Hotel SENTIDO Rosa Beach

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°17°
Hotel SENTIDO Rosa Beach
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Rosa Beach voor je op een rij gezet:

156 reviews over Hotel SENTIDO Rosa Beach in het Nederlands

Een vuil vies onverzorgt hotel en ontevreten eten

gerdy lucas
28-9-2018

gewoon niets was goed blij dat we naar huis mochten vuil gans het hotel en kamers rond het zwembad niet verzorgt eten altijd zelfde en niet veel keuze drinken was niet koud de plastieken bekers waren vuil het haar stond erin bij aankomst na 2u bus om 1u15 geen kamer meer over nog 2u moeten wachten om dan een vuile kamer te krijgen lavabo verstopt met tandenborstel erin kon ons niet wassen tv met geen beeld lege minibar over gordijnen vuil durf niet zeggen wat er daaraan kleefde ( kaka) en nog veel meer daar moeten 3 dagen blijven in die kamer we vroegen om naar huis te gaan dat mocht maar op onze kosten ander hotel ook niet want zogezegt was alles vol dan 2 dagen bijna geen water in het zwembad rond het zwembad levengevaarlijk alles zit los en steekt uit de grond losse stenen bij het kinderspeelplein dat we zelf opgeruimd we mochten in ruil een excursie krijgen in ruil te zwijgen en geen foto's meer te nemen als je wil ik stuur de fotos naar wie ze wil als je de foto's wil zien. Touroperator liet ons in de steek ze willen ons nu 170 euro geven ik wil dat niet is een aalmoesje A.U.b ga niet naar dat hotel en laat je niet ompraten door touroperator. Ik geen vertrouwen meer erin

Nooit meer

Leen sinnaeve
5-8-2018

Wat onze mooie huwelijksreis moest worden is uitgedraaid in een niet leuke ervaring.om te beginnen ligt het hotel afgelegen en meteen bij het buitenkomen krijg je 10 opdringerige taxichauffeurs om u weg te brengen.het hotel zelf dan is ondermaats.eten trekt op niks, iedere dag hetzelfde, een luidruchtige vuile schoolrefter, beter kan je het niet noemen.flessen water die niet toegedraaid zijn dus grote kans op kraantjeswater. Met als gevolg dat mijn man, ons zoontje en ikzelf er ziek werden.zijn nu 3 dagen thuis en nog steeds diarree.het zwembad dan, als je om 5u geen handdoek gaat leggen kan je niet aan het zwembad liggen, op een ochtend bijna geen water in het bad.moest leeggetrokken worden omdat het niet meer veilig was om in te gaan.plezant hoor! 1dag tot aan knie in het water.ook zoutwater. van smorgens 9u30 tot snachts volle bak muziek.een dutje doen zowel aan zwembad of op kamer zat er niet in.heel erg teleurgesteld en daar zien ze ons nooit meer terug.

nooit meer

sonja ruysseveldt
20-9-2017

zijn voor de derde maal naar dit hotel geweest is spijtig genoeg aan het vervallen

vroeger mooi hotel goed eten en lekker nu slecht eten geen lekkere taartjes en alle dagen bijna hetzelfde kamers vuil de stoelen op het strand voor meer dan de helft stuk veel russen met veel lawaai tot gevolg ik heb spijtig mijn keuze gemaakt

Nooit meer!

Anoniem
18-8-2017

Wij (jong koppel) verbleven van 20 tot en met 27 juli 2017 in dit hotel.

We hadden hoge verwachtingen van het hotel ondanks alle positieve commentaren van het vorige seizoen maar het hotel stelde ons jammer genoeg erg teleur.

