Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 9Toni16-06-2012

kom snel weer terug

Wij zijn voor 18 dagen geweest de eerste 10 dagen waren zo veel belovend ca 350 gasten in het hotel. geen gedrang in of rond het hotel lekker rustig eten en met plezier naar de toetjes buffet lopen, want daar was te kust en te keur, het eten was er ook niet minder om echt niet. Na de 10de dag liep het hotel vol. Daar hadden ze echt niet op gerekend 750 personen Franse, Duitse en Tunesische. Morgens bij het ontbijt begon het al met geen kopjes meer voor thee of koffie broodjes waren op en het toetjes buffet waar ik zo naar uit keek, was . . . echt jammer. Middags bij het lunch ging het weer wat beter want dan waren velen nog op het strand zo kon je wel lekker en rustig eten. Bij het avond eten was het weer niet normaal zo druk, het eten was echt goed maar er ging weer van alles mis !

Gereisd met partner in mei 2012

• 4Julia en fam.18-07-2011

NOOIT MEER

2 weken zijn we er geweest. Het begon al minder met een lange busrit van ongeveer 2 uur. Eenmaal daar leek het hotel er best goed uit. Wij hadden een 5 persoonskamer geboekt en we kregen een 4 persoonskamer, na lang gedoe kregen we uiteindelijk toch een 5 persoonskamer. We kregen een bungalow achteraan en moesten elke dag 5 minuten naar het restaurant en zwembad lopen. In de tuinen was niks van groen te bekennen, alleen in het begin van het park. De rest is leeg en dor. Onze wc raakte de 3 dag al verstopt en er zaten zelfs kakkerlakken en salamanders in onze bungalow. We moesten alles afdekken onder de deuren. All in is erg slecht! Alles is met plastic bekers en er zit totaal nergens prik in. De koffie is totaal smaakloos. Entertainment is ook niet bepaald geweldig, je moest op trappen zitten om de shows te bekijken. Nabeul is echt een vreselijk plaatsje, alleen maar mannen op de terasjes en je voelde je harststikke bekeken. Geen toeristenplaatsje. Geen aanrader dus, nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9PGT19-06-2011

Vime Lido een heeerlijk oord

VIME IDO is een fijn hotel/resort om een heerlijke ontspannen vakantie door te brengen. De ligging is wat achteraf, maar de accomodatie, de vriendelijkheid van het personeel maakt dit ruim schoots goed. Het eten is zeer goed, maar wel wat eentonig. De all inn formule is in dit hotel prima. Geen plastic bekertjes, maar goed bediend in een glas. Kortom eenn perfecte lokatie voor een fijne vakantie

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Alissa19-01-2011

Geweldig!

We zijn afgelopen jaar voor de zevende keer geweest en we gaan elk jaar met plezier terug..! Dit jaar niet wegens al die rellen die er zijn dus dat is wel jammer.. We zijn nu op zoek naar wat anders.. We hopen volgend jaar weer terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Romee06-11-2010

Prachtig top hotel!

Een prachtig hotel! 13 jaar geleden voor het eerst hier geweest 3 jaar later nog een keer. Toen was het al goed! Maar nu, ze hebben alles vernieuwd en nog uitgebreider gemaakt. Prachtig! Personeel nogsteeds super aardig. Doen alles voor je zelfs zonder fooi. Het animatie team doet heel erg zijn best en is ook echt erg leuk! Binnenbad is tijdelijk gesloten, ze zijn het aan het uitbreiden. Het is echt een super hotel, een aanrader! Ik kom hier zeker weer terug!

• 8jolanda24-10-2010

gezellig park

11 dagen via arke geweest. Helaas deden we er de heenreis 3h over met de bus maar hier zou verandering in komen ivm ander vliegveld.

Leuk park met gezellige bungalowhuisje, sommige liggen dan ook echt op 't strand. Het eten is erg gevarieerd en vaak gekoppeld aan een thema die weer samenloopt met het animatie team. Groot animatieteam met activiteiten voor jong en oud. 's Avonds vaak nog een kinderdisco of show met daarna de gewone disco. Stel hier niet te veel van voor.

Er is genoeg te doen in de omgeving, wij zijn wezen zwemmen met dolfijnen, via TO een dagje naar Tunis geweest. Hou je net zoals ons niet van een busje vol toeristen? Ga dan lekker met de trein, je stapt in Nabeul op en binnen een uur ben je in Side Bou Said of Tunis. De markt in Nabeul is erg toeristisch, op de andere dagen is het veel gezelliger en kan je hetzelfde kopen in de medina waar je veel beter geholpen wordt.

