Hotel Caribbean World Nabeul

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul

• 4birreke05-09-2008

never again

Ik ben 10 dagen geweest met een dochter van 2 jaar en de grootmoeder.De eerste nacht hebben ze ons in een bungalow gezet waar het over de 30 graden was(airco werkte niet).Daarna gewone kamer gekregen en die was beter.Eten trok op niets,elke dag hetzelfde,water was van hetzelfde machien als cola en was niet te drinken.Ben daar goed ziek geweest,toen heb ik betalend drinken genomen.terug in belgie ben ik nog altijd doodziek en blijkt dat ik een parasiet heb van daar.Voor mij was dit een vakantie omvlug te vergeten

• 7Mieke/Roos en Bas25-08-2008

niet doen!

Wij boeken 8.6 beoordeling dus altijd goed. Ongelooflijk wat een tegenvaller. Nog geen 3 sterren waard; kleine kamers, erg slecht eten, altijd lauw drinken (koud moest bij een apparte bar tegen betaling gekocht worden) Geen restaurants in de nabije omgeving. Annimatie is top! Hotel eens maar nooit weer.

• 2moneke23-08-2008

NOOIT MEER

Een vervallen hotel en de bungalow geen airco. Het restaurant vies en vuil, geen frisse tafellakens, glazen stonken en het drinken was al niet veel beter niet te drinken. Hebben alle dagen drinken gekocht niettegenstaande het all in was. 11 dagen niets anders gegeten dan pasta. Allemaal heel ziek geweest doordat alles heel onhygienisch was. De handdoeken in de kamers waren eveneens vies en vuil. Het personeel aan de receptie zeer onvriendelijk zeker de vrouwen. Aan het zwembad mits steekpenningen alle dagen onze stoelen. Het was een vakantie om snel te vergeten, het was de eerste keer Tunesie maar eveneens de laatse keer, wij gaan nooit meer terug.

• 3MONEKE23-08-2008

Dit nooit meer!

Het was een echte teleurstelling , het eten zuiver Tunisch en alle dagen hetzelfde, het water en afgeleide frisdranken ondrinkbaar en stinken wij moesten alle dagen flessen water kopen ook al was het all in.Geen choco bij ontbijt voor de kinderen. Personeel aan receptie heel onvriendelijk zeker de vrouwen. Stoelen aan zwembad te reserveren via steekpenningen zoals alles. Animatie die echt tegen hun zin werkte. Kortom geen 4 maar amper 2 sterren waard. Als je buiten het hotel kwam was het stinken en hadden wij een onveilig gevoel. Wij hebben onze dagen afgeteld om naar huis te kunnen. Zoiets nog nooit meegemaakt. Dat Jetair zoiets in haar boeken durft promoten. Het land Tunesie was voor ons de eerste keer maar zeker ook de laatste keer. DIT NOOIT MEER

• 5familie lescrauwaet04-08-2008

Dit nooit meer !

Een echte schande dat dit hotel wordt aanbevolen door de gevestigde touroperatoren : geen airco in de bungalows, ongevarieerd buffet, slechte kwaliteit van drinken (lauw bier en water, geserveerd in plastieken bekertjes,....), personeel met geen ervaring in horeca,...

• 7marianne24-07-2008

goede prijs/kwaliteit maar zonder airco

Net terug uit Nabeul. Al bij al een mooie vakantie gehad. Eten was over het algemeen lekker. De drankjes waren echter absoluut niet lekker en werden geserveerd in kleine plastic bekertjes. Gelukkig kon je nog altijd flesjes cola bestellen tegen een normale prijs. Het grootste min-punt was echter de airco. Deze werkte in geen enkele bungalow. Als je erover klaagt krijg je een ventilator. touroperator stelde ons een korting voor van 15% op het verblijf. Hiermee konden wij echter niet akkoort gaan, want 's nachts deden wij geen oog dicht. Toen we een overplaatsing vroegen naar een ander hotel kregen we een kamer in het hotel zelf. De airco werkte en het werd een mooie vakantie. Bovendien waren deze kamers heel wat netter.

• 4Brigitte13-07-2008

We zijn net terug van Carribean World Nabeul. Echt een tegenvaller, zeker zijn pas verkregen 4 de * niet waard! Frisdranken zijn niet te drinken en altijd lauw. Eten weinig afwisselend en superslecht, iedereen kreeg er diarree van. Onhygienisch restaurant, je handen blijven aan de stoelen plakken, drankjes worden geserveerd in plastiek bekertjes. Vuil tafellinnen, lang wachten op bestek en borden. Etensbakken worden niet afgedekt en het stikte van de vliegen. Airco in de bungalow werkte niet. Vuile handdoeken op de kamer(echt vies). Onvoldoende stoelen bij het zwembad. 1 pluspuntje : super enthousiast animatieteam. Heel blij om na 11 dagen weer thuis te zijn. Ons zien ze zeker niet terug!!

• 5Brigitte13-07-2008

Nooit meer!!!

• 8Gitte06-05-2008

Net een weekje terug. (5-2008) Heerlijk! Het was nog erg rustig. De eetgelegenheden waren nog niet allemaal open. Het zwembad met de glijbanen helaas ook nog niet. Maar de 4 persoons bungalow was groot, het was erg schoon. Het eten was goed. Het animatieteam was uitmuntend. Omdat het niet zo druk was hadden we alle aandacht, van Chippo, Benneto, Amir, Sam en al de andere jongens, soms te. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De ligging was minder. Je moest echt het complex af, door de poorten waar bewaking stond. Kamelentocht was leuk, de Haman lekker. Ook met een taxi rondgereden. Erg bijzondere ervaring. Dit hotel is echt aan te raden voor een week en vooral in het voorjaar. Gitte

• 8Laura22-08-2007

Hallo,, Wij vonden het super. Het animatie team was ok super voor de kinderen, en het eten was ook erg goed!! Wij gaan er hopenlijk nog een keertje heen.

1 tip over Hotel Caribbean World Nabeul

• Peter De Backer, 04-09-2012

In Nabeul is niet echt veel te beleven.Je kan voor weinig geld naar naburige stadjes.Wij zijn naar Hammamet geweest , Medina is prachtig.Ook de marktjes in Nabeul en Hammamet zijn leuk.Wel opdringerige verkopers maar das natuurlijk hun natuur.

0 vragen over Hotel Caribbean World Nabeul

• Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenMassages