Hotel Ramada Liberty Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°16°
Hotel Ramada Liberty Resort
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Liberty Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Ramada Liberty Resort in het Nederlands

Heel Relax Vakantie! Vriendelijke mensen!

Fam Stolk
27-10-2018

Wij hadden een hele relaxing vakantie in deze hotel. Bedden is heerlijk, hoofdkussen was wel erg zacht! badkamer is oud en wordt niet goed schoon, dit telt voor de hele hotel. Ze zijn niet goed met hygiëne waarschijnlijk! En dat is erg jammer,want het sfeer is erg goed in de hotel! je voelt echt relax en dat is wel fijne als je op een vakantie gaan vind ik. Eten was wel goed, verschillende elke dag. wij gaan altijd half uurtje later dan heb je dat drukte niet. alle medewerkers waren heel vriendelijke. manager gaaf ons fruit omdat wij moet om 02.00uur vertrek, maar er waren toch cakejes en koffie om 01.30 bij de bailie. ligbed en (matras) voor de ligbed is gratis en ook de strandlaken, je betaald een 10 dinears en je krijgt het terug. ook geen haast met je doek te leggen! hotel gaat dicht in november en open weer in maart 2019 voor renovatie! Yep hotel heeft die wel nodig! wij hebben plan volgende jaar weer om terug te gaan !

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Best vaker

Keesherberts
24-9-2018

Eerst balen dat tv en foon niet deden en ze het niet oplossen.nu een prima kamer gekregen met flatscreen 2 pers.eten niet als turkije maar daar betaal je 3 keer zo veel.voor ieder wel wat wils.prijs kwaliteit meer dan goed.weg over naar zee.noordzeezand en heerlijk water.aanrader voor de wat mindere beurs voor een weekje zee.aan de Hollandse kust staan kale huisjes in Noordwijk zonder eten en drinken voor 900 euro half september.hier ben je all incl met vliegtuig voor de helft.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen vakantie maar algeheel onvoldoende

Dennis en Linda
22-9-2018

Het personeel is erg vriendelijk, welwillend en doet alles voor je om het naar de zin te maken. Animatie is simpel, veel hetzelfde maar krijgt een voldoende.

Het eten viel tegen. Veelal dezelfde gerechten en het is niet hoogstaand. Kwaliteit is matig en dat was te merken aan de WC frequentie. We mochten tijdens ons verblijf 1 keer a la carte eten en dat was voortreffelijk! Alleen het ontbijt scoorde een voldoende met vers gebakken eitjes en pannenkoekjes.

Qua ligging ligt het hotel een beetje in niemandsland, hotel Neptunia ligt er tegenover. Via bus of taxi kan je jezelf gemakkelijk verplaatsen in de omgeving. Dit hotel ligt op 5KM vanaf vliegveld Monastir. Strand is redelijk, maar klein.

Onze algemene indruk is dat het hotel er ooit is neergezet en sindsdien alleen het hoognodige onderhoud gedaan is. 10 jaar geleden in Hammamet geweest en destijds was alles beter geregeld.

Ons advies: Betaal iets meer en ga naar Turkije of Egypte

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Griet
9-9-2018

Super leuke reis gehad. Een weekje genoten van vrouw en kinderen. 1 opmerking kamer was niet zo netjes

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Bijzoder vakantieland

Fam. van Eldik
14-5-2014

Ramada Liberty is een goed hotel, goed eten voldoende keus ook voor kinderen. personeel erg vriendelijk! Ook zonder fooi te geven.Animatie goed. Er was overdag en `s avonds vanalles te doen. In onze periode waren er geen Nederlanders in het hotel. Je kunt goed met een taxi naar Monastir of Sousse gaan voor ongeveer 12 dinar ben je er. Heerlijk weer. Ook op het strand zeer behulpzaam voor ligbedden en drinken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tja, wat zal ik zeggen..

