Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

82 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

wij sluiten ons aan, een prima hotel!!!

fam de bruijn
17-8-2008

wij zijn net terug gekomen van hotel eden club, en ook wij hebben een hele leuke vakantie gehad,mensen moeten niet vergeten dat je een 3 sterren hotel boekt in een arm land!!! dan kan je gewoon niet de luxe verwachten van een 5 sterren hotel, het eten was goed er is altijd wel iets wat men lust al is het stokbrood, het zwembad water is schoon het personeel werkt inderdaad hard en is vriendelijk, de kamers zijn oud en daardoor wekt het misschien de indruk dat het vies is maar het is gewoon wat oud ze worden iedere dag schoon gemaakt kortom een leuk hotel en zeker voor de kinderen is het er super!!! zelfs opa en oma hebben zich kostelijk vermaakt

Gereisd Familie in augustus 2008

hou op met klagen betaal meer en ga naar spanje

aliette
17-8-2008

het is jammer dat er soms zo negatief word geschreven je bent in afrika en daar moet je rekening mee houden wij waren gewoon bang van alle berichten en dat is nergens voor nodig jammer is wel dat je je op het park of exurcies moet vermaken want er is niks in de buurt maar een taxi is 10 dinar per gezin dus geen gezeur als je zin hebt het eten was oke genoeg patat 2 keer en fruit iedere dag heerlijke perzikken en meloenen strand prima zwembaden gewoon goed ad krant kan je kopen op het strand voor 4 dinar wel 2 dagen oud maar wat maakt het uit en dan het gezeur over de honden in hokken niks van waar ze lopen vrij rond en worden veel beter behandeld dan in turkije de jongens zij gek op ze en ze krijgen volop water en eten ook de paarden worden goed verzorgd en voor de katten de toeristen de honden die vast zitten lopen nog te veel te klooien bij de gasten en mogen los als het wat rustiger is bv op de ruildagen en ze liggen heerlijk onder de tent op het strand STOP MET ZEUREN

Gereisd Familie in augustus 2008

voor het geld prima hotel

Fam van leeuwen
16-8-2008

Net terug. Realiserend dat je best geld betaald maar echt niet de hoofdprijs van wat een 5 sterren in Turkije kost. Personeel werkt dag en nacht hard. Tot 23:00 uur inclusief bier en wijn (ja jammer is dat je voor de lokale alcohol zoals) boukha moet betalen (is maar 2,10 euro) Wel lachen hoor want we gaven de barmannen elke dag een paar dinar fooi en zonder te vragen stonden er dan om 23:00 uur een stuk of 5 biertjes per persoon. En dan nog in glas ook. verder hebben wij geen smerig zwembad gezien en ook de zee was helder. Had je een keer trek in wat anders te drinken dan was de melk (gratis) en een tonic of zo uit blik 0,60 cent. Familiekamer met zijn 4 heerlijk koel en geen klachten over de handdoeken of de bedden. echt wij vonden het prima.

Gereisd Familie in Sat Aug 16 2008 16:14:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg teleurstellend

miranda
14-8-2008

we zijn net terug van eden club,nou dit was eens maar nooit meer.we hadden wel beoordelingen gelezen maar dachten het zal wel los lopen,niet dus.het eten was erg slecht,soms zelfs bedorven.als je in het restaurant binnen kwam rook je het soms al.we aten soms de hele dag niet of stokbrood met chocoladepasta.we zijn zelfs gaan uiteten,terwijl we all incl hadden.maar ook dat mag de naam niet dragen want niet alles in inclusive.bij het aqua park moet je het drinken betalen en aan het strand krijg je geen drinken.ook zitten er kwallen in de zee die steken als je pech hebt.aan de receptie was het personeel erg onvriendelijk,en zo kan ik wel doorgaan,dus denk goed na voor je boekt,liever een paar euro meer voor een hotel als dit. gr miranda

Super leuk geweest

fam uit de poeluk
14-8-2008

Wij vonden dit een hotel super gezellig en vooral leuk!!De kamers..zijn gewoon goed..elke dag schone handdoeken..de hele dag wordt er in het hele park goed schoongemaakt.Zwembad is schoon..je wordt de hele dag vermaakt,door het animatie team..Eten is ook best lekker..1x werd een tonijn (vers)gesneden en zo op de grill gelegd in plakjes heerlijk!!Een fooi..geven doet wonderen!!Voor sommige dingen moest je bijbetalen..maar dat is ook maar 1 of 2 dinar..DUS GAAN!! AQUA park is ook erg leuk

