Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 8Karin van der Grond-Bulsink20-05-2010

T was geweldig!!

Een mooie gezellige tijd gehad, aardige mensen, lekker eten en wat een prachtige ligging. Complimenten voor het animatie team die alles doen om je verblijf tot iets leuks te maken, stuk voor stuk geweldige jongelui die absoluut niet opdringerig zijn als je niet mee wilt doen met de activiteiten.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Manja16-05-2010

GRANDIOOS

Voor herhaling vatbaar!!! 'n grandioze week gehad!!! Accomodatie, verzorging, personeel, eten drinken alles was perfect!!! Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Fam. R&S16-05-2010

Kan beter, maar ook zeker veel slechter!

Wij hebben met gezin (kindjes 1jr & 4jr) een heerlijke vakantie gehad. Het weer viel een beetje tegen, 's avonds koud. Ook het zwembad was koud. Wel prachtig hoor, met een paar kleine defecten (lampje, roostertje, trap...) De zee was voor ons echt genieten. Rustige branding, schoon strand en schoon water (na een stormachtige nacht lag er een hoop wier, maar dag later al gedregd), bedjes en parasols (gratis), bewaking. Het eten was redelijk te doen. Veel Tunesische specialiteiten met onherleidbare ingrediënten. Maar ook pasta's, verse broden, friet, rijst, salades (géén buikklachten) en voortreffelijke deserts. Bungalow was voor ons het einde ivm middagdutje baby + aparte slaapkamer. Badkamer ok, meubilair ok, bedden minder, tv slecht en na vragen toch nog een koelkast. Veel klusjesmannen op het park, let op spullen. Buiten park is niets maar voor 2 euro taxi die zelfs op je wacht. Animatie enthousiast, soms iets té. Voor geen extreme luxe en niet te hoge eisen is dit wel een topper!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 6an duivenvoorde11-04-2010

waarschijnlijk niet meer

wij verbleven in de bungalows en dit was echt erg. We zijn naar huis vertrokken met rugklachten en uitgeput van niet te kunnen slapen. De matrassen en dekens waren vies, lakens waren wel netjes. Putjes geur kwam vanuit de douche en rook je in de hele bungalow. Bungalow voor 6 en toch maar 2stoelen op het terras. Tv deed het niet je had haast geen beeld. Het hotel zelf was wel goed, vriendelijk personeel en heel lekker en gevarieerd eten. Animators deden echt hun best om iedereen erbij te betrekken maar echt veel was er niet te doen. Zwembad was wel schoon maar niet zo goed afgewerkt, roosters aan de zijkanten waren stuk en gescheurd wat best gevaarlijk kan zijn. Het strand was helemaal niet schoon en erg vuil. Ik wil dit hotel zeker niet afbreken want al bij al viel het wel mee, maar we zullen niet terug gaan. Er zijn betere hotels die een ster minder hebben.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Mevr. Cecilia08-03-2010

Fabulousss, leuk gehad!

Bij aankomst (in nacht) gelijk iets te eten gehad, klantvriendelijk ontvangen! Personeel is vriendelijk op 1ober na die dmv fooien wel bij draait. Ligging direct aan het strand, maar die wat valt tegen (niet schoon). Eten goed! Veel variatie, altijd lekker gegeten zonder buikklachten etc. O.a. Kip, pasta,beef,patat,rijst(witte & andere),stokbrood,2 soepen,diverse elke dag verse salades,toetjes!! & sinasappeltjes. Elke dag dus lekker gevarieerd en gezond gegeten! (op de toetjes na ;) Geld in te wisselen bij de receptie, dat gaat heel gemakkelijk. Nabeul, leuk stadje! Veel afdingen, en de kindjes negeren anders blijven ze achter je aan lopen bedelen. Quad rijden een aanrader! Mooi op de bergen, verder massage bij hotel gehad. Buitenbad te koud! Maar binnenbad is warm. Kamer modern en schoon, elke dag, na wat fooi leuke bloemetjes op bed etc. kortom, leuke vakantie gehad, 4 sterren echt wel waard, blijkbaar zeuren sommige mensen om niks? Aanrader vooral lekker in de winter!(ong. 24 grade)

Gereisd met partner in februari 2010

• 4Carla21-02-2010

Never nooit meer

Personeel valt vrouwen lastig, handtastelijk. Kinderen kregen oorontsteking omdat het kinderzwembad veel te vuil was. accomodatie was niet schoon. Het waren net iets te veel dingen om nog iets positiefs te kunnen zeggen. Daarom ........niet meer hier.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 7fam. Peeters02-11-2009

Niet meer.

Wij zijn in de zomer geweest. en het blijft bij deze ene keer. We hadden een aantal kaarten afgegeven aan de receptie om te laten versturen ( deze waren voldoende gefrankeerd) Tot op heden heeft men de kaarten niet ontvangen. Slecht....!!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 9john30-10-2009

topper

We zijn in oktober 2009 geweest en hebben een erg fijne vakantie gehad, goed eten, erg vriendelijk personeel(ook zonder fooi)super net zwembad die elke dag word schoongemaakt! net als de kamers. Gewoon een tophotel!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 9Annemieke23-10-2009

Echt een aanrader!!!

Ook wij zijn in begin oktober 2009 naar Vime Lido geweest en dit was echt ver boven onze verwachting. Ik had veel negatieve reacties gelezen maar hier was echt niets van waar. Het ziet er gewoon allemaal sjiek uit! De kamers zijn top en worden dagelijks schoongemaakt, heel mooi zwembad en direct aan zee, leuk personeel en zo kan ik nog wel even doorgaan! Het eten is ook echt heel erg goed, elke dag maken ze gewoon weer wat nieuws! Als je even een weekje lekker wil relaxen in een bijzonder land...ga dan naar Vime Lido!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Fam Jacobs20-10-2009

volgend jaar weer

Wij hebben een erg goeie en heerlijke vakantie gehad. Personeel was erg lief en behulpzaam. Kamers zagen er tip top uit. En eten er was keuze zat en hebben dus ook 2 weken heerlijk gegeten. Genoeg te doen in het hotel zelfs als je dus zo laat gaat in het seizoen. Echt een top vakantie

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Vime Lido info