Hotel Eden Club

82 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Dit echt nooooit meer!!

Ontevreden mensen !!
5-8-2008

We zijn twaalf dagen daar geweest en ik heb nog nooit zovaak de wc gezien, ook niet prettig want die waren daar heel vies. Zowel in je kamer als in het hoofdgebouw. De rose schimmel zat overal in de voegen.Door de slechte hygiene en slecht voedsel raak je gronisch aan de dun. Ik kan geen vieze plactic beker meer zien. En ze werden altijd op een doek gezet waar de schimmel op zat. En all iclusief, nou mooi niet. Vele dingen moest je betalen. En smiddags kregen de kids 1 ijsje, volwassenen hadden een lichtblauw bandje om, dus die krijgen niks, net of wij dat niet lekker vinden. We konden 1 keer in die twaalf dagen een ijsje krijgen maar daar moest je dan wel een kwartier voor in de rij staan. Ik vind dit een heel verouderd hotel en de bedden werden niet verschoond en de handoeken zetten hun te drogen op het balkon, maar niet verschonen. Als je na half 12 aankomt krijg je geen drinken tenzij je betaald, maar je moet dan eerst geld wisselen. Maar dan zit de bank bij de receptie dicht.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zonde van ons geld!

Fam.P.
1-8-2008

excursies die alleen op vaste dagen mogelijk zijn, veel eten waar we jammer genoeg wel behoorlijk ziek van zijn geworden dus gehele vakantie niet uit hotel weg kunnen gaan i.v.m zware diarree. toiletgelegenheden buiten eigen hotelkamer erg smerig. thermometer voor ziek kind te veel gevraagd bij de receptie. continu vervelende "verkopers" van van alles om je heen, na 3 dagen word ons nee eindelijk voor nee aangenomen, niet erg gunstig voor je vakantie plezier en rust binnen het hotel.

Gereisd Familie in juli 2007

prijs/kwaliteit niet in verhouding

E.B. te B
30-7-2008

Indruk bij binnenkomst van hotel is goed omdat de receptie/lobby er mooi uitziet. Kamers oud/smoezelig/slecht onderhouden. Familiekamers zijn veelal op de 1e en 2e verdieping dit is handig als je met een kinderwagen elke dag trap op trap af moet. Eten is niet veel variatie in. Voor de kinderen is er wel van alles te doen. Aquapark is echt super met veel glijbanen en prima toezicht,als er wat gebeurd staan ze direct paraat.

Geen all inclusief hotel

familie van Zele
29-7-2008

Wij zijn met 3 personen man, vrouw, kind van 12 hier geweest. Helaas is dit niet geschikt voor kinderen vanaf 12 jaar geen animatie genoeg en het aquapark is van een particulier waar wel gebruik van gemaakt mag worden maar waar alles dus eten en drinken betaald moet worden. Er word aangegeven dat dit een all inclusieve hotel is laat mij jullie dan even uit deze droom helpen, ontbijt, lunch en diner zijn gratis alles wat je er tussen zou willen eten moet je zelf betalen, alleen frisdrank, koffie en thee kun je gratis krijgen. Maar let op na 23.00 uur moet je voor je drank betalen alles dus. Het eten is zoutloos en er is heel weinig in de avond te beleven. En is gelegen naast een electriciteitscentrale. Voor ons was dit helaas geen leuke vakantie.

Gereisd Familie in Tue Jul 29 2008 20:09:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

reactie

wittens
28-7-2008

hotel ligt pal naast een krachtcentrale waardoor volgens locale mensen het zeewater troebel is; bij sousse is het water helder. Kamers zijn het aantal sterren absoluut niet waard, met name de muren en vloeren zijn gewoon smerig. Animatie team doet echt geweldig hun best om de mensen te vermaken en verdienen een grote pluim!

aanrader voor kinderen

Bianca
27-7-2008

Hotel is idd oud,het eten bijna altijd het zelfde maar....wat je eet is wel lekker! zwembaden(aquapark) is gewoon super! allin formule is erg slecht,maar voor een prikkie kun je 10 min verderop uitgebreis dineren voor een paar dinar! Animatie is leuk,voor de kids iedere avond een uur lang minidisco Personeel is erg vriendelijk,kamers zijn klein maar het is goed gegaan met 4 personen op een kamer en..als je kinderen plezier hebbeb,heb je dat zelf ook prijs/kwaliteit is goed voor dit hotel

Groetjes

Qua eten dit nooit meer

Fam. Boënne
24-7-2008

Het hotel op zich is gezellig en ziet er netjes uit. Onze kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Alleen het eten is er erg eentonig en smaakloos. Wij zijn meerdere dagen ergens anders gaan eten, wat jammer is van de all inn. Alle drinken wordt geserveerd in plastic bekers die vaak niet goed schoon zijn. Ijsjes alleen om 15.00 uur te verkrijgen was je te laat dan haden de kinderen geen ijsje meer. Eén ijsje per kind. 's Middags zou je een snack kunnen krijgen, deze hebben wij in 2 weken niet gezien. 's Avonds waren er crepes en popcorn tegen betaling. Dus de all inn formule klopt eigenlijk niet.

goede prijs/kwaliteit

vandecandelaere
21-7-2008

receptionisten zijn zeer onvriendelijk verder was iedereen vriendelijk animatieteam valt een beetje tegen doordat programma voor volwassenen nergens uithangt dat voor kinderen wel eten valt mee vooral als je graag deegwaren eet maar 14 dagen vindt ik wel een maximum betalen voor fruitsap en pannenkoeken ook als je all in hebt aquapark is zeker een aanrader en steeds bewaakt door 5 redders

goede prijs/kwaliteitverhouding

vandecandelaere
19-7-2008

brochure klopt niet helemaal zo moet je bij een all in toch nog betalen voor fruitsap en pannekoeken eten valt mee als je niet te lang verblijft anders wordt het wel wat ééntonig vooral deegwaren krijg je alle dagen voorgeschoteld receptie is onvriendelijk,alle andere daarentegen waren supervriendelijk:nette kamer ,vriendelijke bediening aan bars en in eetzaal animatieteam zeer goed voor de kleintjes (3-11 j) programma voor volwassennen ontbreekt wel,elke avond miniclub en optreden

Absolute afrader!!!

D. Donkers
19-7-2008

Wil je op vakantie waar je onbeschoft word geholpen door het personeel, waar je continu vliegen moet weg jagen op je eten en drinken en op jezelf, waar je steeds op vuile stoelen en zwembadbedjes moet gaan zitten, waar je steeds het zelfde eten krijgt die je moet eten op plakkerige stoelen en vieze tafels, waar je voor all in betaald maar slechts op 1 plaats je drinken kan gaan halen dus niet bij het aquapark en niet op het strand, waar je als snacks de overblijfselen van het ontbijt krijgt, waar je graag op vieze wc's zit vol met poep, waar zelfs de drollen in het zwembad drijven, dan is dit voor jou een aanrader! Wij waren hier van 8 juli tot 15 juli en waren blij dat we naar huis konden. Het aquapark is leuk voor de kinderen, maar is een openbaar zwembad, zodat, vooral op zondag, het helemaal vol zit met de paatselijke bevolking die als gekken rennen en met veel kabaal in het zwembad glijen zonder hierbij rekening te houden met de hotelgasten en de kinderen. Dit NOOIT meer!!!!

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.