Hotel Caribbean World Nabeul

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul

• 10cindy08-08-2010

nooit meer

nooit meer geboekt in januari toegekomen op de luchthaven daar kregen we te horen dat het hotel overgeboekt zat allee geen keuze weg naar een ander hotel daar hebben de gastjes elk een matras gekregen om op de grond te slapen daar voor had ik niet voor betaald de volgende dag mochten we naar het hotel daar gingen we verwend worden ik had geboekt om in het hoofdgebouw te zitten we kregen een bungalo amai die tuin onkruid massas mieren in de inkom ook op en in het wc amai gemeld aan de poetsvrouw de eene oor in de andere uit dan was de verwening daar een pot fruit met paar pruimen meloen en appels en een fles wijn die hebben we moeten achter laten wand die was niet open + ook geen frigo wel de boottocht was in orde die we kregen wel het personeel is niets van optemerken vriendelijk ook het animatieteam was inorde maar terug gaan neen

• 3Keesman05-07-2010

Nooit meer !!!

Lawaai ! Je komt net binnen in een Lunapark ! Vuile tafels, je handen plakken aan de stoelen ! Eten : 's middags en 's avonds net hetzelfde. Kwaliteit absoluut geen 4 sterren waard ! Het publiek, vnl. Russen, Polen,... lopen de eetzaal binnen en schransen erop los. Beginnen hun borden vol te tassen met dessert (waarvan de helft daarna gewoon onaangeroerd op tafel blijft staan). Andere mensen hebben geen keuze meer want er wordt amper iets aangevuld. OP is OP. Kortweg : wij zijn 2 dagen later van hotel veranderd en toen pas is onze vakantie écht begonnen !

• 9karina17-05-2009

super vakantie!

Wij zijn er met ons gezin geweest (met 2 kinderen van 10 en 7 jaar) en hebben een super vakantie gehad. Het hotelpersoneel en het animatieteam doen er alles aan om iedereen een zo leuk mogelijke vakantie te bezorgen. Het eten was prima en zeer gevarieerd, kortom een aanrader en een hotel waar wij zeker nog een keer naar terug zullen gaan.

• 9Louisa11-05-2009

Helemaal TOP

Was echt helemaal SUPER!!! We zijn met 7 volwassenen en 6 kinderen er naar toe gegaan. En de kinderen zijn huilend terug gegaan. Het animatieteam was ontzettend vriendelijk en zorgde ervoor dat de kinderen de hele dag vermaakt werden. Maar niet alleen de kinderen ook de volwassenen werden prima vermaakt.En met elke avond eerst kinderdisco en daarna een show voor de rest. Het eten was goed en inderdaad smaakt de cola daar iets anders ,maar je kan niet alles hebben. Maar zeker een aanrader als je met kinderen gaat. En onderstaande reacties zijn denk ik niet van 2009!! Op de bovenste na dan het hotel is pas een maand open! Mocht je twijfelen tussen hotelkamer of familiekamer dan zal ik zeker voor de hotelkamers gaan!!! Onze hotelkamers werden keurig bij gehouden. De poetser had zelf onze vieze sokken uitgewassen en op het balkon gehangen om te drogen.En alle mensen even aardig.

• 10e. kloen10-05-2009

Tophotel!!!

Onderstaande reacties herken ik totaal niet, het lijkt wel of het over een ander hotel gaat. Dit hotel is onderdeel van de Primasol keten en het is geweldig. Het eten was zeer gevarieerd en erg goed!! Niks koud; het meeste wordt aan het buffet gebakken! De kamers zijn ruim en schoon. Het zwembad is super,met vijf glijbanen. En het animatieteam is helemaal geweldig, ze doen alles om het iedereen naar de zin te maken. Ik zou zó terug gaan en kan het echt aanraden.

• 9E. Kloen10-05-2009

Echt een aanrader!! Fantastisch hotel!

Dit hotel is erg geschikt voor mensen met kinderen. Het animatieteam is fantastisch en doet álles om het jong en oud naar de zin te maken. Daarnaast is het zwembad prachtig, het eten gevarieerd en erg goed, en de kamers ruim en schoon.

1 tip over Hotel Caribbean World Nabeul

• Peter De Backer, 04-09-2012

In Nabeul is niet echt veel te beleven.Je kan voor weinig geld naar naburige stadjes.Wij zijn naar Hammamet geweest , Medina is prachtig.Ook de marktjes in Nabeul en Hammamet zijn leuk.Wel opdringerige verkopers maar das natuurlijk hun natuur.

0 vragen over Hotel Caribbean World Nabeul

• Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenMassages