Géén boekingskosten

TunesiëTunesiëMonastir en Skanes

7.1GoedScore uit 62 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

72 Reviews over Golden Beach Club

• 9Lucie13-02-2019

Heel goed

Echt een gezellig hotel. Heel fijn en goed ontvangst. Personeel is goed en professioneel. Mooie ligging en fijne mooie kamers

• 9Magda12-02-2019

Heel goed

Het is een mooi hotel. Het ontvangst is super. De mensen zijn vriendelijk. En heel behulpzaam. Mooie kamers, goed en variatie in eten. Mooi omgeving, waar ook weer veel te doen en te zien is. Een aanrader

• 3A. Dirven07-08-2013

NOOOOOOOOOOOOOOOIT meer !!

Eten heel slecht, warm eten koud en salades warm, bekers zijn altijd op of drank is op of niet gekoeld of apparaat stuk. Personeel chagrijnig, gangen onverlicht, airco werkt in 90% van de kamers niet, Hygiëne dramatisch, alles vies en plakkerig, gevaarlijke situaties bij zwembad door ontbreken of loszittende roosters, Russen hebben hier de macht. Klachten worden gewoon genegeerd. Ga er nooit heen!

• 1Anke19-07-2013

NOOOOOOOOOIT MEER !!

3 sterren hotel is nog niet 1 ster waard en wordt nog steeds als 4 sterren hotel verkocht !!! Eten slecht en koud, geen variatie, slechte service door personeel, glazen altijd op of drank op of automaat kapot. Personeel chagrijnig. Airco werkt niet. Harde matrassen. Intimidatie door bellboy die 5 of 10 euro wil hebben om de koffers naar boven te brengen. Gangen slecht schoongehouden en zo goed als onverlicht. Niets staat aangegeven, je moet alles zelf uitzoeken. 80% Russen en Tsjechen, die gewoon vreselijk zijn, drinken de hele dag wodka en bier en kapen het buffet helemaal leeg, laten vervolgens hun borden vol achter ! Koud eten en salades te warm, gevaarlijke omstandigheden door ontbrekende afvoerroosters bij zwembad en op terras, hoofd keuken is een bullebak. De hele dag irritaties bij gasten, wat de vakantiesfeer niet ten goede komt. Muziek vaak véél te hard. Water bij de bar is gewoon leidingwater, want smaakt naar chloor, warme rosé en witte wijn, sap is ranja etc.

• 5Benjamin en Danisha 19-07-2013

Geen aanrader !

Samen verbleven wij in hotel Golden Beach. Toen we aankwamen begon onze vakantie al niet leuk. De koffers werden boven gebracht waarvoor we 1.50 wilde geven, maar dat was te weinig hij wilde 5 of 10 euro hebben voor 1 stap in de kamer. Vervolgens kon de balkon deur niet open vanwege de herrie. De kraan deed het niet, en de airco was kapot. Dit hebben wij gemeld bij de receptie en daar kwam iemand voor kijken. Deed precies hetzelfde als ons waarop hij zei over 5 min doet hij het. Na 5 min was het inmiddels 33 graden in de kamer en hebben wij in deze tempratuur geen oog dicht gedaan. De volgende dag kregen we een nieuwe kamer, waarin de airco het weer niet deed. Uiteindelijk tegen betaling goede kamer gekregen. Het eten was koud en totaal geen variatie. De bakken waren vaak leeg door de russen. Verder waren er heel vaak geen glazen en kon je dus gewoon niet drinken en moest je wachten. De vriendelijkheid van het personeel was bij sommige ver te zoeken. Verder fijne vakantie gehad!

• 3bram en lonneke18-07-2013

Een beetje gastvrijheid is te veel gevraagd!!!

Echt heel slecht!! Om te beginnen kwamen we om 12 uur s'nachts aan na 3 uur vliegtuig en 1 uur bus, was er geen eten of drinken meer te krijgen.(na zeuren en 5 euro kreeg ik een fles water) De koffers werden naar de kamer gebracht,, wil je 2 euro geven, moet hij 5 of 10 euro hebben om welgeteld 20 stappen te zetten!!! s'morgens het ontbijt is nog redelijk te doen als je tenminste niet te kieskeurig bent. Strand en zwembad zien er goed uit, alleen de bedjes wat vervallen, maar daar valt nog mee te leven.(zwembad was eerste 2 dagen wel vrij groen, dit was daarna beter) Drinken was of op, warm of er waren geen glazen! Bovendien was het personeel stront chagrijnig. (ramadan, oke maar een beetje vriendelijkheid mag toch wel) Eten s'middags en s'avonds was zowieso te koud en er was geen variatie.(friet kennen ze in dit hotel niet, elke dag gekookte piepers, rijst of pasta) De kamer was vervallen, wc kapot douchstang kapot, verder gewoon oud.(was mee te leven) Dus, ga hier aub niet heen!!!

• 6ilona winkel04-07-2013

geen 4 sterren maar 3 sterren hotel

dit hotel geboekt via veiling als 4 sterren hotel maar bij aankomst bleek het hotel na sluiten door de overheid bij de heropening 2 maanden geleden nog maar 3 sterren te hebben en dit bleek ook uit alles. Eten zeer matig weinig tot geen variatie, dessert bestond als je wat later ging eten uit meloen (rest was geplunderd door de russen en oost Europeanen). Drank was all inclusive maar je moest voor water flessen betalen??? Glazen was ook een probleem die waren er nooit dus je moest wachten tot er weer een glas was omgespoeld en daar kreeg je dan je drankje in, wijn in limonade glazen etc. Ook was regelmatig de drank en wijn op of hier de russen etc de oorzaak van waren weet ik niet maar wel een feit. Ook niet altijd licht op de gang naar de kamer zodat je in het donker je kamer moest zien te vinden. Balkon aan kant waar ander hotel was wat iedere avond tot 24.00 uur of later buiten clubmuziek draaide op een volume dat alles in de kamer trilde. Strand prachtig !!!!

• 9stephan26-02-2013

veel plezier gehad

Beste vakantiegangers ik ben in 2012 in dit hotel geweest ,we hebben een super leuke gezellige en warme vakantie gehad . Ik was toen 17 jaar en er was veel te beleven voor mij door leeftijdgenoten was het ook zeer geslaagd,. Ik heb een zeer mooie en super gezellige vakantie gehad ,en wil zeker nog eens ooit terug .

• 10Natalia09-09-2011

NIESAMOWITE MIEJSCE

Na początku po przeczytaniu wszystkich opinii jechaliśmy tam z nie wiedząc czego się spodziewać. Opinie bywają różne jednak wszyscy, którzy krytykowali to miejsce są niesamowicie wybredni i głupi. Jest to najsympatyczniejszy hotel. Obsługa jest bardzo miła ALE jeżeli Ty jesteś miły dla niej. To miejsce ma niesamowitą atmosferę, świetny wystrój, ludzie są wybitnie radośni i uśmiechnięci, jedzenie smaczne (może mało przyprawione, ale każdy znajdzie coś dla siebie). WCALE NIE JEST BRUDNO! Pokojówki wymieniają pościel i ręczniki codziennie - jeżeli jest to konieczne. Atrakcje w postaci animacji są niesamowite, śmieszne, niekiedy tajemnicze natomiast ciekawe. Podsumowując jest to fantastyczne miejsce, fantastyczni ludzie z niesamowicie pozytywnym i inteligentnym podejściem do życia. My wracamy tam za rok:)

• 10Lukács28-08-2011

varázslatos

Habár a szálloda 4 csillagos, 5 csillagosnak felel meg. Kitűnő a tenger, medencék,szép a szálloda és a szobáik. A vendéglátás leírhatatlanul tökéletes.Ételeik : sokfélék ,bőségesek és rendkívül finomak. Mindezeket írom úgy, hogy 4 éve voltunk itt, és azóta egyetlen más 5 csillagos szállodás nyaralás SEM közelítette meg ezt. Visszavágyunk.

Hotel Golden Beach Club info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)