Het hotel was zeer onhygiënisch: in de kamer lag er nog haar van de vorige gasten (het haar bleef er een hele week nog liggen), zeer vuile haardroger want die werd nooit afgekuist, geen lakens op de donsdekens, vuil glas in de hal en sigarettenpeuken op het balkon, de vloer in de hal en in het restaurant plakte, tapijten waren enorm vuil... De afval op de tafeltjes werd niet opgeruimd en het personeel was onvriendelijk naar westerse gasten. De toiletten in het hotel waren ook enorm vuil: urine op de vloer, papier in de wasbakken,…

Wij moesten steeds goed kijken en zoeken naar de properste stoelen of zeteltjes.

In het restaurant was het altijd zeer druk. Wanneer we een stukje vlees wilden moesten we 40 minuten wachten, ook al gingen wij vroeg eten (vanaf openingsuur).

Ook niet zoveel keuze en vooral gebaseerd op Arabische keuken.

Van ijsjes of lekkere cocktails: geen sprake!

Snackbar: enkel Arabische gerechten.

Moors café?

Er waren toen geen Vlamingen in het hotel, wij waren de enigste.

Dit hotel is echt niet aan te raden!

Zeker niet aan te raden! Onvriendelijk en vuil!

Deborah Jacques
10-8-2017

Zeker geen aanrader! Personeel niet vriendelijk, enkel tegen Tunesiërs, tot 3 keer toe vragen om een drankje tijdens het eten, eten koud, half uur aanschuiven, geen borden, vuile tafels, vlees van de allerlaagste kwaliteit.. De kamer was over het algemeen proper maar qua afwerking ook niet super! De gangtapijten zijn gewoon vies om maar te zwijgen van de toiletten in de inkom! Geen airco in de inkom, zwembad met zoutwater.. De shows savonds waren door het animatieteam zelf en zeker niet wow.. Wij zijn na 2 dagen naar een ander hotel (sultan) gegaan ook vier sterren en dag en nacht verschil!

Geen aanrader

Eric
5-8-2017

Hotel is aan renovatie toe. Het personeel is heel vriendelijk maar wordt respectloos behandeld door de toeristen.

Daardoor is het hotel vies en vuil.

Strand ligt vol zeewier.

Heel erg fijn verblijf gehad!

Niels
28-6-2017

Nette kamers goede service en vriendelijk personeel!

Heel mooi hotel

Lisa
7-6-2015

Rosa beach is een top hotel. Wel afgelegen maar wij vonden dat niet erg. Heerlijk rustig en als je een dagje weg wil staan er gewoom m taxi s voor het hotel.

Personeel was ontzettend vriendelijk.

Kamers zijn heel mooi.

Het was gewoon top.

Het eten mag wel wat meer variatie hebben, maar het was wel lekker eten.

Alleen wat ik echt kansloos vind is die mensen die handdoeken neerleggen bij het zwembad om 5 uur in de ochtend spoor je niet???, kom op zeg....

Wij hebben elke dag aan het strand gelegen daar is gewoon plek.

Leuk hotel

meneer Kooi
27-5-2015

Ligging is een beetje minder i.v.m. afstand tot dicht bij zijnde plaats en bij wind van zee veel zeewier en plastic op het strand

Goed 4 sterren hotel

Bruno
6-10-2014

Wij verbleven van 25/09 tot 04/10 hier.Het hotel ligt wat "in the middle of nowhere" , maar dat wisten we op voorhand. Wie graag winkeltjes , bars en restaurants in de buurt heeft moet beslist een ander hotel boeken. In ruil krijg je veel rust en een zeer goede service. Het eten is zonder meer goed met zeer uitgebreide buffeten , en elke dag live cooking van vlees , vis en pasta. All in is uitgebreid. Ganse dag zijn er diverse cocktails te verkrijgen. Kamers zijn ruim en worden elke dag prima onderhouden. Een speciale vermelding voor de supervriendelijke 'guest relations manager' Wafa. Zij beantwoordt al je vragen. Twee minpunten : restaurant opent systematisch 10 minuten te laat en één lift is constant stuk.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Rosa Beach in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Rosa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.