Hotel Vime Lido

• Sauna

164 reviews over Hotel Vime Lido

• 4Yag19-08-2014

HOTEL VIME LIDO NOOIT MEER

Eerste keer en nooit meer in Vime Lido. Het ontbreekt hier aan goed management. Klachten worden niet goed opgevangen en dus ook niet opgelost. Denk dat alle hotelkamers airco problemen hebben. Tech.dienst aldaar geeft zelf aan dat ze het niet meer aankunnen ( airco, toiletspoeling, geen druk op douchekop, electra valt regelmatig uit) kamers worden veel te laat opgemaakt. Je moet soms smeken ( kamermeisje/ supervisor) om je kamer op te maken. Kamermeisjes kunnen de druk niet aan en lopen als een kip zonder kop rond. Supervisors geven geen leiding en interesseert ze niet. En als klap op de vuurpijl !! De Russen!! Hotel Vime, nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4frans van lingen14-07-2014

dit nooit weer!

dit hotel zit vol vretende russen wat een vreselijk volk daar wil je toch niet je vakantie mee vieren.totaal geen manieren.dan galmt de hele dag door het bungalow gedeelte de muziek keihard of je het nu leuk vind of niet.service ze kijken je aan met een blik van wat doe jij hier nog?wij komen daar met dat vervuilde strand nooit weer en er is geen zak te beleven.

Gereisd met partner in juni 2014

• 4amigosfamily01-11-2013

Nooit meer!

Wij zijn nu voor de 4e keer in Tunesie. Voorheen in Monastir en Sousse. Dit keer in Nabeul en meteen ook de laatste keer. Het hotel is op zich niet echt slecht maar wij ons geirriteerd aan de omgeving, animatieteam, en bungalow. Indien men een bungalow neem denk eerst goed na. Kamers zijn slecht, klein en de voordeur kan vaak niet op slot. Slaapbank bevat een een dun matras de spiraal is voelbaar. Animatieteam is meer met zich zelf bezig en programma´s worden niet gevolgd. Eten is vaal het zelfde en tussen de middag alleen een soort pizza die alleen saus en kaas bevat. Zeer karig! Binnen zwembad dicht. Kon geen gebruik worden gemaakt. De zee zeer bevuild met zwarte alg je kon er echt niet in zwemmen. Voor ons nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 7Ina Glas03-10-2013

Is achteruit gegaan

Na 3 jaar weer geweest. Het was behoorlijk achteruit gegaan en met name het eten, het ontbijt en de lunch waren goed maar het diner hopeloos, weinig variatie kip, vis en vlees als lever, konijn en dat soort ongein. Groente was niet te eten van de knoflook. Het enigste wat goed was waren de frites en de gebakken aardappels. Weinig fruit en niet rijp. De kamer was schoon, het personeel vriendelijk, maar je ziet gewoon kapotte dingen niet op tijd vervangen worden. Oude ligbedden bij het zwembad doorgezakte stoelen. Vaak waren bij de bars de glazen op, personeel baalt daar ook behoorlijk van die doen hun best. Het animatieteam doet hun best maar spreekt alleen frans, en na het zoveelste allemachtig prachtig achthonderdachtentachtig heb je het wel even gehad met ze. Voor ons even geen Lido meer.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7polletje25-07-2013

heerlijk gehad

goed hotel,als het vol is wel langere wachtrijen bij eten.eten is goed(voldoende keus),erg veel fransen en duitsers er waren maar 3 nederlandse gezinnen.bungalow is prima.geef je vaste ober een fooitje.de mensen zijn er heel erg vriendelijk en het animatie team doet erg zijn best('s avonds wel vaak een beetje slappe shows)ik zou hier zo wel weer een keer naar toe willen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 1J.F.Jansen08-06-2013

nooit meer naar Vime Lido

WE zijn in Mei drie weken geweest strandbar en bij het zwembad waren dicht binnen in het hotel kon je in de rij gaan staan om een drankje . ER wel op letten dat je een schoon glas krijgt spoelen kennen ze daar niet zo goed Eten was een drama haast geen keus vlees werd niet goed doorgebakken en de rest was koud je kon alleen stokbrood krijgen en beleg heel karig in de middag kreeg je wat er was overgebleven oud stokbrood pizza pannenkoekjes en dat drie weken lang Dit hotel is zeker geen vier steren waard eerder twee personeel is wel heel vriendelijk de formule all incl kan je hier wel achter wegen laten slaat nergens op zzer slecht voor deze prijs kan je ook elders terecht waar het veel beter is

Gereisd met partner in mei 2013

• 2donovan11-08-2012

nooit meer Vime Lido

all inclusive en 3 dinar betalen voor een koffie, verse jus 3 dinar. Eten is verschrikkelijk (was altijd goed) lauw, vliegen noem maar op

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 6Antoine Mulder30-07-2012

Achteruitgaande accommodatie

In 10 jaar tijd ben ik nu voor de 8e keer geweest. Accommodatie is prima. Het eten is per jaar slechter geworden. Het eten is gewoonweg niet lekker en eenzijdig. Lange rijen bij het buffet. Dit jaar een volledig nieuw animatieteam. Dag/sport activiteiten beter dan oude animatieteam maar de avond entertainment is alleen Franstalig (met een enkel woordje Duits) en niet leuk. De "acts" zijn zeer flauw. Ik twijfel of ik er nogmaals naar toe ga.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Danny26-07-2012

Prima te doen!

Wij (man, vrouw en kind van 10 jaar) zijn hier 11 dagen geweest. Dit complex is redelijk overzichtelijk en biedt voor allen prima vertier. Wij verbleven in een bungalow met het hotel op een loopafstand van 1 minuut en het zwembad en de zee op 2 minuten. Het eten is prima verzorgd en biedt voor ieder wat wils. Er is meer dan voldoende variatie. Wel waren er af en toe wat wachtrijen. Houd daar rekening mee. De vriendelijkheid van het personeel is ook prima in orde als je ze met respect behandel. Geef je vaste ober (tip: vraag naar Ali) af en toe een paar Dinartjes en ze rennen de benen onder hun lijf vandaan voor je. Wij zijn niet van die mensen die de hele dag vermaakt moeten worden door het animatieteam maar als je daar wel behoefte aan hebt: ook dat is prima. Vanaf 's-morgens 10.00 uur starten de activiteiten en deze duren tot ca 22.30 uur. Daarna kun je, mits je liefhebber bent, nog even door naar de disco.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Jacob Bosma19-07-2012

Lido aanrader!

We zijn 10 juli teruggekomen van twee weken Lido. Het was heerlijk. Bungalow op steenworp van het strand is echt een aanrader. Het bungalowpark van het hotel is mooi opgezet. Leuk loopje naar het restaurant. Twee slaapkamers met airco, badkamer en woonkamer. Boek deze reis gerust want het is allemaal prima: personeel en animatieteam heel vriendelijk en vrolijk, het eten is echt fantastisch, het strand en de zon zijn verslavend, het zwembad. Ik wil terug! Met de taxi kun je voor een paar dinar naar Nabeul. Het hotel ligt op 5-10 min. rijden van het centrum van Nabeul (vrijdag markt). Ook leuk is om Hammamet te bezoeken of het mondaine Hammamet Yasmine. Allemaal goed met de taxi te doen, vooraf even afspreken met de chauffeur wat je moet betalen voor de rit. We zijn ook naar het fort in Kelibia geweest. Je hebt daar vanaf het terras van het café aan de voet van het fort een fantastisch uitzicht. Kelibia is vanaf Nabeul met de grand taxi (taxibusje) een uurtje rijden.

Gereisd met partner in juni 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages