Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°23°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul in het Nederlands

Lees dit aub voor je boekt!!!!!!!

Familie
7-12-2012

Hotel Caribbean World Nabeul:De ligging lijkt op 't eerste zicht Ok(kamer zeezicht)MAAR daar her ramadam was tijdens ons verblijf hebben wij geen oog dicht gedaan.De lokale bevolking kwam feestvieren aan de blijkbaar enige steiger die zich net voor ons hotel bevond. Daar bevinden zich ook de paarden met koets...dus bij 't ontbijt op het buitenterras kon je de urinegeur van die beestjes eveneens opsnuiven.Rondom het hotel is het één stort,braakliggend grond met afval en dergelijke,eveneens niet te vergeten dat het héél onveilig is om als gezin alleen buiten te gaan. Het eten was ééntonig,niet lekker,oudbakken,taai stokbrood was het enige wat wij konden eten met wat konfituur.Drinken stonk,flessen water zelf gekocht alle dagen.Allemaal ziek,als ik er nu aan denk dat het etenstijd was word ik nog steeds misselijk van.2 kg vermagerd en dit voor een all-in hotel met 4 sterren. De 7 glijbanen waren maar 3 uur per dag open :(,Teleurstelling voor de kids natuurlijk. Zou kunnen blijven doorgan

Gereisd Met partner in juli 2012

Zou toch terug willen !!!!

Peter De Backer
4-9-2012

Redelijk net hotel.De omgeving is minder (arm) en er is weinig te beleven in de buurt.Je moet naar Hamamet of zo om iets te zien en beleven. We hadden wel een mooi zeezicht vanuit onze kamer , alhoewel we die niet gevraagd hadden.Personeel zeer vriendelijk van de eerste tot laatste moment. Poetsvrouw heeft ons in de watten gelegd( mits kleine fooi). Animatieteam was uitmuntend , zeer vriendelijk.Elke avond kinderdisco en daarna animatie.Voor de prijs die we betaald hebben (€ 400 vlucht , hotel all in ) was dit zeker zeer goed.Niet te klagen over prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn niet echt luxueus maar gewoon goed.Je bent er tenslotte om te slapen , en dit kan je zeker in een nette kamer die bij ons dagelijks werd gepoetst. De dranken waren lekker maar natuurlijk zijn wij meer gewoon.Het eten was niet erg gevarieerd maar we hebben toch geen honger geleden en zeker niet ziek geworden. Al bij al toch een zeer leuke tijd gehad.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Nabeul beach is een mooi hotel

Dirk van Hamersveld
28-6-2007

Nabeul beach is een mooi hotel. Ik en mijn vriendin zijn er twee jaar geleden in debouwvak geweest. veelal laagbouw met een redelijk zwembad. Het bier is niet te drinken en is vaak lauw. De bediening en animatieteam waren zeer gezellig en konden goed engels. het hotel zelf ligt in een grote poel van armoede. Zodra men het hotel aan de voorkant verlaat kan de armoede in overvloed gezien worden. Aan de achterkant is hier een lekker strand met veel ligstoelen, die in tegenstelling tot het zwembad, wel de gehele dag vrij zijn. Het dorp is op loopafstand en heel interessant om te zien. Ik raad mensen die van een beetje spannende vakantie houden om hier heen te gaan. De kamers zijn schoon en goed. Er is heel veel toe doen in de omggeving en er zijn tal van excursies. De een nog mooier dan de ander. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nabeul in Nabeul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nabeul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.