Hotel Mezri

4.5Matig

12 reviews over Hotel Mezri

• 6Gerben30-08-2011

te hoge verwachtingen...

Klein hotel, grote, schone kamers, maar vervelend personeel. Erg opdringerig, erg nieuwsgierig. Ligging aan de rand van Monastir, 10 min. lopen naar markt, jachthaven, strand voor de deur. Verbleven op basis van half pension. 's Avonds keuze uit 2 maaltijden, 'normale' pot (vlees of vis, groente, aardappelen....). Geen animatie aanwezig. Contrast met grote hotels in Monastir is wel groot.

Gereisd met partner in augustus 2001

• 2Fam De Kogge20-06-2010

zeer zeer slecht

Het eten was koud,je kon niet proeven wat het was. Was ook te weinig. Werd altijd aangevuld met stokbrood De kok stond te roken aan het fornuis. Er liep 'n kat in het restaurant,werd niet weg gestuurd. Lakens van het bed waren gescheurd. De nieuwe ook weer. Toilet stroomde over. Douche was erg vies haren e d Kamer was vies en stoffig. Klacht gemeld bij de hostes. Antwoord; Je bent hier in Tunesie.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10tom11-12-2006

Maar er zijn geen computers, dus spelletjes spelen zul je thuis moeten doen....... Of bij Sahara Beach Resort! Verder een prima hotel en vooral gaan eten bij een klein italiaans restaurantje genaamd Les Italiens van de gastvrouw Eva. Vanuit het hotel naar rechts lopen ongeveer 400 meter aan de kust, subliem italiaans eten!! Voor fijn pinten verwijzen wij graag naar Jeans Beach. Aan het strand bij het Ribat, vraag ook om de couscous. Iedere dag is onze kamer schoongemaakt.

Kortom wij begrijpen niet waar iedereen zo negatief over doet. Men moet geen resort verwachten als men een hotel boekt!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 3A. Moumen04-10-2006

We zijn in september in Mezri geweest. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het eten is zeer zeer slecht, beter om buiten de deur te eten. Strand op 500 m afstand, afhankelijk van de wind is het smerig tot zeer smerig. In vergelijking tot andere steden in Tunesie, is dit deel van Monastir vies. Veel vuil op straat. Hotel gevestigd aan de rand van een achterbuurt. Komen ook publieke vrouwen die hun klanten ontvangen in het hotel en de kamers gebruiken. Kortom, geen hotel waar we een volgende keer heen gaan.

Gereisd in oktober 2006

• 4J.Koning12-08-2006

De ligging slecht, geen mooi uitzicht op strand en de vuilcontainers(waar alles voor en naast ligt te rotten) practisch voor de ingang van het hotel. Het strand ook een afrader, we werden geintimideert door bijna de gehele lokale bevolking, nafluiten, zelfs met steentjes bekogeld.(amper een toerist te bekennen op het strand en in de stad) Eten hotel zeer slecht/slecht en het personeel ook niet bepaald vriendelijk. En in de gehele stad is de stank verschrikkelijk. +punt : de airco op de kamer.. GEEN AANRADER !!

Gereisd in augustus 2006

• 6Kim07-08-2006

Na alle negatieve reacties hier was me de moed een beetje in de schoenen gezakt wat betreft hotel Mezri in Monastir. Maar na een prima vakantie voel ik me genoodzaakt om deze meningen wat te nuanceren. Hotel Mezri is een eenvoudig hotel, maar onze kamer was zeer ruim en schoon en de airco, douche en electrische voorzieningen waren goed in orde. Ik heb rugklachten, maar uitstekend geslapen op de bedden in het hotel. Het hotel heeft geen zwembad of privéstrand, maar wij konden gratis gaan zwemmen bij hotel Sahara Beach. Eten hebben we, op het eenvoudige maar goede ontbijt na, altijd buiten de deur gedaan in de haven van Cap Marina (ongeveer 10 minuten lopen langs het strand). Het hotel ligt vlakbij de medina van Monastir en ook bezienswaardigheden als de ribat en het mausoleum liggen vlakbij. Al met al hebben mijn vriend en ik goede ervaringen met hotel Mezri. Het hotel is goed voor mensen die iets van de stad willen zien en niet in zo'n verschrikkelijk all-in hotel willen zitten

Gereisd met partner in augustus 2006

• 3K.d.Z23-07-2006

Klein saai hotel. Kamers, op 1 kakkerlak na, schoon en simpel.Eten zeer slecht en daarom buiten de deur gaan eten. Bv.Da Maria erg goed en goedkoop.Het stinkt zowel binnen als buiten.Centrum op loopafstand. Strand klein, vol en vies. Gaan zwemmen in zwembad van ander hotel want op het strand wordt je snel lastig gevallen. De haven is wel gezellig (10 min lopen) Zeker hotel en plaats af te raden vooral voor vrouwen alleen!

Gereisd in juli 2006

• 4Schülein21-06-2006

Het eten was erg slecht, grootste tegenvaller! Je kunt beter in de oude jachthaven gaan eten, daar zitten een aantal restaurants welke, voor Nederlandse begrippen, vrij goedkoop zijn. Uitzicht vanuit de kamer was niet denderend, bedden lagen niet lekker. De douche stroomde de eerste ochtend gelijk over, de hele kamer stond blank tot aan het bed. Het personeel was over het algemeen vriendelijk maar toch erg jammer dat ze het nodig vonden om flessen water die hotelgasten buiten het hotel hadden gekocht, af te pakken en erop te wijzen dat water achter de bar gekocht kan worden. Deze was overdag dicht en ging s'avonds om 11 uur alweer dicht. Kortom, niet de moeite waard om ooit nog terug te keren!

Gereisd in juni 2006

• 1pascha19-05-2006

We waren er vorig jaar juli. kamer was wel vrij netjes, geen zwembad. Karig ontbijt,eentonig, niets bijzonders, koffie of thee smaakte naar gloor. Avond:keuzemenu slecht en weinig, bv. frankfurters als menu ipv vlees of vis. vaak niet warm. weinig variatie.Vaak buiten het hotel gaan eten. Bediening langzaam en niet echt vriendelijk. Ligging hotel: te ver van een strand waar je op je gemak kon liggen (ongeveer 10 tot 12 km verderop dus bijna dagelijks met de taxi).Kortom geen hotel wat voor herhaling in aanmerking komt! Misschien een tip: italiaans restaurant da maria ligt een stukje verder en is echt heel goed. Ook el pacha of pacha is een pizzeria/restaurant/ijssalon wat voortreffelijk en verrassend is!! Echt een aanrader.

Gereisd in mei 2006

• 3G.B23-08-2005

Het avond eten was lauw, ochtendeten hard en weinig. Geen balkon zoals beloofd, vieze kamers, geen schone lakens, geen schone handdoeken terug en mieren in de kast toen we aankwamen. heel jammer, het grootste deel van het personeel vonden we heel beleefd en aardig. Ligging is buiten de stad en geen gezellige boulevard, geen hotels in omgeving. Strand vonden we mooi, maar lang niet overal schoon.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Mezri info