Hotel Caribbean World Nabeul

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul

• 10gepensioneerde van genk 21-10-2009

'''DIT NOOIT MEER """

dit nooit meer. het hotel wordt gelijd door een jonge onervaren directeur .met meer deceplinen kan dit hotel een goud mijn worden .wij waren er toe gekomen omdat het hotel waar we voor geboekt hadden gesloten had .het was duurder maar de steren (4) zeker niet waard .iedereen van persooneel deed zijn uiterste best maar als je zelf weet als je het nodige matriaal niet hebt gaat niets.En dat is dan spijtig voor de hotel gasten .Anders was dat een goud mijn van hotel

• 8claere06-05-2009

Super vakantie!

ik ben 8 dagen samen met een vriendin naar dit hotel geweest. voordat we weg gingen keken we nog even naar de recensies en daar schrokken we eigenlijk wel van. maar goed eenmaal aangekomen bleek het een super schoon en mooi hotel. absoluut niets is te veel.. we konden zelfs voor de terug weg midden in de nacht ontbijten! heel erg leuk animatieteam die er ook alles aan doet om het je naar je zin te maken. daarnaast is het hotel net helemaal gerenoveert, dus alles werkte en alles was schoon! Ik weet 100 procent zeker dat ik hier weer naar terug ga als ik nog een keer naar tunesie ga!

• 8EDDY23-06-2008

prijs kwaliteit een goed hotel ,en een, verzorgde goede service ,een goede keuken en ruime keuze aan eten ,een minpuntje is de hoeveelheid aan eetservice ,meestal was er tekort aan tassen glassen en koffielepeltjes en het hotel was nog niet volzet.Vriendelijk personeel. De bar aan het zwembad was niet voorzien van veel hapjes.Spijtig maar het lokale bier bevat weinig of geen alcohol.mooie zwembaden en voldoende annimatie voor de kinderen.Verder een half uurtje stappen naar Nabeul vanuit het hotel.GEEN probleem voor taxis of vervoer .EEN GOEDE RAAD GA IN HET VOORSEIZOEN NAAR NABEUL VOOR HET KLIMAAT

• 8Wil14-11-2007

gezellig hotel met een ligging vlakbij het centrum goed eten en vriendelijk personeel. een animatie team dat voor zowel groot als klein zijn uiterste best doet. zeker qua prijs en kwaliteiet een aanrader

• 8wil09-11-2007

Goed gerenoveerd hotel vriendelijk en behulpzaam personeel redelijk tot goed eten schone kamers en een zeer enthousiast animatie team

1 tip over Hotel Caribbean World Nabeul

• Peter De Backer, 04-09-2012

In Nabeul is niet echt veel te beleven.Je kan voor weinig geld naar naburige stadjes.Wij zijn naar Hammamet geweest , Medina is prachtig.Ook de marktjes in Nabeul en Hammamet zijn leuk.Wel opdringerige verkopers maar das natuurlijk hun natuur.

0 vragen over Hotel Caribbean World Nabeul

• Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenMassages