Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°20°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Caribbean World Nabeul voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Caribbean World Nabeul in het Nederlands

Lees dit aub voor je boekt!!!!!!!

Familie
7-12-2012

Hotel Caribbean World Nabeul:De ligging lijkt op 't eerste zicht Ok(kamer zeezicht)MAAR daar her ramadam was tijdens ons verblijf hebben wij geen oog dicht gedaan.De lokale bevolking kwam feestvieren aan de blijkbaar enige steiger die zich net voor ons hotel bevond. Daar bevinden zich ook de paarden met koets...dus bij 't ontbijt op het buitenterras kon je de urinegeur van die beestjes eveneens opsnuiven.Rondom het hotel is het één stort,braakliggend grond met afval en dergelijke,eveneens niet te vergeten dat het héél onveilig is om als gezin alleen buiten te gaan. Het eten was ééntonig,niet lekker,oudbakken,taai stokbrood was het enige wat wij konden eten met wat konfituur.Drinken stonk,flessen water zelf gekocht alle dagen.Allemaal ziek,als ik er nu aan denk dat het etenstijd was word ik nog steeds misselijk van.2 kg vermagerd en dit voor een all-in hotel met 4 sterren. De 7 glijbanen waren maar 3 uur per dag open :(,Teleurstelling voor de kids natuurlijk. Zou kunnen blijven doorgan

Gereisd Met partner in juli 2012

Zou toch terug willen !!!!

Peter De Backer
4-9-2012

Redelijk net hotel.De omgeving is minder (arm) en er is weinig te beleven in de buurt.Je moet naar Hamamet of zo om iets te zien en beleven. We hadden wel een mooi zeezicht vanuit onze kamer , alhoewel we die niet gevraagd hadden.Personeel zeer vriendelijk van de eerste tot laatste moment. Poetsvrouw heeft ons in de watten gelegd( mits kleine fooi). Animatieteam was uitmuntend , zeer vriendelijk.Elke avond kinderdisco en daarna animatie.Voor de prijs die we betaald hebben (€ 400 vlucht , hotel all in ) was dit zeker zeer goed.Niet te klagen over prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn niet echt luxueus maar gewoon goed.Je bent er tenslotte om te slapen , en dit kan je zeker in een nette kamer die bij ons dagelijks werd gepoetst. De dranken waren lekker maar natuurlijk zijn wij meer gewoon.Het eten was niet erg gevarieerd maar we hebben toch geen honger geleden en zeker niet ziek geworden. Al bij al toch een zeer leuke tijd gehad.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij gaan niet meer terug...

sylvia
13-1-2011

Hier afgelopen zomer geweest..erg vies in het restaurant.bungalow wel netjes.animatie was echt GEWELDIG!!!en de glijbanen waren ook erg leuk.Het hotel is wel aan een erg drukke weg gelegen,wij konden er niet van slapen,maar we hebben dat gemeld en kregen meteen een bungalow aangeboden en daar waren we echt heel blij mee. Het Zwembad was wel erg lekker met perfecte glijbanen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

cindy
8-8-2010

nooit meer geboekt in januari toegekomen op de luchthaven daar kregen we te horen dat het hotel overgeboekt zat allee geen keuze weg naar een ander hotel daar hebben de gastjes elk een matras gekregen om op de grond te slapen daar voor had ik niet voor betaald de volgende dag mochten we naar het hotel daar gingen we verwend worden ik had geboekt om in het hoofdgebouw te zitten we kregen een bungalo amai die tuin onkruid massas mieren in de inkom ook op en in het wc amai gemeld aan de poetsvrouw de eene oor in de andere uit dan was de verwening daar een pot fruit met paar pruimen meloen en appels en een fles wijn die hebben we moeten achter laten wand die was niet open + ook geen frigo wel de boottocht was in orde die we kregen wel het personeel is niets van optemerken vriendelijk ook het animatieteam was inorde maar terug gaan neen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Nooit meer !!!

