Hotel SunConnect Delfino Beach

Meer hotelinfo

39 reviews over Hotel SunConnect Delfino Beach

• 9Stephanie leysens20-07-2019

super!!!

leuk hotel, super vriendelijk personeel, goed gelegen, lekker eten, mooie zee

• 2018
    10Aline14-05-2018

Geweldig! Niets op aan te merken.

Het eten was Uitzonderlijk goed! Nog nooit meegemaakt in een all-in formule. Het hotel was ten alle tijden zeer netjes en proper. Het personeel zeer vriendelijk. Gedurende ons verblijf hebben we 1 koudere dag gehad, maar het buitenzwembad is verwarmd. Dit was geweldig.

Zelf heb ik niet kunnen tennissen wegens een blessure, maar de terreinen zagen er zeer verzorgd uit.

• 9Claire Carmen15-04-2018

Delfine Beach Resort is een Fantastisch club hotel

Als je wil genieten van een mooie strandvakantie allinclusive is dit clubhotel een aanrader : veel gratis sporten en animatie . 3 buiten zwembaden waarvan 1 verwarmd, en een voorzien voor de rustzoekers (geen kinderen). Leuke strandbar met gratis ligstoelen en parasol en matje . Spa afdeling met sauna, hamman, en verwarmd binnenzwembad en fitness en massage , toch wel een pluspunt want in april een aantal dagen koud weer gehad en dan is het leuk dat je naar de Spa kan. Veel animatie zowel over dag als ‘s avonds. Super vriendelijk personeel en fijne keuken. Indien je wenst is er voldoende aanbod om te gaan bezichtigen

Alleenreizend

• Oude reviews

9Maria05-05-2014

Mooie plek, heerlijk aan zee

Hotel Aldiana is een mooi en gezellig hotel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers allemaal mooi en schoon. Dit hotel ligt pal aan zee, prachtig uitzicht met een mooie Bach bar. Vooral geschikt voor golfers en tennissers. Eten heel goed. Een gezellige buitenbar met dansvloer. Kortom een mooi hotel dat ik iedereen kan aanraden.

• 9Klein17-09-2013

Te duur!

Prima ressort met kinderen. Duits is wel heel erg handig. Prima sport faciliteiten. Eten is heel goed. Kamers moeten moderniseert worden zijn wel netjes (maar prijs kwaliteit verhouding is op deze punt niet op order

Met jonge kinderen

• 10Tammy Vlug 16-09-2013

Super sport programma en geweldig eten

Aldiana is een heerlijk hotel met 3 zwembaden een prachtige tuin met palmbomen waar je zo naar het strand loopt. Aldiana heeft een uitgebreid sportprogramma, met een geweldig enthousiast entertainment team. Er is voor kinderen heel veel te doen. Het eten is werkelijk overdadig, zoveel keus en allemaal heel verzorgd en erg lekker. Aldiana is een Duitse organisatie en in Nederland niet te boeken helaas. Het staat in de Duitse reisgidsen en in Belgie bij Touroperator. Ik vond het zo gaaf dat ik 4 weken later nog een keer terug ben gegaan voor 1 week.

Met oudere kinderen

• 9Tom Verschelde10-07-2012

Het beste eten in een all inclusive tot nu toe!

Zeker de moeite waard om eens een week uit te rusten. Grote buffetten, altijd showcooking. Een zeer goede en complete all-in. Voor een clubhotel toch voorzien voor kleinere groepen of zelf koppels. Twee zwembaden, een relaxpool (enkel voor volwassenen) en een gewoon zwembad. Het personeel staat altijd klaar en is altijd vriendelijk. De kamers zijn tiptop in orde, geen vlek te bespeuren.

• 10filip13-11-2010

fantastische duitstalige club

aldiana is een duitstalige keten waarvan we al verschillende hotels hebben bezocht oa in Senegal(nu verkocht),Tunesie,djerba. zij hebben ook nog hotels in andere landen oa in egypte(nieuw),Cyprus,Turkije,..... deze hotels zijn superuitgerust met vele sportvoorzieningen,een uitgebreid animatieteam en kinderclub. best dat je wel een mondje duits spreekt. de buffetten en het eten algemeen zijn er fantistisch(zie foto's) in dit hotel waren de kamers wel aan een opknapbeurt toe.

• 9Mayke02-01-2008

Ik ben een beetje bevooroordeeld want ik heb zelf 3 maanden in dit hotel gewerkt als animatrice voor de flipperclub, de kinderclub voor de kleintjes 2-7jaar! Ik vind het een leuk hotel en erg vriendelijk. Het is makkelijk een taxi te nemen naar Nabeul of Hammamet waar winkeltjes te vinden zijn en de kamelenmarkt! De kamers of prijs ken ik niet! De flipperclub is erg groot en heeft veel faciliteiten voor alle leeftijden. Koekjesbakken, piratentocht en minidisco, alles kan en mag!Het kleine apartgelegen zwembadje is erg veilig! Het eten is heerlijk en er is zeker voor iedereen iets te vinden. Met een speciale kinderhoek en toetjes in overvloed. De thema's van de shows en het buffet lopen beide twee weken dus je zult niet snel vervelen. Iedere avond is er een show of een activiteit zoals kermis, pokeren of gekke wedstrijdjes. De all-in belofte is ook zo, alles is te eten en drinken en geen namaak! Mocht je meer willen weten, laat een bericht achter!

Alleenreizend

• 10wilma adriaans13-10-2007

Helemaal geweldig tophotel, met topanimatie voor kinderen, zodat mensen zonder kinderen ook geen hinder hebben van kinderen. Voor golfers helemaal aanrader, ze hebben daar golfteam, die alles voor je regelt en wij hebben dan ook met een groepje van 11 personen een super-superweek gehad, gaan volgend jaar weer zeker terug. 200% tevreden over dit hotel, vriendelijkheid, zuiver, eten, allemaal in een woord geweldig, kunnen de meeste hotel in Tunesie niet aan tippen. AANRADER

1 tip over Hotel SunConnect Delfino Beach

• Tammy Vlug , 16-09-2013

In de omgeving is niet zoveel te beleven je moet met een taxi om wat te zien. De taxi is erg goedkoop, je kunt naar Hammamet erg leuk. Quad rijden in de bergen is ook een aanrader. Het wit blauwe stadje Sidi Bou Said is ook heel mooi.

0 vragen over Hotel SunConnect Delfino Beach

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats