10 vragen over Hotel Vime Lido

• vanessen33, 30-06-2014 Rapporteren

Wie weet hoe het daar is in 2014

Het leek zo mooi,maar als ik de beoordelingen lees van NOOIT WEER, en WAT SLECHT. schrikken we toch wel even, Wie is er dit jaar geweest want de laatste beoordelingen zijn van vorig jaar, Willen in okt voor 15 dagen. Vaker in Tunesie geweest dus weten wat de 4 sterren inhoud.Dus wie kan mij wat vertellen wat hij/zij kwijt wil. bv Hygiene, Kamers ,Eten, voor kids, Alles nog open in oktober,Veel nederlanders? hoe ver van sousse?. enz Al geweest in Tej marharba ,orient, Riadh palms[kunnen we het daar mee vergelijken??] groet FJ

frans van lingen, 14-07-2014

vervelend voor de mensen maar het barst overal van de russen dan kan je beter thuis blijven is onze ervaring van nu 2014.

• Desiree, 04-07-2013 Rapporteren

Badhanddoek service ?

Heeft iemand enig idee wat de badhanddoek servicekost ? SCHEELT een hoop gesjouw voor 2 weken

martine, 13-07-2013

kost 20 euro die je na je vakantie weer terug krijgt

• Tessa, 04-04-2013 Rapporteren

Kinderen

Wij gaan 2 weken met onze 2 kids naar een bungalow. Heeft iemand nog leuke of handige tips?

pauline, 12-09-2013

geef in het begin je vaste ober een fooitje ,dan rennen ze voor je

• Tessa, 04-04-2013 Rapporteren

Internet

Wij hebben in juni 2 weken een bungalow geboekt. Heeft iemand ervaring met internet? Werkt dat en wat betaal je ervoor? Alvast bedankt.

pauline, 12-09-2013

er is vrije wifi in de lobby

• Caro, 21-05-2012 Rapporteren

verwarmd zwembad

Kan iemand mij vertellen of het zwembad verwarmd is? Wij hebben plannen om er eind oktober naar toe te gaan. Dankjewel

• IK, 01-09-2011 Rapporteren

russen

kunnen er ook russen in dit hotel boeken ??

Toni, 16-06-2012

zo ver dat wij weten NEE !

• claudia, 30-12-2010 Rapporteren

wie weet

wie kan mij iets vertellen of er uitstapjes / excursies te doen zijn vanaf dit hotel en zo ja welke en wat kost dat ongeveer.

Toni, 16-06-2012

er zijn altijd uitstapje geregeld in alle hotels maar let wel op dat je via een Operator boekt dan blijft je verzekerd !

• leonne, 13-11-2010 Rapporteren

all in

Is er ook een strandbar die tot het all inclusive concept hoort? Is het begin mei al warm genoeg? Is er dan ook al wat te doen voor de kinderen?

Toni, 16-06-2012

vanaf mei begind de vakantie tijd daar tot aan eind juni is het lekker rustig buiten het hotel is in nabeul niet veel een paar disco's in hammamet en de kinderen hebben zand en water en kinder opvang van het hotel / Animatie team prima

• marga, 05-08-2010 Rapporteren

hoe lang in de bus

wie weet hoe lang je in de bus zit naar het hotel,en hoe z,n de bungelows daar ik ga begin oktober vooe 2 weken daar heen maar ik lees zoveel verschilende dingen dat ik het niet meer weet.

zeker wel 5 kwartier tot anderhalf uur

• lia, 21-06-2009 Rapporteren

renovatie

Renovatie bungalows voltooid? kosten transfer van vliegveld naar hotel? badlaken om 7.00 uur 'smorgens neerleggen voor een plekje? internetmogelijkheid eigen laptop/

touwer, 22-08-2010

wij zijn in juni geweest naar vime lido met gemengde gevoelens maar het viel reuze mee we kwamen op enfida aan het nieuwe vliegveld maar het is toch nog anderhalf uur voor dat je er bent mooi opgeknapt hotel en goed verzorgde kamers met airco geen koelkast dat viel tegen bungalows staan mooi verdeeld door het park het personeel is wat stug en spreken bijna alleen frans jammer maar het eten is goed niets te klagen gehad we gaan volgend jaar zomer als de prijs weer goed is zeker terug. groetjes diny.