Hilde de goede
15-7-2013

Net terug van dit hotel, en wat zal ik zeggen. Ze deden heel erg hun best, en de service was perfect, maar ze kunnen het duidelijk niet aan. De hygiëne en vooral het onderhoud liet zeer te wensen over. Je zag dit overal, entree, lounge, zwembad, eetzaal en kamer. Ook het eten was vaak niet wat het moest zijn.Zoeken naar iets dat je zou kunnen nemen en wat warm?heet moest zijn was koud-lauw en de toetjes helaas ook. De laatste dagen ziek en zo ook naar huis, geen lolletje. Het ligt aan het strand inderdaad, maar in the middle of nowhere. Geen boulevard of uitgaansgelegenheid. Het strand is heerlijk een apart stuk voor het hotel met gratis bedjes en drank. Helaas ook uit de plastic bekertjes, net als in het hotel, die naar chloor ruiken en waar je liever niet uit drinkt..De kamer was wel ruim, maar gewoon op. Er zat een deuk in het matras, gelijk een nieuwe gekregen, Helaas een 2 meter matras in een ombouw van 1.90, ligt niet echt lekker. Al met al vriendelijk personeel maar nooit meer .

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

IN EEN WOORD GEWELDIG

LIDA
2-12-2010

perfect hotel/personeel animatieteam alles s u p e r en het weer : elke dag zon verder niets aan toe te voegen.

Gereisd Alleenreizend in november 2010

Vriendelijk personeel, goed te eten, mooie kamers

L Mattijssen
26-7-2010

Afgelopen week zijn we met 2-en voor het eerst op vakantie gegaan. Het hotel was erg mooi. Grote kamers met prima airco (we hadden het de eerste nacht zelfs te koud, maar je kunt de airco zelf van temperatuur veranderen).

Er is een groot zwembad en een strand aan de andere kant van de weg. Strandstoelen en parasols zijn gratis. Aan het zwembad krijg je er stoelkussens bij. Er zijn voldoende stoelen dus je hoeft nooit lang te zoeken voor een ligstoel.

Tunesië zelf was voor ons wat minder leuk. Je krijgt het gevoel alsof elke Tunesiër je wilt afzetten en geld van je wilt. Als je daarmee om kunt gaan dan kun je stadjes gaan bezoeken (15 minuten met de taxi) en anders blijf je in het hotel of ga je mee met excursies (die zijn goed geregeld). Wij deden het laatste en we hebben veel plezier gehad.

Het eten is prima verzorgd. Als je all inclusive gaat, mag ook 1 keer per verblijf eten in het restaurant en dezwembadlunchbar en strandlunchbar eten. Erg lekker.

Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2010

geweldig

Dénise
29-12-2009

wat een heerlijk hotel,gezellig personeel en leuk animatieteam. eten is heerlijk en goed verzorgd. ruim zwembad en strand oploop afstand. voor een paar dinar brangt de taxi je waar je heen wilt. al twee keer in dit hotel geweest en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 29 2009 12:02:48 GMT+0000 (UTC)

Het lijkt veel op een Frans verzorgingsoord,

Jopie en Ruud
15-11-2009

Zijn net terug van 8 dg Ramada Liberty nou het lijkt op een Frans verzorgingsoord dat is dan ook de doelgroep in November.

De entree ziet er mooi uit en worden goed onderhouden de hotelgangen zien er in een woord smerig uit brede randen met stof van maanden alles is aan een renovatie toe helaas dachten wij dat het zo goed als vernieuwd zo zijn daar dat bij Arke ook zo wordt aangeboden maar volgens de Hostess ter plaatse is er niets vernieuwd aan het hotel.

De kamers worden wel redelijk schoongemaakt maar het blijft smerig door de vieze voegen van de vloer de vieze stoffige gordijnen en dekens de bedden zijn erg hard en wij hadden een doorgezakt bed en zeer smerige kleedjes voor het bed en een kapotte t.v . Het is een erg gehorig hotel dat door de tegelvloeren van de kamers . Restaurant net een kantine vaak koud eten en weinig variatie gèèn frietjes en ijsjes v/d kinderen en al de tafels gereserveerd dus geen keus personeel wel erg vriendelijk . Animatie ook niks bijzonder !!

Gereisd Met partner in november 2009

• Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Liberty Resort in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Liberty Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.