4Emma27-08-2009

Ween goede keuze

Waar zal ik beginnen? Bij de oude, slooprijpe bungalows achter in het park die wij toegewezen kregen? De kakkerlakken? De onbeschofte houding van het personeel in het restaurant of achter de receptie? Wat een drama, dit park, dat niet klaar is met renoveren. Veel geld betaald voor een bungalow waar je nog niet eens je hond in laat overnachten. Schandalig. En het ergste is: zowel de hostess als de receptie vind dat je zeurt als je klaagt hierover. het is een schande! Kindvriendelijk? Geen enkele kinderstoel te vinden. Animatie? Een paar ongemotiveerde tieners. Strandwachten? Slapend overdag en snachts achter de meiden aan. En zo kan ik nog wel pagina's vullen. Nooit doen dus.

• 7fam. v. d. Adel27-08-2009

Matig....

Op voorhand hadden wij het slecthte nieuws al gelezen van andere m.b.t. de renovaties. Dus hadden wij en het reisburo de nodige acties ondernomen om een gerenoveerde bungalow te krijgen. Bij aankomst werden we doelbewust in een uitgeleefde oude bungalow gestopt. Boos terug naar receptie. Kregen we een andere bungalow die dan zogenaamd gerennoveerd was.Weer terug naar recpetie,en echt boos geworden. Hostess gebeld. We konden de volgende dag een nieuwe bungalow krijgen die echt klaar was. Dit was idd het geval.Direct aan het strand.Het is wel jammer dat je bij aankomst zo boos moet worden, en dat ze je tot 2X toe voor het lapje willen houden. Wij willen iedereen die daar hun vakantie nog tegoed hebben, op het hart drukken om die oude bungalows niet te accepteren. Ze zijn echt uitgeleefd. Wij waren in staat om dan maar in de ontvangsthal te blijven slapen.

• 3Pieter26-08-2009

dit nooit meer!

We waren hier al eerder geweest en hadden hoge verwachtingen van de renovatie. Helaas bleek de renovatie nog in volle gang, wij zaten in een bungalow achterin het park, zonder buren om ons heen, de rest van de huisjes werd verbouwd, dus veel geluidsoverlast. Veel bouwafval en troep in de tuinen, veel hangende werklui voor ons huis, en weinig animo om ons te helpen bij de receptie, ook de hostess had het druk met klachten verhelpen. We waren duidelijk niet de enige. Veel ongedierte. Een pluspunt: het eten was erg lekker, maar dat was het dan ook wel.

Hotel Vime Lido info

• Animatie programmaAanwezig