Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag37°22°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul in het Nederlands

prijs kwaliteit een goed hotel ,en een, verzorgde goede en

EDDY
23-6-2008

prijs kwaliteit een goed hotel ,en een, verzorgde goede service ,een goede keuken en ruime keuze aan eten ,een minpuntje is de hoeveelheid aan eetservice ,meestal was er tekort aan tassen glassen en koffielepeltjes en het hotel was nog niet volzet.Vriendelijk personeel. De bar aan het zwembad was niet voorzien van veel hapjes.Spijtig maar het lokale bier bevat weinig of geen alcohol.mooie zwembaden en voldoende annimatie voor de kinderen.Verder een half uurtje stappen naar Nabeul vanuit het hotel.GEEN probleem voor taxis of vervoer .EEN GOEDE RAAD GA IN HET VOORSEIZOEN NAAR NABEUL VOOR HET KLIMAAT

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Net een weekje terug

Gitte
6-5-2008

Net een weekje terug. (5-2008) Heerlijk! Het was nog erg rustig. De eetgelegenheden waren nog niet allemaal open. Het zwembad met de glijbanen helaas ook nog niet. Maar de 4 persoons bungalow was groot, het was erg schoon. Het eten was goed. Het animatieteam was uitmuntend. Omdat het niet zo druk was hadden we alle aandacht, van Chippo, Benneto, Amir, Sam en al de andere jongens, soms te. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De ligging was minder. Je moest echt het complex af, door de poorten waar bewaking stond. Kamelentocht was leuk, de Haman lekker. Ook met een taxi rondgereden. Erg bijzondere ervaring. Dit hotel is echt aan te raden voor een week en vooral in het voorjaar. Gitte

Gereisd Familie in mei 2008
2007

gezellig hotel met een ligging vlakbij het centrum goed en

Wil
14-11-2007

gezellig hotel met een ligging vlakbij het centrum goed eten en vriendelijk personeel. een animatie team dat voor zowel groot als klein zijn uiterste best doet. zeker qua prijs en kwaliteiet een aanrader

Gereisd Met vrienden in november 2007

Goed gerenoveerd hotel vriendelijk en behulpzaam personeel

wil
9-11-2007

Goed gerenoveerd hotel vriendelijk en behulpzaam personeel redelijk tot goed eten schone kamers en een zeer enthousiast animatie team

Gereisd Met vrienden in november 2007

Al met al een prima hotel voor een leuke prijs

Ilze
18-9-2007

Al met al een prima hotel voor een leuke prijs. De mensen maken veel goed in dit land/resort. Kijk uit voor de mensen op de medina (markt), deze zijn erg opdringerig. Ga liever naar de winkeltjes, deze kosten misschien een euro meer, maar dan heb je wel rustig de kans om rond te kijken. De tuk-tuk is een afrader! Je betaald iets van 15 euro en dan willen ze nog meer als fooi ook! Terwijl je voor minder dan 2 euro in het centrum zit (dit is trouwens prima te lopen - 30 min)

Gereisd Anders in september 2007

Nou, ik ben er persoonlijk niet geweest maar mijn nicht wel

Helena
25-8-2007

Nou, ik ben er persoonlijk niet geweest maar mijn nicht wel. Ik wil eigenlijk vooral iets vragen over de animatie team. Een paar vragen eigenlijk! Iemand die veel met de animatie team is opgetrokken, wil die mij even een mailtje sturen. Dan kan ik via mail even paar vragen stellen! Mijn email: [email protected]

groetjes Helena

Gereisd Anders in augustus 2007

Hallo,, Wij vonden het super

Laura
22-8-2007

Hallo,, Wij vonden het super. Het animatie team was ok super voor de kinderen, en het eten was ook erg goed!! Wij gaan er hopenlijk nog een keertje heen.

Gereisd Familie in augustus 2007

uitstekend hotel ik ben nog nooit zo verwend als op deze

herman
29-6-2007

uitstekend hotel ik ben nog nooit zo verwend als op deze vakantie!in een woord geweldig hotel!prachtig uitzicht op de zee kamers helemaal top bediening super en animatie is vakwerk!jammer dat nabeul niet zoveel te bieden heeft anders was ik zeker teruggegaan

Gereisd Anders in juni 2007

Nabeul beach is een mooi hotel

Dirk van Hamersveld
28-6-2007

Nabeul beach is een mooi hotel. Ik en mijn vriendin zijn er twee jaar geleden in debouwvak geweest. veelal laagbouw met een redelijk zwembad. Het bier is niet te drinken en is vaak lauw. De bediening en animatieteam waren zeer gezellig en konden goed engels. het hotel zelf ligt in een grote poel van armoede. Zodra men het hotel aan de voorkant verlaat kan de armoede in overvloed gezien worden. Aan de achterkant is hier een lekker strand met veel ligstoelen, die in tegenstelling tot het zwembad, wel de gehele dag vrij zijn. Het dorp is op loopafstand en heel interessant om te zien. Ik raad mensen die van een beetje spannende vakantie houden om hier heen te gaan. De kamers zijn schoon en goed. Er is heel veel toe doen in de omggeving en er zijn tal van excursies. De een nog mooier dan de ander. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

In september 2006 daar geweest Prima 3-sterrenhotel

E & G
14-10-2006

In september 2006 daar geweest Prima 3-sterrenhotel. Eten uitstekend, al is er altijd wel IETS aan te merken. Service, vriendelijkheid en animatie heel goed. Laatste paar dagen naar Carribean World in Hammamed gemoeten Gelukkig maar 2 dagen: dit was n.l. slecht.

Gereisd Anders in Sat Oct 14 2006 15:13:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nabeul in Nabeul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nabeul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.