Hotel Caribbean World Nabeul

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul

• 7Martijn en Tanja08-10-2006

Na onderstaande berichten gelezen te hebbe was onze voorpret voor deze vakantie aardig weg gezakt. Het is dat we deze reis gewonnen hebben dat we toch maar zijn gegaan. Bij aankomst leek het hotel een smerige oude boel (om 5u in de nacht aangekomen), maar de volgende dag viel het allemaal wel mee. Er van uitgaande dat het een 3 sterren hotel is. Wij zaten in het naseizoen, donderdags ging hotel dicht en moesten we voor de laatste 2 nachten naar een ander hotel. Het was er erg rustig en knus. Eten bleek enorm mee te vallen. Door de knusheid van dit hotel een leuke groep mensen ontmoet. Hierdoor toch een super vakantie gehad! Bedankt allemaal!

• 8Teresa24-08-2006

We had a great time! Mooie omgeving, heel leuk animatie team! Hotel was mooi en schoon en de bediening was altijd heel netjes.

• 8Robyn, Andy and Marine 24-08-2006

Even though our hotel was changed from Caribbean world in Monastir dat kon de pret niet ruineren. Nabeul centre was lovely, Hammamet was 10 kms away and it's a 45 min drive to the famous Sidi Bou Said and Carthage. The hotel was clean, organised with good subtle service and excellent food. The animation team were fantastic and there were so many activities we could barely keep up. The mini club took fantastic care of our little one and the garden premises were gorgeous.Of course the area around the hotel area could be messy (see previous message) but it is Africa and in hot countries garbage on the "normal streets" is heel gewoon. A lovely holiday destination and holiday!!

• 5Chris Hoogendoorn11-04-2006

De airco op de kamers werkte niet goed, je kon ze niet uitzetten. In de (bad)kamers kwam je af en toe enorme torren tegen, en uit het bad kwam af en toe wat rioolwater naar boven.

Het geserveerde bier was geen alcoholhoudend bier, ondanks dat dit wel gesuggereerd werd. Wijn kreeg je een limonadeglas. Het water was niet koud, maar lauw, en werd door het hotel zelf gebotteld, ondanks dat het in flessen van een gerenommeerde fabrikant zat. Het eten was aardig, maar het stikte (ook binnen) van de vliegen. De etensbakken waren ook niet afgedekt, lekker hygiënisch.

De omgeving is m.i. geen aardigheid aan - overal ligt troep, zakjes, blikjes, e.d. Je moet echt een excursie doen wil je wat moois van Tunesië zien. Dit was de eerste en voorlopig laatste keer Tunesië voor ons, althans in Nabeul Beach.

• 9Loes Hogeweg en fam20-01-2006

Wij hebben hier een fantastische week gehad. Even een probleempje: midden in de nacht kwamen we aan met twee kleine kinderen en werden op de tweede verdieping geplaatst. Maandags kwam er beneden een kamer vrij en werden we met alle hulp verhuisd. We kregen extra handdoeken voor de kleintjes en drie keer schoon beddegoed. Het eten was goed, ook voor de kleintjes. Het zwembad en het strand waren prima, schoon en het animatieteam gezellig. Kortom: een geslaagde vakantie voor weinig geld.

• 9Harrie van der Weide16-10-2005

Goed Hotel nette kamers wel verouderd elke dag bed opgemaakt en schone badlakens.Het eten was geweldig met veel variatie, elke dag wel een ander stuk vlees (4 kilo gegroeid in 1 week) Het Hotel heeft over de weg een prachtig strand met gratis ligbedden, kussens te huur 1 dinar per dag ook bij zwembad. Bier heeft inderdaad een vreemde nasmaak, na 2 dagen wel gewend.Als je voor het uitgaan naar Nabeul bent gekomen zit je verkeerd zijn geen leuke terasjes of discos min punt, verder zeer tevreden.(Turkije gezelliger) 3 excursies gedaan in verhouding voor wat je krijgt waren deze vrij duur.Eindconclusie voor een goed hotel en een mooi strand zit je daar wel goed,maar voor de rest is er niet zo veel te beleven.

• 5Edwin20-09-2005

De eerste vakantie in ons leven die we niet zouden willen overdoen.

Plussen: Personeel is erg vriendelijk (zeker als je ze af en toe wat geld toestopt). Het animatieteam deed met beperkte middelen zijn stinkende best. Het eten was weinig gevarieerd maar wel van redelijke kwaliteit. Als je de moeite neemt een auto met chauffeur te huren en wat verder te reizen, zie je best leuke dingen van het land.

Minnen: Kamers zijn slecht geoutilleerd, de beloofde TV en fohn waren er niet. Wel volop mieren. Bedden werden wel opgemaakt maar niet verschoont. Ruim onvoldoende stoelen bij het zwembad en het strand. De hele dag knalharde muziek bij het zwembad. Om stapelgek van te worden. Kwaliteit zwembadwater onvoldoende (oorontstekingen). Omgeving teleurstellend.

Conclusie: leuk hotel voor jonge gasten. Veel minder (niet...) geschikt voor gezinnen en ouderen.

• 8Yvonne van der Ree11-09-2005

Ik had eerst geboekt en toen het commentaar gelezen. Stom hoor. Maar ja als je een 3* hotel kiest weet je dat je niet veel luxe kunt verwachten. Maar ik vond het een leuk hotel en heel aardig personeel. De kamer was schoon en het eten best wel lekker. Wat maakt het nou uit dat je een half uurtje moet wachten op je vlees. Je hebt de tijd, want je hebt toch vakantie. Alleen jammer dat het bier niet te drinken was. Ik ben een bierdrinker en heb gewoon bij de bar een biertje gekocht. Dat maakt toch ook niet uit, want je hebt vakantie. Ik ben 3 september thuisgekomen en ben van plan om 22 oktober naar Hotel Yasmine Beach in Hammamet te gaan, want ik vind het wel een onwijs mooi land.

• 10kelly04-09-2005

Ik heb het er echt leuk gehad , ik begrijp echt niet waarom sommige mensen zoveel zeiken. Ik vond het een geweldig hotel met een super vriendelijke personeel.

• 8Gerben28-08-2005

Ik heb het hotel als goed ervaren. Minpunten die iedereen aangeeft zijn vooral te wijten aan de instelling van de overige hotelgasten. Bestek en/of glazentekort is niet verwonderlijk als je ziet hoeveel kapotte glazen er elke ochtend door de tuinman uit de plantenbakken wordt gevist. Lange rijen bij het eten komt door hebberigheid van overige gasten (mensen nemen bijv. niet een stuk vlees/pizza, maar gelijk 3 of 5). Het strand moet men inderdaad delen met de lokale bevolking, maar ik heb deze mensen totaal NIET als vervelend ervaren. Het was ook niet zo dat deze mensen het gehele strand compleet bezetten, zodat Nederlandse toeristen geen plekje meer konden bemachtigen. Plek zat op het strand. Ik snap dan ook niet waar sommige mensen over zeuren. Die mensen wonen daar gewoon en zijn niemand tot last. Personeel in het hotel is vriendelijk. Kamers zijn ruim en bedden zijn 2 meter lang.

1 tip over Hotel Caribbean World Nabeul

• Peter De Backer, 04-09-2012

In Nabeul is niet echt veel te beleven.Je kan voor weinig geld naar naburige stadjes.Wij zijn naar Hammamet geweest , Medina is prachtig.Ook de marktjes in Nabeul en Hammamet zijn leuk.Wel opdringerige verkopers maar das natuurlijk hun natuur.

0 vragen over Hotel Caribbean World Nabeul

• Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenMassages