Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°20°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul in het Nederlands

2008

super

melissa
30-8-2008

het was super ete viel mee bij de spagetthie kon je nog kieze uit 3 sauze er was zlfs een speciaal kinder buffet het animatie team kei vriendelijk heel de dag door annimatie+ shows super de lux en wa de negatieve dinge niet waar ik wil zeker voor de derde keer trug

Gereisd Anders in augustus 2008
2007

Al met al een prima hotel voor een leuke prijs

Ilze
18-9-2007

Al met al een prima hotel voor een leuke prijs. De mensen maken veel goed in dit land/resort. Kijk uit voor de mensen op de medina (markt), deze zijn erg opdringerig. Ga liever naar de winkeltjes, deze kosten misschien een euro meer, maar dan heb je wel rustig de kans om rond te kijken. De tuk-tuk is een afrader! Je betaald iets van 15 euro en dan willen ze nog meer als fooi ook! Terwijl je voor minder dan 2 euro in het centrum zit (dit is trouwens prima te lopen - 30 min)

Gereisd Anders in september 2007

Nou, ik ben er persoonlijk niet geweest maar mijn nicht wel

Helena
25-8-2007

Nou, ik ben er persoonlijk niet geweest maar mijn nicht wel. Ik wil eigenlijk vooral iets vragen over de animatie team. Een paar vragen eigenlijk! Iemand die veel met de animatie team is opgetrokken, wil die mij even een mailtje sturen. Dan kan ik via mail even paar vragen stellen! Mijn email: [email protected]

groetjes Helena

Gereisd Anders in augustus 2007

uitstekend hotel ik ben nog nooit zo verwend als op deze

herman
29-6-2007

uitstekend hotel ik ben nog nooit zo verwend als op deze vakantie!in een woord geweldig hotel!prachtig uitzicht op de zee kamers helemaal top bediening super en animatie is vakwerk!jammer dat nabeul niet zoveel te bieden heeft anders was ik zeker teruggegaan

Gereisd Anders in juni 2007
2006

In september 2006 daar geweest Prima 3-sterrenhotel

E & G
14-10-2006

In september 2006 daar geweest Prima 3-sterrenhotel. Eten uitstekend, al is er altijd wel IETS aan te merken. Service, vriendelijkheid en animatie heel goed. Laatste paar dagen naar Carribean World in Hammamed gemoeten Gelukkig maar 2 dagen: dit was n.l. slecht.

Gereisd Anders in Sat Oct 14 2006 15:13:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na onderstaande berichten gelezen te hebbe was onze voor 3

Martijn en Tanja
8-10-2006

Na onderstaande berichten gelezen te hebbe was onze voorpret voor deze vakantie aardig weg gezakt. Het is dat we deze reis gewonnen hebben dat we toch maar zijn gegaan. Bij aankomst leek het hotel een smerige oude boel (om 5u in de nacht aangekomen), maar de volgende dag viel het allemaal wel mee. Er van uitgaande dat het een 3 sterren hotel is. Wij zaten in het naseizoen, donderdags ging hotel dicht en moesten we voor de laatste 2 nachten naar een ander hotel. Het was er erg rustig en knus. Eten bleek enorm mee te vallen. Door de knusheid van dit hotel een leuke groep mensen ontmoet. Hierdoor toch een super vakantie gehad! Bedankt allemaal!

Gereisd Anders in oktober 2006

We had a great time! Mooie omgeving, heel leuk animatie

Teresa
24-8-2006

We had a great time! Mooie omgeving, heel leuk animatie team! Hotel was mooi en schoon en de bediening was altijd heel netjes.

Gereisd Anders in augustus 2006

Even though our hotel was changed from Caribbean world in

Robyn, Andy and Marine
24-8-2006

Even though our hotel was changed from Caribbean world in Monastir dat kon de pret niet ruineren. Nabeul centre was lovely, Hammamet was 10 kms away and it's a 45 min drive to the famous Sidi Bou Said and Carthage. The hotel was clean, organised with good subtle service and excellent food. The animation team were fantastic and there were so many activities we could barely keep up. The mini club took fantastic care of our little one and the garden premises were gorgeous.Of course the area around the hotel area could be messy (see previous message) but it is Africa and in hot countries garbage on the "normal streets" is heel gewoon. A lovely holiday destination and holiday!!

Gereisd Anders in augustus 2006

De airco op de kamers werkte niet goed, je kon ze niet In

Chris Hoogendoorn
11-4-2006

De airco op de kamers werkte niet goed, je kon ze niet uitzetten. In de (bad)kamers kwam je af en toe enorme torren tegen, en uit het bad kwam af en toe wat rioolwater naar boven.

Het geserveerde bier was geen alcoholhoudend bier, ondanks dat dit wel gesuggereerd werd. Wijn kreeg je een limonadeglas. Het water was niet koud, maar lauw, en werd door het hotel zelf gebotteld, ondanks dat het in flessen van een gerenommeerde fabrikant zat. Het eten was aardig, maar het stikte (ook binnen) van de vliegen. De etensbakken waren ook niet afgedekt, lekker hygiënisch.

De omgeving is m.i. geen aardigheid aan - overal ligt troep, zakjes, blikjes, e.d. Je moet echt een excursie doen wil je wat moois van Tunesië zien. Dit was de eerste en voorlopig laatste keer Tunesië voor ons, althans in Nabeul Beach.

Gereisd Anders in april 2006

Wij hebben hier een fantastische week gehad

Loes Hogeweg en fam
20-1-2006

Wij hebben hier een fantastische week gehad. Even een probleempje: midden in de nacht kwamen we aan met twee kleine kinderen en werden op de tweede verdieping geplaatst. Maandags kwam er beneden een kamer vrij en werden we met alle hulp verhuisd. We kregen extra handdoeken voor de kleintjes en drie keer schoon beddegoed. Het eten was goed, ook voor de kleintjes. Het zwembad en het strand waren prima, schoon en het animatieteam gezellig. Kortom: een geslaagde vakantie voor weinig geld.

Gereisd Anders in januari 2006

• Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nabeul in Nabeul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nabeul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.