Hotel Eden Club

82 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Geen aanrader

Wendy
17-9-2008

Gisteren zijn wij thuis gekomen van onze vakantie. Het was erg leuk, maar dat lag niet aan het hotel. Bij aankomst ('s avonds laat), bleek dat er geen bedje was voor ons dochtertje (1 jaar). Dit gold ook voor alle andere Nederlandse gezinnen: geen kinderbedjes. We kregen te horen dat dit 5 dinar per dag extra kostte en dat we de volgende dag hiervoor terug moesten komen. Na een felle discussie hebben wij toch een kinderbedje gekregen waar we niet voor hoefde betalen, maar het was geen leuk begin van de vakantie. De All inclusive methode die ze toepassen zit vol haken en ogen... voor veel dingen moet je betalen: jus d'orange, cola light, tussendoortjes. Het eten is slecht. Ik ben zelf ook geen goede kok, maar dan kook ik toch liever zelf. De rauwkost was regelmatig zuur / bedorven en het vlees was erg slecht (veel vette stukken en botsplinters). Bovendien was het eten erg simpel en eentonig. Ons lijstje klachten is nog langer... geen aanrader deze vakantie!!!!

Gereisd Familie in september 2008

Waar voor je geld!

Wendy
5-9-2008

En aangezien we niet veel betaald hebben was dat ook niet veel. Ze zijn wel kindvriendelijk (ik had ook het gevoel dat ze daardoor soms iets extra deden) De kamer was mooi, wel verouderde badkamer maar ze was zeer ruim. Het eten was niet echt smakelijk, na de derde dag had je ook alles gehad. Er waren inderdaad veel vliegen maar je bent in Afrika. De service was ronduit slecht alles voor geld! Propere handdoeken voor 2 dt per dag. Tenandere je moet voor zoveel dingen betalen. Het maakte me echt kwaad dat nadat mijn zoon zijn miniscul kleine bolletje ijs gevallen was hij geen nieuw kreeg en 5 min. later de animatie zelf lekker zat te smullen van hun ijsjes!!! De laatste dag wilden we een kamer bijboeken dit ging niet. Hotel zat vol het was wel druk ok, maar we kregen 's avonds kamer om ons te wassen tot het avond was dan natuurlijk niet meer.

slechts één minpuntje

Mieke
2-9-2008

Het hotel is all inclusive...dus ook inclusief drinken, dit wordt echter geschonken in plastic bekers welke uiteraard afgewassen worden. Toch is dit niet hygienisch genoeg gebleken...bekers ruiken sterk naar chloor of nog naar drinken en hebben zelfs darmklachten veroorzaakt. Voor de rest een wat verouderd maar prima hotel met zeer vriendelijke mensen, toppers van animators en een goede sfeer.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Wimmer
30-8-2008

Hotel is simpel en luxe ontbreekt. Eten is redelijk maar erg druk in restaurant. Het gezeur van koud eten is niet aan de orde heb je wel eens echt heet eten gehad bij een buffet ? Let op met boeken van familie kamer er zijn maar een paar kamers met tussendeur als die op zijn krijg je gewoon kamer met stapelbed. Badhandoekenservice niet aanwezig !! Geen Minibar op kamer is op aanvraag.Voor vele dingen moet je betalen zoals pannekoek, popcorn, surfen enz. Maar al met al is dit complex gewoon oke gezien de prijs die je er voor moet betalen. Complex wel wat afgelegen maar op te lossen met taxi. Na al die negatieve verhalen hier had ik eigelijk geen zin meer maar het valt allemaal best wel mee. oek dan een 5 sterren en wil niet voor een kwartje op de eerste rij zitten.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

okee qua prijs/kwaliteit

pascale
26-8-2008

net terug van eden club.voordien de reiservaringen gelezen en sommige kritiek is wel onterecht.jullie beseffen toch dat je maar een 3*hotel geboekt hebben in een afrikaans land? wat had je verwacht...er moet toch ergens een verschil zijn tussen 3 en 5.nooit geen onvriendelijk personeel tegengekomen,geen bedorven voedsel,geen diaree,geen insecten op de kamer,geen schimmel op de handdoeken....een vriendelijke lach of woordje en af en toe een fooi doen wonderen.ben er 14 dagen geweest met 2 pubers en hebben 2 leuke weken gehad.ook geen kwallen gezien..die zijn er als de wind vanuit het binnenland komt en die kunnen in alle zeeen voorkomen(in mallorca en spanje was er een kwallenplaag)heeft dus niks met het hotel te maken.ook het zwembadwater was altijd proper!aan alle mensen met hun onterecht kritiek:boek volgende keer een 5hotel,maar tast dan wel wat dieper in uw portemonnee!

