Nabeul

We hebben een aantal aanbieders voor Nabeul voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nabeul voor je op een rij gezet:

Reviews over Nabeul

Het is en blijft woestijn gebied

Tammy Vlug
    16-9-2013

Quad rijden in de bergen is fantastisch. Hammamet is een hele leuke plaats met een paar moderne winkels waar je voor weinig geld leuke kleding, souvenirs, koffers, en tassen bijvoorbeeld kan kopen. Voor kleine kinderen is daar ook veel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nabeul relaxt stadje

Jacob Bosma
    19-7-2012

Nabeul is een stadje dat bekend is om zijn keramiek. Zo sprankelend als Hammamet is Nabeul niet, maar voor mij is Nabeul een relaxt stadje, waar je je kunt vergapen aan het prachtige keramiek waar de stad om bekend staat, de markt op vrijdag, de volle terrasjes, de winkeltjes in de medina (heb je even geen zin in al die verkopers, dan wandel je buiten de medina, dan heb je nergens last van), de sfeer, de warmte, het onmogelijke verkeer. Ga eten bij L'Olivier, klein maar charmant restaurantje met goed eten voor weinig geld.

Gereisd Met partner in juni 2012

Nabeul en de omgeving van Nabeul is de groene streek van

Pala
    1-6-2008

Nabeul en de omgeving van Nabeul is de groene streek van Tunesie, de mensen zijn opdringerig maar dit is een spel, en je speelt het spel mee, of je moet het negeren, en dan heeft niemand er last van.Als je het spel meespeelt kan heel veel lol hebben en merk je ook dat deze mensen er ook lol in hebben.Het hotel waar wij zaten ,was heel kindvriendelijk en superschoon, het eten was goed. Voor een weekje er tussen uit is dit heel goed bevallen.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik vind Nabeul een lief toeristisch dorp met opdringerige

J. Rakic-Banens
    15-8-2007

Ik vind Nabeul een lief toeristisch dorp met opdringerige maar oh zulke vriendelijke mensen. Wat wil je; al die steden aan de kust zijn nog veel toeristischer en nog veel commercieler. Maar ik vind de mensen in Nabeul van een aandoenlijke vriendelijkheid. Ik heb er dan ook genoten. Mijn man en ik hebben met de Tunesiers in Nabeul enorm veel lol gehad. Je moet er natuurlijk ook voor open staan en dan doen wij alle twee.

Gereisd Anders in Wed Aug 15 2007 22:01:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ben in de zomer in nabeul geweest was zeer aangenaam in ik

madie
    19-10-2006

ben in de zomer in nabeul geweest was zeer aangenaam verbleef in een klein hotel met vriendelijke mensen. ik vond het zo gezellig dat ik nu zaterdag terug ga voor een week en de wwersvoorspellingen zijn super. lastig vallen door tunesiers hangt maar van jezelf af! zet ze niet allemaal op een rijtje in europa lopen ook zulke mannen rond!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2006
Nabeul scoort een 7,3 uit 10, op basis van 38 reviews