Keesman
5-7-2010

Lawaai ! Je komt net binnen in een Lunapark ! Vuile tafels, je handen plakken aan de stoelen ! Eten : 's middags en 's avonds net hetzelfde. Kwaliteit absoluut geen 4 sterren waard ! Het publiek, vnl. Russen, Polen,... lopen de eetzaal binnen en schransen erop los. Beginnen hun borden vol te tassen met dessert (waarvan de helft daarna gewoon onaangeroerd op tafel blijft staan). Andere mensen hebben geen keuze meer want er wordt amper iets aangevuld. OP is OP. Kortweg : wij zijn 2 dagen later van hotel veranderd en toen pas is onze vakantie écht begonnen !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

'''DIT NOOIT MEER """

gepensioneerde van genk
21-10-2009

dit nooit meer. het hotel wordt gelijd door een jonge onervaren directeur .met meer deceplinen kan dit hotel een goud mijn worden .wij waren er toe gekomen omdat het hotel waar we voor geboekt hadden gesloten had .het was duurder maar de steren (4) zeker niet waard .iedereen van persooneel deed zijn uiterste best maar als je zelf weet als je het nodige matriaal niet hebt gaat niets.En dat is dan spijtig voor de hotel gasten .Anders was dat een goud mijn van hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

super vakantie!

karina
17-5-2009

Wij zijn er met ons gezin geweest (met 2 kinderen van 10 en 7 jaar) en hebben een super vakantie gehad. Het hotelpersoneel en het animatieteam doen er alles aan om iedereen een zo leuk mogelijke vakantie te bezorgen. Het eten was prima en zeer gevarieerd, kortom een aanrader en een hotel waar wij zeker nog een keer naar terug zullen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Helemaal TOP

Louisa
11-5-2009

Was echt helemaal SUPER!!! We zijn met 7 volwassenen en 6 kinderen er naar toe gegaan. En de kinderen zijn huilend terug gegaan. Het animatieteam was ontzettend vriendelijk en zorgde ervoor dat de kinderen de hele dag vermaakt werden. Maar niet alleen de kinderen ook de volwassenen werden prima vermaakt.En met elke avond eerst kinderdisco en daarna een show voor de rest. Het eten was goed en inderdaad smaakt de cola daar iets anders ,maar je kan niet alles hebben. Maar zeker een aanrader als je met kinderen gaat. En onderstaande reacties zijn denk ik niet van 2009!! Op de bovenste na dan het hotel is pas een maand open! Mocht je twijfelen tussen hotelkamer of familiekamer dan zal ik zeker voor de hotelkamers gaan!!! Onze hotelkamers werden keurig bij gehouden. De poetser had zelf onze vieze sokken uitgewassen en op het balkon gehangen om te drogen.En alle mensen even aardig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 11 2009 11:31:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tophotel!!!

e. kloen
10-5-2009

Onderstaande reacties herken ik totaal niet, het lijkt wel of het over een ander hotel gaat. Dit hotel is onderdeel van de Primasol keten en het is geweldig. Het eten was zeer gevarieerd en erg goed!! Niks koud; het meeste wordt aan het buffet gebakken! De kamers zijn ruim en schoon. Het zwembad is super,met vijf glijbanen. En het animatieteam is helemaal geweldig, ze doen alles om het iedereen naar de zin te maken. Ik zou zó terug gaan en kan het echt aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 10 2009 23:49:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!! Fantastisch hotel!

E. Kloen
10-5-2009

Dit hotel is erg geschikt voor mensen met kinderen. Het animatieteam is fantastisch en doet álles om het jong en oud naar de zin te maken. Daarnaast is het zwembad prachtig, het eten gevarieerd en erg goed, en de kamers ruim en schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

• Afstand tot strand< 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean World Nabeul in Nabeul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean World Nabeul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.