Hotel Houda Palace Skanes

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Houda Palace Skanes

• 4Marcel Velders03-10-2012

Dit nooit meer...

Toen we de kamer zagen schrokken we ons dood. Stonk enorm naar riool, kamer was vies, airco maakte een ratelgeluid, douchekop kon niet worden opgehangen. Ondanks dat we 2x een fooi voor de schoonmaakster hebben neergelegd werd de asbak niet geleegd, werd er niet de moeite genomen om de sprei op het bed terug te leggen. Toiletpapier werd niet aangevuld, deze moesten we zelf bij de receptie halen en het balkon is geen één keer geveegd, waardoor het na een paar dagen een zandbak was. Het eten was matig. Iedere dag bijna hetzelfde en de vliegen zaten erop. Het personeel was ‘s avonds zo stoned als een garnaal, maar dit werd weggewuifd door de manager. Personeel nam gasten niet serieus. Wij drinken graag rose, maar onder rose verstaan ze in dit hotel het mixen van witte en rode wijn. Toen dachten we een wodka sprite te nemen, maar de wodka smaakt naar parfum! . Er stond op de site dat er wifi was, maar deze deed het alleen als hij er zin in had.

• 5Leo Razenberg27-09-2012

Nooit meer

In de buurt was niets te doen, geen wandel paden maar gelijk langs de weg Veel rommel en smerig rondom het hotel. Kamers zijn aan een grote renovatie toe en schoonmaak personeel mag ook wel vervangen worden.

• 6Jan en Gerrie21-09-2012

Net ff wat minder

Het hotel heeft alle voorzieningen voor een mooie vakantie. In de directe omgeving van het hotel valt echter niets te beleven. Het zwembad is prachtig gelegen aan zee. Jammer dat er te weinig ligbedden waren en dat een groot deel ervan in deplorabele staat verkeerde, waardoor lekker liggen niet altijd mogelijk was. Tijdig reserveren bij de badman! De liften deden het niet net als de airco in onze kamer. We misten de emmer in de pedaalemmer en kregen maar 1 badhanddoek voor twee personen, ondanks onze vriendelijke verzoeken er twee van te maken. Het eten vonden wij het minst van alle door ons bezochte a.i.-hotels. Minder smakelijk en minder gevarieerd. Aanvulling van servies en eten gebeurde veel te laat. Het aantal afhaalpunten van drankjes e.d. was voldoende. Jammer dat de barmannen na een zwaar seizoen hun werk plichtmatig (onpersoonlijk) deden. De bedienden in het restaurant waren wel heel vriendelijk, maar die kregen dan ook geregeld een fooitje.

• 7Sander10-09-2012

Prima hotel

Met vriendin net terug van 8 dagen, voor all inclusive hebben we in totaal iets meer dan € 900,- betaald en dan kan/mag je niet al te kritisch zijn; Oud sjeik hotel met vriendelijke mensen bij receptie, bediening etc. Ligging aan strand en een binnen- en buiten zwembad. Wel wat ligbedden 'problematiek' met het handdoek neerleggen in alle vroegte 'bezet' en bij latere komst (10 uur) soms geen bedje was, vraag me af hoe dit in het hoogseizoen is. Kamers werden elke dag schoongemaakt, we kregen ook na dag 1 op verzoek van onze kant een andere kamer, werd geen probleem van gemaakt. Genoeg keuze bij het eten, wel zoals wel vaker in de regio niet echt gericht op west europa bij ontbijt en lunch (warm en vet ipv brood + beleg), af en toe een wat raar gevoel in maag na t eten (zoals wel meer nederlanders) en af en toe wat wachten op nieuwe borden. Al met al prima, en ook nog kosteloos gebruik van wifi in de lobby.

• 8ade30-07-2012

zeker en aanrader

Heel gezellig hotel, veel te doen, mooi binnen en buitenzwembaden, gym is groot met veel apparaten. Kamers zijn groot en schoon met TV. Badkamer is ruime en douche werkt uitstekend. Eten is lekker en er is ook veel, vooral toetjes, taart ed is er veel keuze. Hotel staff zijn beleeft en vrolijk. Ik ga zeker nog en keer naar deze hotel.

Met jonge kinderen

• 6walter13-07-2012

Nooit meer!!!!!

Foute ligging ,helemaal niks in de buurt.Triestig onthaal,kamers zijn slecht onderhouden,airco werkt minimaal,badkamer is aan renovatie toe,piepklein balkonnetje.Zonder aanvraag geen vervanging van het bedlinnen! In het restaurant is alles vies en vuil.Iedere maaltijd op zoek naar een net gedekte tafel.Tekort aan borden,bestek,glazen en servetten.Veel te weinig eten voor zoveel gasten,maitre hotel kan het personeel niet leiden.Maaltijden zijn ondermaats:vettig vlees,altijd hetzelde 14 dagen lang,(hespeworst,kip, soepvlees,lever ,eieren of een vis met héél véél graten).Als je laat komt eten is er niet veel meer te vinden!Groot gebrek aan hygiëne in het gehele complex!Aan de zee lopen de kamelen en de paarden voor je neus, al schijtend op het strand waar de kinderen spelen.Af en toe komt een bromfiets of zelfs een auto zomaar langs de waterlijn gereden.Reuzekakkerlakken lopen over het zand.Security v/h hotel op het strand liggen tegen s'avonds bezopen te slapen!HOTEL IS GEEN AANRADER!!!

• 7robin molema14-08-2010

nooit meer ondanks dit niet geboekt te hebben

we landen in monastir en we zouden naar golf and beach van houda gaan maar die bleek overbookt te zijn noujah alleenstaande ouder en voor het eerst in 5 jaar weer op vakantie wisten we niet wat te doen nou dan maar in de bus naar dit hotel toe de entre zag er mooi uit dus ik verwachte wel wat meer maar toen we naar onze kamer werden gebracht zag ik dooie kakerlakken liggen in de gang en alles was echt erg verouderd personeel is egr onvriendelijk tenzij je frans praat ze kunnen nauwelijks engels en dat vind ik erg vreemd als je een hotel gaat runnen en de mensen achter de balie kunnen bijna geen engels

dit hotel echt nooit meer

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Houda Palace Skanes

• ade, 30-07-2012

Je kan euros wisselen bij de balie. Taxis kost echte niks hier. Ik ben 3uur in de stad met chauffeur alle bezieningswaarden bekeken, winkelen ed en moet maar 60 dinar €30 betalen

0 vragen over Hotel Houda Palace Skanes

• Animatie programmaAanwezig