Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag33°22°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul in het Nederlands

Super vakantie!

claere
6-5-2009

ik ben 8 dagen samen met een vriendin naar dit hotel geweest. voordat we weg gingen keken we nog even naar de recensies en daar schrokken we eigenlijk wel van. maar goed eenmaal aangekomen bleek het een super schoon en mooi hotel. absoluut niets is te veel.. we konden zelfs voor de terug weg midden in de nacht ontbijten! heel erg leuk animatieteam die er ook alles aan doet om het je naar je zin te maken. daarnaast is het hotel net helemaal gerenoveert, dus alles werkte en alles was schoon! Ik weet 100 procent zeker dat ik hier weer naar terug ga als ik nog een keer naar tunesie ga!

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2008

never again

birreke
5-9-2008

Ik ben 10 dagen geweest met een dochter van 2 jaar en de grootmoeder.De eerste nacht hebben ze ons in een bungalow gezet waar het over de 30 graden was(airco werkte niet).Daarna gewone kamer gekregen en die was beter.Eten trok op niets,elke dag hetzelfde,water was van hetzelfde machien als cola en was niet te drinken.Ben daar goed ziek geweest,toen heb ik betalend drinken genomen.terug in belgie ben ik nog altijd doodziek en blijkt dat ik een parasiet heb van daar.Voor mij was dit een vakantie omvlug te vergeten

Gereisd Familie in september 2008

super

melissa
30-8-2008

het was super ete viel mee bij de spagetthie kon je nog kieze uit 3 sauze er was zlfs een speciaal kinder buffet het animatie team kei vriendelijk heel de dag door annimatie+ shows super de lux en wa de negatieve dinge niet waar ik wil zeker voor de derde keer trug

Gereisd Anders in augustus 2008

niet doen!

Mieke/Roos en Bas
25-8-2008

Wij boeken 8.6 beoordeling dus altijd goed. Ongelooflijk wat een tegenvaller. Nog geen 3 sterren waard; kleine kamers, erg slecht eten, altijd lauw drinken (koud moest bij een apparte bar tegen betaling gekocht worden) Geen restaurants in de nabije omgeving. Annimatie is top! Hotel eens maar nooit weer.

NOOIT MEER

moneke
23-8-2008

Een vervallen hotel en de bungalow geen airco. Het restaurant vies en vuil, geen frisse tafellakens, glazen stonken en het drinken was al niet veel beter niet te drinken. Hebben alle dagen drinken gekocht niettegenstaande het all in was. 11 dagen niets anders gegeten dan pasta. Allemaal heel ziek geweest doordat alles heel onhygienisch was. De handdoeken in de kamers waren eveneens vies en vuil. Het personeel aan de receptie zeer onvriendelijk zeker de vrouwen. Aan het zwembad mits steekpenningen alle dagen onze stoelen. Het was een vakantie om snel te vergeten, het was de eerste keer Tunesie maar eveneens de laatse keer, wij gaan nooit meer terug.

Dit nooit meer!

MONEKE
23-8-2008

Het was een echte teleurstelling , het eten zuiver Tunisch en alle dagen hetzelfde, het water en afgeleide frisdranken ondrinkbaar en stinken wij moesten alle dagen flessen water kopen ook al was het all in.Geen choco bij ontbijt voor de kinderen. Personeel aan receptie heel onvriendelijk zeker de vrouwen. Stoelen aan zwembad te reserveren via steekpenningen zoals alles. Animatie die echt tegen hun zin werkte. Kortom geen 4 maar amper 2 sterren waard. Als je buiten het hotel kwam was het stinken en hadden wij een onveilig gevoel. Wij hebben onze dagen afgeteld om naar huis te kunnen. Zoiets nog nooit meegemaakt. Dat Jetair zoiets in haar boeken durft promoten. Het land Tunesie was voor ons de eerste keer maar zeker ook de laatste keer. DIT NOOIT MEER

Dit nooit meer !

familie lescrauwaet
4-8-2008

Een echte schande dat dit hotel wordt aanbevolen door de gevestigde touroperatoren : geen airco in de bungalows, ongevarieerd buffet, slechte kwaliteit van drinken (lauw bier en water, geserveerd in plastieken bekertjes,....), personeel met geen ervaring in horeca,...

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede prijs/kwaliteit maar zonder airco

marianne
24-7-2008

Net terug uit Nabeul. Al bij al een mooie vakantie gehad. Eten was over het algemeen lekker. De drankjes waren echter absoluut niet lekker en werden geserveerd in kleine plastic bekertjes. Gelukkig kon je nog altijd flesjes cola bestellen tegen een normale prijs. Het grootste min-punt was echter de airco. Deze werkte in geen enkele bungalow. Als je erover klaagt krijg je een ventilator. touroperator stelde ons een korting voor van 15% op het verblijf. Hiermee konden wij echter niet akkoort gaan, want 's nachts deden wij geen oog dicht. Toen we een overplaatsing vroegen naar een ander hotel kregen we een kamer in het hotel zelf. De airco werkte en het werd een mooie vakantie. Bovendien waren deze kamers heel wat netter.

We zijn net terug van Carribean World Nabeul

Brigitte
13-7-2008

We zijn net terug van Carribean World Nabeul. Echt een tegenvaller, zeker zijn pas verkregen 4 de * niet waard! Frisdranken zijn niet te drinken en altijd lauw. Eten weinig afwisselend en superslecht, iedereen kreeg er diarree van. Onhygienisch restaurant, je handen blijven aan de stoelen plakken, drankjes worden geserveerd in plastiek bekertjes. Vuil tafellinnen, lang wachten op bestek en borden. Etensbakken worden niet afgedekt en het stikte van de vliegen. Airco in de bungalow werkte niet. Vuile handdoeken op de kamer(echt vies). Onvoldoende stoelen bij het zwembad. 1 pluspuntje : super enthousiast animatieteam. Heel blij om na 11 dagen weer thuis te zijn. Ons zien ze zeker niet terug!!

Nooit meer!!!

• Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nabeul in Nabeul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nabeul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.