Toch liever iets anders

bosteels
13-8-2008

20/7 tot 30/7 hier geweest. Hotel oogt niet mooi, inkomruimte, tv-ruimte zou dringend een facelift moeten krijgen. Domein is groot en veel groen,op zich wel mooi, kamer is zeer sober maar bij ons toch proper. luxe vragen wij niet op verlof alleen goed weer en ontspanning. Airco was voldoende en trouwens was het niet te warm op de kamer. Aquapark super en verzorgd. Hier hebben wij de hele vakantie gezeten want zwembad van hotel vond ik niet zo verzorgd. Aan het aquapark moet je wel drank kopen (niet duur) en kan je ook goed eten voor weinig geld. Is nodig want het eten is inderdaad veel hetzelfde en snel op.Is niet slecht maar na 3 dagen steekt de rijst en soort stoofvlees wel tegen. van 19.00 tot 21.00 u avondeten maar tegen 20.00 u kon je soms al niet meer kiezen. ontbijt viel nog mee maar voor kaas moest je ook vroeg opstaan.All-in betekent hier niet veel! Wij zoeken zeker geen luxe op onze vakantie en gaan op reis voor weinig geld maar voor iets meer kan je zeker iets beters vinden

Gereisd Familie in juli 2008

niet teveel verwachten

bosteels
13-8-2008

20-30/7.Hotel oogt niet mooi, inkomruimte, tv-ruimte zou dringend een facelift moeten krijgen. Domein is groot en veel groen,op zich wel mooi, kamer is zeer sober maar bij ons toch proper. luxe vragen wij niet op verlof alleen goed weer en ontspanning.Aquapark super en verzorgd. Zwembad hotel niet zo verzorgd. Aan het aquapark moet je wel drank kopen (niet duur) en kan je ook goed eten voor weinig geld. Is nodig want het eten is veel hetzelfde en snel op.Is niet slecht maar na 3 dagen steekt de rijst en soort stoofvlees wel tegen. van 19.00 tot 21.00 u avondeten maar tegen 20.00 u kon je soms al niet meer kiezen. ontbijt viel nog mee maar voor kaas moest je ook vroeg opstaan.All-in betekent hier niet veel! Wij zoeken zeker geen luxe op onze vakantie en gaan op reis voor weinig geld maar voor iets meer kan je zeker iets beters vinden. Zoek nog maar eens verder voor je dit hotel boekt.

Gereisd Familie in Wed Aug 13 2008 11:50:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

van eijndhoven
12-8-2008

het is ons zo goed bevallen en hebben z`n leuke vakantie gehad met het animatieteam dat we in oktober terug gaan. oke het eten is in de middag niet altijd alles maar smorgens en savonds is het lekker.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Fam. X
10-8-2008

Aquapark met 5 spectaculaire glijbanen is topper voor kinderen! Kamer erg eenvoudig en klein maar goede schoonmaak. Eten is goed, maar na 8 dagen is het ook genoeg geweest. Receptie spreekt slecht Engels.

leuke vakantie!!

Corine
10-8-2008

Wij zijn in mei naar Hotel Eden Club geweest en het is ons goed bevallen. Wij waren met z'n 7en; ouders en 5 kinderen. In eerste instantie hadden we geen kamers bij elkaar. We kwamen laat aan (half 12) en ze konden toen niets meer regelen, maar de volgende dag kregen we 2 kamers naast elkaar. Toen we de laatste avond pas om 9 uur moesten vertrekken, konden we voor 30 dt een kamer blijven gebruiken. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Als ik alle recente beoordelingen lees, begrijp ik veel dingen niet, bij ons was de hygiene prima, zwembad was schoon en wij hadden geen last van buikloop van het eten. Tja dat het eten je aan het eind van de week uit de keel gaat hangen dat klopt wel. Wat mij goed beviel was dat ik 's middags gewoon een stuk stokbrood nam met daartussen sla, komkommer, tomaat en andere rauwkost. Dan was het 's avonds gewoon lekker om iets warms en iets anders te eten.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.