Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 9Fred en Herma23-09-2010

Fastastische plek

Vime lido is werkelijk top,Kamers schoon,eten prima,personeel,erg aardig geef ze fooi en ze doen alles voor je,animatie is top voor jong en oud. Dus al met al een top locatie.

• 8Natasja13-09-2010

Leuke vakantie gehad

We zijn net terug van Lido , we gingen er met gemengde gedachten heen , na het lezen van de reactie's ....... 200% meegevallen GELUKKIG. Echt super personeel !!! Je word behandelend , zoals je graag behandeld wilt worden , gastvrij en super vriendelijk . Met 1 of 2 dinar zijn die mensen zooooooooo blij en doen ze alles voor je , ach en wat is dat nou voor onze begrippen . Eten was goed , niet super , maar voldoende soms moest je wel ff kijken wat gaan we nu eten ..... want wat een boer niet kent eet hij niet . Bedjes viel bij ons wel , tot een uur of 10.30 kon je nog kiezen daarna was het krap aan . Al met al een leuke , lekkere vakantie gehad .

• 8Natasja13-09-2010

Fijne vakantie gehad

• 6cindy06-09-2010

heerlijke vakantie gehad

Hotel vime lido=een mooi hotel,netjes,de kamers waren voorzien van airco en werden netjes schoongemaakt. Het personeel was over t algemeen erg aardig en in voor een grapje,geef ze een kleine tip en ze zijn enorm blij. De eetzaal was iets minder schoon,maar naar mijn idee komt dit omdat er zoveel mensen in en uit lopen is lopende band werk daar,het restaurant personeel loopt zich werkelijk de benen uit het lijf,het enigste nadeel was het kris kras door elkaar lopen bij het buffet volgens mijn vriend was het een survival of the fittist om wat te eten op je bord tekrijgen hahaha. Het animatie team was ontzettend goed voor die kleintjes de hele dag door zag je die gasten met die kleintjes hosse.Het enigste grote min punt van heel onze vakantie was de reizegids NEVER NOOIT NIET GEZIEN die beste vrouw. Dus over het algemeen een hotel om aan teraden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Dave Stead01-09-2010

Goede hotel maar slechte eten

Het hotel is groot en valt heel erg mee. Zoals door andere egemled zijn er een aantalmin punten met naem: Ligbedden zijn vanaf 07:00 uur al voorzien van ene handdoek, receptie personeel zijn erg ongeinteresseerd, het eten is een lotterij waardoor de ene dag wel mee valt en andere dagen helemaal niet.Bar en animatie personeel zijn wel heel erg vriendelijk. Ook de melding van een 40 minuten transfer tijd klopt niet.Ook wij waren namelijk 2 uren hieraan kwijt omdat de bus eerst naar meerdere hotels gaat in Hammamet en als aller laatste naar Nabeul naar hotel Vime Lido. Bij de terug reis wordt ook als eerste hier opgehaald waardoor weer een 2 uur transfer tijd bereikt wordt. In Nabeul is niet veel te beleven. als je naar het centrum gaat zal je zien dat duizende mannen de straatbeeld bepalen en vrouwen zijn nergens te bekennen behalve in de grootste winkelstraat. Dit geeft een bizarre en beklemmend gevoel omdat je van top tot teen bekeken wordt door al die mannen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Anne-Marie25-08-2010

prachtige ligging, en super gastvrij hotel

Prachtig hotel, vriendelijke mensen, en een super ligging. Eten was prima. Transfertijd was 2,5 uur en we zijn geland op Enfidha. Dat was wel lang. Wij hadden een bungalow vlak bij het strand, erg mooi. Alleen alle bedjes zijn steeds bezet. eigenlijk moet je voor 6 uur s morgens je handdoek al neerleggen anders is er geen plaats meer. Dat is het enige nadeel van dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9offringa25-08-2010

fantastische vakantiepark

net terug van twee weken vime lido. leuk vakantiepark. we zijn er geweest met twee jonge kinderen. veel te doen voor iedereen. animatie is zeer goed. zijn erg vriendelijk en dringen niet aan. eten zeer goed en afwisselend. geen buikklachten gehad. bungalow netjes. personeel erg vriendelijk en leuk met kinderen .park en tuin wordt goed onderhouden. supermarkt op het park is ook erg ideaal. wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 5Frank14-08-2010

Luidruchtig en onvriendelijk hotel

Hoge verwachtingen, maar niet waarheid geworden. Wat een bende in dit hotel. Prachtige weer en strand maken veel goed. Kamers en eetzaal niet erg schoon, onvriendelijk personeel. Kamers zijn erg gehorig. Volgende keer maar ergens anders en zeker ander hotel. Eten is ook geen aanrader in Lido. Veel hetzelfde, koud en niet smaakvol. Doe mij maar weer een 5*hotel in Turkije!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Niels en Susan01-08-2010

Leuk voor een gezin, niet meer voor ons!

Wij zijn van 21-31 juli in Vime Lido geweest. Lange transfer 2.5 uur. Goede ontvangst, nette kamers worden ook erg goed schoongehouden. Personeel is aardig.. Wij waren van plan een 2 daagse rondreis te maken door Tunesie helaas is dit er niet van gekomen ivm hevige diarree/buikklachten die ervoor gezorgd hebben dat we 2 dagen op de kamer waren en vervolgens alleen aan zwembad konden zitten... Nu bij terugkomst nog steeds niet voorbij.. Eten was teleurstellend ivm diarree/buikklachten. Strand was oke, zwembad oke zorg er alleen wel voor dat je je handdoek om 07:00 weghangt anders heb je geen bedje meer. Animatie voor de kinderen is erg goed! Er wordt goed frans/duits gesproken engels is zeeer slecht. In het hotel kan geld gewisseld worden, pinautomaat zit op 2 km afstand hou daar dus rekening mee.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7soraya01-08-2010

fijn,,,maarre.....

net terug , vonden het een fijne vakantie maarrre,,, geen koelkastje in de bungalow dus was het op rantsoen drinken en best wel ver van het hotel om iedere keer wat te halen,,,inderdaads super slechte receptie, snappen niks!!!!! maar het eten ieder dag een verassing en heeeel erg lekker,

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Vime Lido info