Wij hebben een heerlijke uitgeruste vakantie gehad.

• 7Shanna23-10-2010

Goed te doen!

Wij zijn net terug van een weekje in het hotel. Eten was goed te doen, geen last van buikpijn gehad... Wel jammer inderdaad dat er vaak hetzelfde was. Animatieteam was erg leuk. Hadden er duidelijk zin in en waren erg vriendelijk. De bediening viel ons ook erg mee na het lezen van de verhalen. Het is wel zo als je ze wat fooi geeft, dat ze meer hun best doen. Schone kamer, ook iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Daar waren we erg over te spreken, heel netjes! We hebben zelf in het hotel gezeten en daar waren we ook wel blij om want er waren bungalows die echt bizar ver van het hoofdgebouw stonden. Niet erg fijn als je s avonds even naar het hoofdgebouw wilt gaan, want het is er goed donker. Wij hebben 2 dagen wolken gehad en moeten toegeven dat je er als volwassen dan niet veel hebt. Je kan binnen in de loge gaan zitten met een boekje maar dan houdt het verder op. Er is niks in de omtrek om te doen! Maar eerlijk is eerlijk nogmaals hierheen zouden we niet snel doen....

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Caat22-10-2010

Heerlijke vakantie gehad...

Het is een ruim opgezet "park" met een hotel en een heleboel ruime bungalows (2-4 en 4-6 persoons). Erg schoon, nieuwe bedden (wel erg hard) en heerlijk dichtbij de zee. Personeel was niet allemaal even vriendelijk, wellicht zou een fooi wonderen doen? Zelf het vriendelijke personeel een fooi gegeven. Eetzaal kon idd erg warm en drukkend aanvoelen en vanwege de schoolvakantie erg veel lawaai van kinderen. Eten is prima en veel keus, alleen wel simpel. Elke dag pasta met rode saus en dezelfde soort groenten (sla, tomaat e.d.) Zwembad erg groot en schoon, maar men legt dus al voor het ontbijt artikelen om de stoelen te "reserveren" erg jammer. Schoonmaak in de kamers is matig en opeens verdwenen er ook persoonlijke artikelen vanuit onze kamer. Het animatie-team is er enthousiast en heeft een ruime keuze uit activiteiten, de hele dag door. Ook de excursies zijn erg leuk, aanraders; zwemmen met dolfijnen (€70-75) en het varen/zeilen met de catamaran,dolfijnen zwommen bij ons om de boot!

• 8Marieke11-10-2010

Leuk hotel

Prima hotel. Wel vond ik het personeel niet altijd even vriendelijk. Soms moest je lang wachten voor iemand je kwam helpen aan de bar, ook merkte ik dat mannen werden voorgetrokken. Het hotel en het restaurant waren vaak erg warm/ benauwd, ik had niet het idee dat de klimaatregeling goed werkte.

Afgezien van deze minpuntjes heb ik een prima vakantie gehad en me uitstekend vermaakt!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Ina en John25-09-2010

geweldig hotel

Wij zijn er vanaf 4 sept 18 dagen geweest en hebben het enorm naar onze zin gehad. De kamers zijn schoon. Eten en drinken is volop aanwezig, het eten is heel gevarieerd en de keuze aan gebak enorm. De bedienig was bij ons zeer vriendelijk, wel even een fooi geven maar dan ben je verzekert van een vaste tafel en ober. Het zwembad is mooi en het animatieteam is heel entousiast bezig, wil je niet meedoen ook geen punt. Een minpuntje vond ik dat het overdekte zwembad en sauna momenteel verbouwd wordt dus geen fijne sauna en massage. Nabeul is een leuk stadje met leuke winkelstraten behalve de toeristenstraatjes is er ook een prachtig nieuw winkelcentrum. Ga op de vrijdag markt even verder kijken dan de toeristenmarkt. Achter de marktstraat is de ,,echte,, overdekte lokale markt waar van alles aan de man gebracht wordt voor de lokale mensen, stukken leuker dan de toeristenstraten. Een taxi naar de stad kost 2 dinar dus daar hoef je het niet voor te laten.

Gereisd met partner in september 2010

Hotel Vime Lido info