Hotel Houda Golf & Beach Club

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°21°
Hotel Houda Golf & Beach Club
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Houda Golf & Beach Club voor je op een rij gezet:

533 reviews over Hotel Houda Golf & Beach Club in het Nederlands

Anders

Slecht eten.ontzetttend lange rijen bij het eten. Iedereen stormt eropaf. Je kunt je met Engels nauwelijks verstaanbaar maken. Kamers waren vies bij aankomst.

in één woord fantastisch

Mike
22-1-2018

Je wilt eigenlijk niet meer naar huis. Goedkoop nee dat is het niet, ach dan is dit het enige minpuntje (piepklein puntje dan). Check in is ook super We gaan zeker terug, heel snel.

We hebben een bezoek gebracht in de herfstvakantie van 2017. Prijs en kwaliteit is in goede verhouding. Het algemene beeld van het hotel: het onderhoud is in de laatste jaren achter gebleven, het hotel wordt goed schoongemaakt, zeer hele ruime kamers (wij waren met 4 personen, twee tweepersoons slaapkamers, een badkamer met alleen een douchecabine EN een ruime badkamer met toilet, ligbad en douche, wastafel met spiegel, een ruime living met een zitje een klaptafel met spiegel (in deze living zou je met gemak nog 4 bedden kunnen plaatsen). Het zwembad achter het hotel is super, het is nog een zwembad met glijbanen, is aan de voorkant van het hotel gesitueerd. Het strand achter het hotel is niet heel erg groot, maar wordt goed schoongemaakt. Er is continu personeel bij de ingang van het complex aanwezig, zo komen ongenode gasten niet binnen. Het water van het zwembad was behoorlijk fris. Het eten was voor deze prijs prima, regelmatige andere groenten gegeten, er is van alles voldoende. De keuze was reuze. Vriendelijk personeel, overal. Maar wat ons zéér positief is opgevallen is het enthousiasme van het animatieteam. Ze zitten vol energie om het iedereen naar de zin te maken. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, ook op verzoek willen zij een activiteit organiseren (boogschieten, beachvolleybal, aquarobics, steps, zumba.....). Billy en Blacky trekken overdag vooral de kar, tomeloze energie. Iedere avond kinderdisco en vervolgens een "dans"avond voor iedereen, een vuuract hebben we gezien, ook een dans/breakdance optreden. Iedere week organiseren ze bij het zwembad een schuimparty, goed geregeld. De heren zijn altijd overal aanwezig, super! Al met al voor ons een super vakantie!!!

Stip Reizen

Leuke vakantie gehad (1 week was voldoende)

Fam K.
28-10-2017

Zwembad is erg mooi. Ook 1 met 4 glijbanen en een binnenzwembad. Goede en vriendelijke service. Animatie doet erg zijn best om je het naar je zin te maken.

Veel is tunesian Style. Het functioneert maar daar is alles mee gezegd. Eten was erg eenzijdig maar dat kan ook liggen dat we aan het eind van het seizoen er waren. Veel last van vliegen (zwembad) en muggen (s nachts).

In de omgeving is weinig te beleven. Dan zal je snel een taxi moeten nemen naar sousse of monastir. Ook langs het strand is weinig te beleven, veel verlaten hotels en weinig vermaak.

Geldautomaat was vaak buiten gebruik. Neem voldoende cash mee, dat kan je wisselen bij de receptie.

Leuk vakantie oord voor een gezin met kinderen.

Famde vries
27-10-2017

Als je van onrespectvolle opdringerige Russische mensen houdt is dit een prima all inclusive. Tevens wordt je hier helemaal lek geprikt door muggen. Dus hou daar rekening mee. Verder is het een prima verblijf. Eten is zeer goed voor een 3 sterren hotel. Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag schone lakens en handdoeken.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voor herhaling vatbaar in dit geweldige land.

Marianne
24-10-2017

Goed eten en genoeg keus. Kamers prima met altijd mogelijkheid uitzicht op zee. Kleine tv op de kamer en gratis wifi, zowiezo bij de receptie en als je een kamer er dichtbij hebt. Vriendelijk personeel. Fanatieke afwisselende recreatieteam. Gelukkig kun je een kamer er ruim voldoende op afstand van nemen. In verband met je avondrust. Gelukkig is hier alles caffeine-en alhoholvrij. Zodoende geen geruzie.

Russen weg, komen we zeker terug!

TM
18-10-2017

Hebben zeker te lijden gehad door de aanslagen van 2 jaar geleden. Daardoor overspoeld met russen (ongelooflijk wat een ondankbare, ongemanierde varkens), hierdoor qualiteit zeker niet 100% maar wij nederlanders werden op handen gedragen. Animatieteam hele dag in touw om mensen te vermaken, iedere dag schone kamers en handdoeken. Heb daardoor ondankt slecht weer (4 dagen regen) toch een heerlijke vakantie gehad en ga zeker nog eens terug als ze de russen weten te weren.

Voor een 3 sterren hotel goed te doen

RV
16-10-2017

Vooraf moet je duidelijk beseffen dat het resort een (groot) 3 sterren hotel is en verwacht daarom geen luxe kamers, topservice of perfecte buffetten. Ik zat in een 1p kamer (nummer 76) en die was erg gedateerd, maar wel schoon. Een 2p bed met zachte matrassen, oude tv (met BVN) zonder afstandsbediening, een bad zonder dop. Warm water om te douchen was goed. Elke dag werd de kamer schoongemaakt. Omdat ik dichtbij het hoofdgebouw zat, had ik wifi op de kamer (redelijke verbinding). Het eten is redelijk, maar niet super (voor 3 sterren echter niet teleurstellend). In de ochtend wel wachtrijen bij de gebakken eieren en de pannekoekjes. De koffie is drinkbaar, maar niet heel lekker. Je mag per bezoek een keer eten in het Tunesische restaurant en een keer in het Italiaanse restaurant. Dat viel mij heel erg tegen. Je krijgt een vast menu. Als je niet van de Tunesische keuken houdt, ga er dan niet heen. Een aanrader is om in het kleine Safari winkelcentrum (op 2 minuten lopen) te gaan eten. Ik heb er 3x gegeten en alle keren was het eten heerlijk (en betaalbaar). Het zwembad op het resort is prachtig en het strand ligt er netjes bij, een echt, schoon zandstrand met veel ligbedden. De all-inclusive formule valt tegen. Kleine bekertjes drinken, geen gezellige bar om te zitten, maar een groot binnenplein met plastic stoelen en geen sfeer. Het resort is vooral gericht op de Russen, komt denk ik mede omdat de Europese gasten na de aanslagen lang zijn weggebleven. De animatie vond ik slecht. Voor de zeer lage "kale" prijs die ik betaald had voor deze reis (€ 246 voor 8 dagen), ben ik zeker tevreden over mijn vakantie, maar € 100 meer zou ik er niet aan uitgeven. Overdags bij het zwembad of strand gezellig in de zon genieten met een boekje erbij, maar 's avonds was er totaal geen sfeer. Een taxi naar Sousse of Monastir is erg goedkoop (max 3-4 euro). Betaal wel alles in Dinars, dat scheelt je flink geld. Bij de receptie van het hotel kun je geld wisselen. De pinautomaat buiten het hotel deed het niet. Een kluisje bij de receptie in het hotel kost 31 Dinars (ongeveer 11 euro). Op de kamer is geen kluisje.

Niet voor herhaling vatbaar

Mariette
16-10-2017

Als je rust zoekt, lekker wilt zonnen en ondertussen een boekje wilt lezen of je eigen muziekje luisteren via oordopjes moet je hier zeker NIET zijn. Buiten bij het zwembad lijkt het de hele dag wel een grote disco, zo hard staat de muziek. Zelfs als je je terugtrekt op je kamer, ook daar dendert de muziek nog keihard door. Vluchten van het hotel is de enige optie. Ook savonds tot 22 uur is de muziek overheersend vanwege het animatiegebeuren voor kids vlak onder je raam, echt vreselijk!!!

Kamer was helemaal prima, eten smakeloos en iedere dag hetzelfde. Neem muggenolie mee want t wemelt er van vliegen en muggen. Het weer was er geweldig in oktober. Maar voor ons geen 2e keer in Houda vanwege de herrie

top animatie team

yvonne
13-7-2015

Was een fijne vakantie ondanks aanslag. De moeite waard. Bevuiling omgeving niets van gezien.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Houda Golf & Beach Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Houda Golf & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.