All In??

Erica
25-8-2008

Wij zijn met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) naar Eden Club gegaan. Hadden door omstandigheden maar 3 weken op voorhand kunnen boeken en hadden dus geen ruime keuze meer. Hebben uiteindelijk voor Eden Club gekozen omwille van het aquapark (vooral voor de kinderen). Onze aankomst was al niet denderend, we arriveerden rond half één aan het hotel (konden nog stukken koude pizza krijgen waar de vliegen - die heel de vakantie talrijk aanwezig waren - al een hele avond opgezeten hadden), toen we onze kamer betraden kregen we even een prop in de keel, het eerste dat we zagen was een tweepersoonsbed met vlak ernaast 2 eenpersoonsbedden voor de kids, ondanks dat we ervoor gevraagd hadden (kinderen van 9 en 11 jaar) kregen we geen andere kamer (moet wel zeggen dat wij in het oude gedeelte van het complex zaten maar dat het er wel proper was, bijkomend minpunt: op het kleine terras kan maar in stoel staan en uitzicht was niet echt uitnodigend). (deel 1)

Gewoon een leuk hotel!

Aukje
23-8-2008

Wij zijn deze zomer geweest en hebben ons twee weken goed vermaakt. Onze kamer was ook wat oud, maar wel helemaal schoon. Iedere dag werd er goed gepoetst en de schoonmaakster maakte mooie zwanen van onze handdoeken en legde bloemen neer. Eten is goed, maar na de tweede week werd het wat eentonig. Vlees is ook wat vet. Mooie zwembaden, leuke glijbanen, heerlijk strand. Animatieteam is heel erg vriendelijk. onze kinderen van 1,6,9 hebben zich ook heel goed vermaakt.

Gewoon prima!

Petra
23-8-2008

Ik vind het schandalig dat dit hotel zo wordt afgekraakt. Wij waren zelfs bang om te gaan na het lezen van de recencies. Nou wees niet gevreest! ( Mits je een luxepaardje bent!)

Vergeet niet dat je in Afrika bent, hier wonen vliegen! 1000 kilometer zuidwaards sterven mensen van de honger, hier uitgebreid buffet met prima smaak! Het eten was prima, ik weet niet wat mensen allemaal gewend zij maar ik heb niet elke ochtend crossoints bij mijn ontbijt. Zijn allen gewent aan olijfolie, niemand ziek geweest ook kind van 6 niet. Kamers oud maar elke dag schoongemaakt, zwembad elke ochtend( vroeg dus misschien niet zichtbaar voor iedereen?) Let wel op je geld ook in het Hotel, men zal proberen te weinig terug te geven. Dit hoort bij de normale gedragingen van dit land! Zit er bovenop en er is niets aan de hand! Ik raad alle klagers af naar indonesie te gaan. Daar is het veel "erger" Tuinen overigens ook perfect onderhouden!

Voor een halven dinar kun je met bus 52 naar Monastir!

Patricia

Karin
22-8-2008

Wij zijn hier in mei geweest en hebben al geboekt voor de herfstvakantie. Wij hebben het reuze naar ons zin gehad, tuurlijk zijn er negatieve dingen, maar het is Tunesie. Vliegen hebben wij geen last van gehad en muggen ook niet, maar dat is waarschijnlijk omdat het toen nog niet zo heet was....Wij zijn met een kind van 14 en een van 9 geweest, en die willen alle twee terug. Zeker het animatie team is geweldig, moeten hard werken, en doen erg hun best. Personeel aan de receptie is idd erg onvriendelijk, maar ja, wanneer heb je die nodig? Geniet er maar lekker van en ik hoor van je hoe je het gehad hebt. Veel plezier.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer oude en slecht hotel

barbarotta giuseppe
      21-8-2008

het is al de zesde keer dat wij naar tunesie gaan en dit is echt het slechste hotel die wij al gehad hebben , wij zijn net terug van eden club , de personeel is heel erg onvriendelijk ,je vraag iets en ze antwoorden zelfs niet , het hotel is heel oud en heel erg vies , er hangen overal dode insecten tegen de muur , op de kamers , in het restaurant gewoon overal , heel veel vliegen , heel de vakantie last gehad ,het eten is wel lekker maar alle dagen hetzelfde , en dit is geen all inclusive hotel , aan de beach bar en het aqua park moet je zelfs betalen en dit is ook geen drie sterren hotel , voor mij krijgt het een halve ster en dat is nog voor het eten , en voor alle mensen die daar een geweldige vakantie hebben gehad , of te wel zijn het pubers die deze hotel beoordelen of meisjes die verliefd worden op een van de animators , als het nog gaat probeer om te boeken.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.