Hotel One Resort Monastir (SunConnect)

Hotel One Resort Monastir (SunConnect)

7.8Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

396 reviews over Hotel One Resort Monastir (SunConnect)

• 2019
    9Frans05-05-2019

Fantastisch hotel

Wat een geweldig hotel! Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, eten is heerlijk, zwembaden zijn goed, animatie uitzonderlijk goed, erg schoon, voor de kinderen een paradijsje zeer kindvriendelijk, overal wifi, heerlijke bedden wanneer je van harde bedden houd zoals wij. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken zijn alleen de ligbedden bij het grote zwembad deze zijn aan vervanging toe.

Wij hebben genoten en komen hier zeker volgend jaar terug, voor weer een weekje voorjaarsvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Erna van Bakel07-10-2018

Jammer het was niet meer het zelfde

Na 4 jaar weer terug hotel goed personeel Geweldig kamer top strand top maar het is niet meer zo als het was eenzijdig Erg jammer want dit was top of ze het nu op de Russen hebben in gesteld ik weet het niet het wordt dat er dingen worden veranderd als ik weet dat het eten beter werd kom ik besilt weer terug we waten er nu voor de zesde keer wie weet ook de zevende keer

Gereisd met partner in september 2018

• 6Wendy09-08-2018

Niet voor herhaling

Niet voor herhaling vatbaar!

Eerst de positieve punten Animatie was top! Mss enkel s'avonds wat te weinig. Enkel show. Zwembaden zijn goed en de glijbanen ook top! Algemene service heel goed. Kamers ruim en proper. Minpunten Eten was over de grote lijn niet lekker en heel eentonig. We hebben vooral overleefd op pizza en pasta. Ontbijt iedere dag hetzelfde buffet, geen afwisselint. Middag en avond buffet quasi hetzelfde. Misschien 2 op de 9 dagen lekker gegeten. Pastabar aan het zwembad wel vrij lekker. Drankenkaart beperkt Heel weinig cocktails en ook om de 2 dagen hetzelfde Matrassen heel hard. Paar keer gevraagd om vervanging. Gingen er iets aan doen maar er werd niets gedaan Wifi is een ramp. Hotel word aangeschreven voor uitstekende wifi, maar niets is minder waar! Enkel in de lobby redelijk goede wifi. Elders maar heel matig of niets. Voor ons nooit geen tunesie meer of sunconnect one resort monastir.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Neijland24-07-2018

Aanrader

Goed eten en vriendelijk personeel.Zwembaden zien er mooi en schoon uit. Eten en drinken is 24 uur per dag all in clusive.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Fam. Van Aerschot18-07-2018

Niet voor herhaling vatbaar...

De animatoren waren enorm gemotiveerd. Ze zorgden voor heel wat sfeer! Het personeel was erg vriendelijk.

Jammer genoeg waren er een aantal pijnpunten die we wel belangrijk vinden. In de brochure van touroperator stond er duidelijk dat er Nederlandse kinderanimatie voorzien werd in de maanden juli en augustus. Deze was er echter niet!

De kamers waren erg ruim en modern ingericht. Laminaat als vloer vond ik zeker een van hun troeven. De badkamer was gedurende het verblijf zeer proper. In de kamer was het na een paar dagen erg zanderig en dat heeft enkele dagen geduurd vooraleer deze nog eens grondig gepoetst werd. Bij ons hebben de dinars die we de poetsvrouw gaven duidelijk niet geholpen. :-)

Het aquapark is erg leuk, maar ook daar zijn de trappen na een uur degoutant vuil!

Het slot van ons schuifraam was stuk, wat maakte dat deze telkens op een kier stond. Hierdoor kwam er redelijk veel lawaai binnen en ook de muggen lieten ons niet gerust. Ook de airco werkte onbehoorlijk!

De wifi was op onze kamer ook zeer slecht, ondanks het feit dat dit een sunconnect hotel is. In de brochure die ter plaatse in het hotel hing, stond dat we een code moesten vragen aan de receptie, maar die konden ons daar jammer genoeg niet aan helpen.

Qua eten: Er zijn verschillende buffetten, maar er is zeer weinig variatie. Wij hebben vooral overleefd op spaghetti en pizza. Wie graag pikant eet, zit hier op zijn plaats.

Last but not least; De fotograaf van het hotel komt langs om een 'fotoshoot' te boeken. Ga hier niet op in, tenzij je 210 dinars wil betalen voor 21 foto's. (Omgerekend 70 euro) Hij belooft dat je de foto's zowel digitaal als afgedrukt meekrijgt. Wij hebben er dan een zestal foto's uitgekozen die we echt te mooi vonden om niet te nemen. Als puntje bij paaltje kwam, kregen we de afgedrukte foto's mee, maar niets digitaal. Zijn uitleg: Dan hadden we alle foto's moeten nemen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. van Ham15-06-2018

Super!

Het is een fantastisch resort. Je kunt de hele dag door eten en drinken. Super vriendelijk personeel. We hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Deceuninck Marie-Christine03-05-2018

fantastisch, een aanrader voor jong en oud

Dit hotel ligt niet in een drukke zone, dus uitgaan moet je hier niet verwachten. Maar dit hotel heeft alles te bieden wat een mens maar wensen kan. Een superhotel voor jong en oud met een enorm aanbod aan animatie van 's morgens tot 's avonds. Een moderne maar heel verzorgde look. Uiterst netjes, nog nooit meegemaakt. Het eten is heel gevarieerd, lekker , warm en aangeboden op warme borden. Het personeel is heel vriendelijk en dankbaar voor jouw aanwezigheid. Een hotel gelegen aan het strand, een strand dat constant gereinigd wordt.Een enorm zwembadencomplex annex bars. 24 uur op 24 uur mogelijkheid tot het nemen van een snack. De toiletten in de zwembadzone worden ieder half uur volledig gereinigd. De steden Monastir en Sousse (beiden een aanrader) zijn heel gemakkelijk bereikbaar, zowel vanuit het hotel als via het openbaar vervoer.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Joannes17-04-2018

[email protected]

Weekje in resort One, goed eten, mooi zuiver strand, voldoende ligbedden, vriendelijk personeel, bleu restaurant een aanrader, groots opgezet met mooie zwembaden, voornamelijk Frans maar Nederlands is geen probleem, iedereen doet hard zijn best...

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Manon01-08-2017

Echte aanrader!

Fantastisch hotel om je vakantie door te brengen! Ik zou zelfs heel graag nog eens teruggaan. Het eten was lekker, de obers waren vriendelijk en het strand direct achter het hotel. Aan de andere kant van het hotel hebben ze zelfs nog een 2de zwembad met allemaal glijbanen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 9Eddy-Vanessa07-07-2017

Vakantie om nooit te vergeten

Met een aantal bedenkingen vertrokken maar die werden meteen bij aankomst weggeveegd. Al het personeel is super vriendelijk en het animatieteam is werkelijk uitmuntend. Je wordt er als Europeaan op handen gedragen. De kamers zijn ruim en proper en voorzien van alle comfort. De keuken is heel gevarieerd en lekker van smaak. We zijn 12 dagen geweest en zowel ons zoontje van bijna 4 als wijzelf hebben ons geen moment verveeld. Ons besluit staat vast...wij gaan volgend jaar terug want prijs/kwaliteit is dit een topper.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Hotel One Resort Monastir (SunConnect) info

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Brasilian, Fast food, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats