Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 7Jong gezin27-07-2010

Erg leuke vakantie!

Met 2 kinderen, 7 en 4 jaar ons erg vermaakt.

Voordelen; *super schoon zowel zwembad, restaurant als bungalow. *bungalow zeer ruim *aan het strand, loopt langzaam af in zee *gevarieerd buffet met altijd wat naar smaak *leuke en niet opdringerige animatie *zeer goede prijs/kwaliteit verhouding *vriendelijk personeel (animatie en restaurant/bediening)

Nadelen; *weinig bedjes zwembad en strand (hoogseizoen al om 6 uur reserveren!) *transfer niet als beloofd 40 minuten maar 2 uur! *ver van het stadje (niet op loopafstand, taxi kost 1,50) *sommige bungalows (die van ons!) achterop het park = 10 minuten lopen naar zwembad/restaurant e.d. *onvriendelijk personeel receptie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8linda15-07-2010

Erg leuk!!!

Erg leuk hotel. En je komt zeker tot rust. animatie team was erg GOED en Leuk, iedereen was erg actief en deden leuk mee, elk uur hadden ze wat te doen en savonds is er altijd een show of gezellig dansen. Alleen sommige mensen in het resturant zijn erg onbeleefd, en zitten op elkaar te bekken. je wordt soms van tafel naar tafel gestuurd. Het hotel kamer was prima, alleen jammer dat je geen nederlands tv zenders hebt. Het eten was erg matig en had dan ook erg last van buikklachten, maar mijn vriend vond het 10 dagen wel goed, maar daarna was het wat minder. Maar het is zeker een hotel die je een keer moet hebben gezien, en vooral het animatie team moet je leren kennen!!! Erg spontaan en zeker in voor een praatje. Aan het zwembad heb je soms een lekker windje dat komt omdat je aan de zee zit en het is erg verfrissend, ADVIES: Geen bus reis nemen, wij vonden het niet erg leuk. maar het verschild per persoon.

Veder een leuk en gezellig hotel

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Lidy Lowenthal29-06-2010

EEN PLEK OM LEKKER TOT RUST TE KOMEN

Een heerlijk hotel met de 4 sterren zeker waard. Je hebt altijd mensen die nooit met iets tevreden zijn, WIJ hebben in ieder geval voor meer dan 100% genoten. Mijn man is moeilijk te been, in deze accommodatie is het geen probleem voor mensen moeilijk te been. De hotelkamers zijn prima en ook de bungalows rond de zee zijn super. Het hotel is de laatste 2 jaren volledig gerenoveerd en alles is nieuw. Het personeel is nog een beetje zoekende naar de juiste werkmethode. Het management doet er veel aan om alles onder controle te krijgen. Met 'n beetje geduld kom je een héél eind. Vriendelijk personeel dat erg hard moet werken en lange dagen maakt, diepe respect hiervoor. Met een kleine fooi tover je een glimlach op hun gezicht. We zijn dan ook met pijn in ons hart op zaterdag 26 juni naar huis gegaan. Mooie stranden en de omgeving van Nabeul is super. AANRADER= de Ontdekkingtocht van 2 dgn door Tunesië. Goed eten, géén buikklachten, super annimatieteam dat erg actief en vriendelijk is.

• 8diny en theo25-06-2010

best goed

gisteren terug van 15 dagen vime lido een mooi hotel dat is zeker het eten is goed behalve de eetzaal die is niet schoon het personeel is zeer stug vooral bij de beachbar en ze spreken allemaal frans dat is lastig de meeste gasten zijn ook frans en een paar nederlanders dat was jammer de hostes van touroperator vond ik niet aardig zoals het hoort te zijn en de gene die smorgens de eieren bakte als ze het al wilde verdiend geen plaats in dit hotel maar voor de rest een goede vakantie gehad.

• 9Renate Peters24-06-2010

Wij gaan zeker terug!

Vime Lido was top! Personeel en het animatie-team waren super aardig, kinderen worden er op handen gedragen. Bungalow was netjes, voor een paar Dinar elke dag schoongemaakt, verse bloemen en mooi gevouwen nachtponnetjes op bed en stapels schone handdoeken. Op het park alles voorhanden; supermarkt op het park verkoopt luiers! Eten is gevarieerd en goed; geen buikklachten gehad. In de omgeving voor ons genoeg te doen; kameelrijden, dierenpark en een atraktiepark. Laat je voor prijzen voor de taxi door de receptie informeren wat je maximaal moet betalen! Het enige minpunt (voor zover het een minpunt is, want veilig is het wel) was dat het zwembad 1m60 diep is. Het kinderbad ligt keurig afgescheiden van het diepe bad. Met één kind met een zwemdiploma was dat wat lastig, we bleven heen en weer lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9Sonja16-06-2010

Zeker voor herhaling vatbaar.

Viime Lido is het toppunt van gastvrijheid. Wij voelden ons zeer welkom en hebben genoten van alle luxe. Een mooie ruime bungalow, heerlijk eten en aardig en beleefd personeel wat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Voor het stadje Nabeul (leuk) moet je een taxi nemen. Voor de rest is er niet veel in de omgeving te bezoeken. Maar voor 8 dagen is dat ook niet echt nodig.

• 8Fam Hessels30-05-2010

Zeer leuk Hotel met vriendelijk personeel

Mooi vakantie resort met prima Hotel en goed restaurant en vriendelijk personeel. Het is een mooi Resort. De prijs kwaliteit verhouding is prima echter in de directe omgeving is voor toeristen erg weinig gelegenheid tot om uit te gaan of om te shoppen. Terrasjes zijn ook niet te vinden. De meest geschikte lokatie in de buurt om uit te gaan is Hammamet Sud. (marina (haven en boulevard) en Karthageland

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8Aida en Elvir24-05-2010

Geweldige vakantie om nooit te vergeten

We hebben een geweldige vakantie gehad! Hotel was zeer schoon en een perfecte omgeving. 3 daagse trip door tunesie is een aanrader! Wij kunnen ons niet voorstellen als iemand iets te klagen heeft over dit hotel. Het animatieteam is geweldig. Echt een aanrader!

• 9Jannie en Simon Laros23-05-2010

Voor herhaling vatbaar

We zijn net terug van dit zeer mooie vakantie park. De klant vriendelijkheid is er uitstekend. Het eten was zeer uitgebreid veel keus . Het personeel is er zeer vriendelijk we zijn als (vrienden) uit elkaar gegaan. Hebben er veel leuke mensen ontmoet. We kregen een bungalow toegewezen vlak bij het strand(Prive strand) . Het was in eenwoord geweldig komen zeker volgendjaar weer terug. Mooi groot zwembad met genoeg ligbedden. De bungalow werd elke dag schoon gemaakt en om de twee dagen schoon beddengoed. Voor een paar dinars doet het personeel alles voor je en zijn je daar zeer dankbaar voor.

• 9Kees en Petra Deelen23-05-2010

Fantastische week gehad

Wij vonden het helemaal super en zijn zeer te spreken over dit hotel. Mooi zwembad en zeer mooi strand en goed onderhouden.Eten was heerlijk en zeer gevarieerd. S avonds elke avond een leuke show. Complimenten aan de animatie. Een echte aanrader waar we zo weer na toe zullen gaan. 2 km van het stadje Nabeul. Is via het strand goed te belopen of voor een paar dinar met de taxi. Zeer vriendelijk personeel wat niet opdringerig is.

Kees en Petra

Hotel Vime Lido info