Hotel Monastir Center

376 reviews over Hotel Monastir Center in het Nederlands

rustige vakantie

Tim
27-3-2015

Mooi en rustig hotel. Het is in het algemeen schoon en netjes.Monastir Center heeft wat je nodig hebt.Heerlijke buffetten en drankjes.Goede service.Behulpzaam en vriendelijk personeel.Propere en ruime kamers.Ideaal voor iedereen.Erg aan te raden.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie

Catherine
18-3-2015

Het was een leuke vakantie in een goede resort.Kamers zijn netjes en schoon.De smaak en kwaliteit van eten en drinken is optimaal.Schoonheid,service,personeel,alles klopt helemaal.Veel dank voor een fantastische vakantie.We komen nog eens graag terug.

leuk en gezellig

Simon
12-3-2015

We hebben daar een super vakantie gehad.Keurig en schoon hotel met prima service.Personeel is fijn.Smaak en kwaliteit van het eten is erg goed.Overal is schoon en netjes.Superligging en mooi uitzicht.Ingerichte ruime en zeer schone kamers.Gezelligheid,animatie,bediening,alles isbijzonder.

Gereisd Met partner in november 2014

Gewoon zeer goed

Kevin
4-3-2015

Gezellig hotel.Algemene indruk is goed.We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel.Het eten was voldoende afwisselend.Service en vriendelijkheid zijn uitstekend.De kamers zijn schoon en netjes.De shows zijn geweldig.Leuk terras,zwembad ook.Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Mooi hotel

Nadine
22-2-2015

Een prima vakantie gehad.Schoon en mooi hotel met nette kamers.Prijs kwaliteit is goed.Personeel:gastvrij en behulpzaam.Service:Zeer goed.Gastronomie:de smaak en kwaliteit is in orde.Kamers:Schoon en ruim.

Gereisd Met partner in februari 2015

Het was leuk

Adem
10-2-2015

Monastir Center is heel leuk.We hebben kregen een nieuwe kamer.De kamer was ruim en schoon.Het eten is niet heel perfect maar aanvaardbaar.We hebben veel vrienden gemaakt,er zijn veel Nederlandstalige klanten.De zwembad is schoon en wordt elke dag gecontroleerd.Het hotel is heel dicht bij overal.We hebben boodschappen gedaan,niet vergeten,altijd vragen voor korting :-) Heel gunstig hotel voor families,hotel team is vriendelijk.Veel dienst met minder geld.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik wil nog een keer

Charlotte
10-2-2015

Heel schone kamers en zwembad.De medewerkers zijn vriendelijk.Het terras is mooi.Ik heb altijd iets lekkers gevonden.Ik ben heel tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding.Wifi is gratis.De animatie team is gewoon.Ik denk dat ik het beste dienst met mijn geld gekregen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima,vriendelijk,eigen huis

Sandra
26-1-2015

Vorige maand zijn we naar dit hotel gegaan.We hebben een top vakantie gehad.Het is een proper en netjes hotel.Van de reseptie tot het hotel bestuur is alles ok.Dicht bij het hotel zijn er heel wat leuke club's.Het teras en het zwembad zijn super.De prijs/kwaliteteit is perfect.

Gereisd Met partner in december 2014

prijs kwaliteit is uitstekend

Peter
24-1-2015

ik ben naar Monastir Center in September met mijn vriendin gegaan.Het hotel is perfect gelegen.De zwembad is leuk.De kamers zijn schoon.De terrace is heel mooi.However wifi gratis is,is dat niet snel.Het centrum is heel vlakbij.Ga naar Hotel Monastir Center en genieten van de zon,strand.

Gereisd Met partner in januari 2015

Slecht hotel, oorlogsgebied

Lieke
27-10-2014

Waar moet ik beginnen. Het hotel ligt midden in het puin. Het lijkt wel een oorlogsgebied. Het land zelf stinkt overal ligt afval en puin. Er staan veel gebouwen die niet af zijn of waar ze aan het werk zijn. Een relax vakantie ho maar. Je hebt last van de werklui die continu aan het timmeren en slopen zijn in het hotel tegen over. Verder het hotel zelf; het hotel is schoon dat wel de kamers worden goed gepoetst. De badkamer is wel vies douchegordijn vieze badkuip. Het eten is iedere dag hetzelfde en het lauw of zelfs koud ook is het vlees vaak niet gaar. Wij waren met 4 man 2 daarvan zijn vreselijk ziek geworden van het eten. Het personeel is niet vriendelijk ze verstaan geen engels. De all in bar buiten bij het zwembad was de gehele vakantie gesloten. De glazen waren altijd op. Je moest dus zelf een glas gaan zoeken. Er zou fitnes zijn. Dit is er dus niet?! Een scheve pooltafel met gaten er in is er wel. Er is ook een airhockey tafel die steeds blijft hangen. Bare slechte vak.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monastir Center in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monastir Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.