Hotel Eden Club

Meer hotelinfo

338 reviews over Hotel Eden Club

• 8Woldenstein17-08-2012

erg prettig!

Net terug van een lekker weekje in Eden Club, echte helemaal prima voor 3 steren. Door het leuke prijsje konden we toch nog even er tussenuit dit jaar en Tunesie is ons echt goed bevallen. Wellicht dat we dit volgend jaar weer doen. Het personeel was erg vriendelijk en deed goed zn best om het ons naar de zin te maken. Het was een fijn weekje ontspannen en tot rust komen, wat goed lukte aan het zwembad of op het strand. S'avonds konden we met een lekker drankje erbij genieten van het leuke animatieteam. Wat ik ook nog leuk vond was dat we vanuit het hotel ook een dagje naar Sousse konden gaan.

• 1Sandrine08-08-2012

Dit nooit meer !!!!!!!

Wij zijn daar aangekomen rond middernacht, er was niemand te zien aan de receptie. Pas na een kwartier kwam er een onvriendelijke man af, die gooide de papieren die we moesten invullen. We kregen niets meer te drinken of te eten. Kregen de sleutel van ons kamer, bleek dat dan nog de verkeerde kamer te zijn. Niet gekuist, de kraan van de douche was gewoon roest, schimmel op de muren. Ik kreeg het bijna : dit was onze honeymoon dan!!!! Ik had nog speciaal een VIP-kamer geboekt. De volgende dag dan toch een andere kamer gekregen, maar geen VIP-kamer. En verder hebben we niets gekregen van ons VIP-arrangement!!!! Pfffffffffffffffff, niet te doen van de vliegen op het eten, geen vriendelijke mensen, diefstal bij verschillende mensen, geen hygiëne, geen hostess van touroperator die nederlands kon. Die kwam zelfs niet af toen mensen belden dat ze bestolen waren!!!!!!!!!!!!!! Dit was gewoon een stress-vakantie, nog nooit meegemaakt. Hotel is volgens ons geen ster waard!!!!

• 1anoniem07-08-2012

NOOIT MEER

1st en laatste keer

onvriendelijk personeel vliegen op eten warm drinken er werden zelf dingen gestolen in ons hotel slechte verbinding met andere woorden dikke zero moesten dan 1st om 5 u vertrekken waren al gewassen van kamer en dan kome aan balie komt ene af met papierke ja ge vertrekt maar om 9 u zelf de bus voor terug te keren kwam 1st ni af 2 u moete wachten

amai ze wat een zwakke vakantie daar Nooit meer

Met vrienden

• 2sevenants04-08-2012

dit nooiet meer

hallo hotel op zicht oke maar dan vliegen bij het eten niet te doen en binnen veel te warm om te eten s* middags en s avonds hetzelfde eten aanschuiven om iets te drinken en dan nog hopen dat er glazen zijn of dat de druk op de frisdrank nog werkt dan een tafel zoeken eten al koud voor dat je kan gaan zitten directie zeer maar dan zeer onvriendelijk hostess kan geen Nederlands komt ook niet alles er problemen zijn zoals diefstallen op de kamer van kleine dinges bv th uit de kast lingerie horloges sigaretten pakjes dinges die je niet onmiddellijk op vallen tot zelf een laptop en geld uit de portemonnee daar er geen kluisjes meer over waren mij laatste 3 dagen waren echte stress dagen de sfeer was niet te snijden en nog steeds geen hostess te zien van touroperator. het ergste van al is dat de directie nog durfde te zeggen dan alle België samen spande er stonde soms wel 70 man aan de receptie nee dit hotel is nog geen 2 sterren waard

Met vrienden

• 7Ann & Guy03-08-2012

1x is genoeg

Nu al een weekje terug van dit hotel en alles eens laten bezinken. Kamer : Onze kamer werd dagelijks gekuist (wat niet bij enkele reiskennissen op te merken was). De isolatie is er echter heel slecht. Elke avond hoorden we de muziek volop en dit tot 2 uur nachts.(De kamer was gelegen aan de strandkant van het hotel). Zwembad : De zwembaden mogen wel gezien worden. Het was er aangenaam vertoeven, enkel op sommige plaatsen zeer glad. All incl : Dranken waren veel te warm. Alles werd getapt uit automaten die nauwelijks goed functioneren. De Bar in het aquapark zat wel altijd zonder de ene of de andere soort drank. De wachtrijen aan de andere bar waren enorm lang. Het eten was alle dagen hetzelfde. Men probeerde wel wat variatie te brengen maar uiteindelijk was het steeds van dezelfde makelij als de dag ervoor. Receptie : aan de receptie zijn we steeds goed onthaald. Animatie : Deze deed wel hun best maar beperkte zich tot het omringen van Rusische en Poolse schone, ook steeds hetzelfde.

• 1Els01-08-2012

Nooit meer!

We zijn hier geweest in juli 2012. Bij aankomst om 23u stond geen babybed klaar. Kan gebeuren. Helaas na het beloofde half uurtje was het er nog niet. Steeds opnieuw naar receptie moeten bellen. Uiteindelijk om 2u! heeft men man het babybed aan de receptie naar zen kop gesmeten gekregen (wat een welkom). Zonder lakens of dekens... Sochtends: ontbijt vol vliegen! Smiddags: geen tafel meer vrij!! Eten zeer vuil en ongevarieerd! Eerste dag al rechtstaand wat watermeloen aan onze dochter van 1j5 gegeven... Savonds: zelfde probleem. Kinderzwembad: de glijbanen staan los: kindjes geraken met hun voetjes gekneld. Ook heel glad: steeds schoentjes aan moeten doen. Kinderzwembad van kidsclub bleek heel rustig; tot we er in gingen en tot besef kwamen: wij stinken naar pipi. Is dus 1 groot pipibad!! Drank: glazen worden niet afgewassen, gewoon es gespoeld op de tap. 1bar: lange aanschuiftijden! Nooit een glimlach , nooit medewerking receptie. Heel veel luide muziek! Niets ontspannend aan dus!!

• 1elaerts katrien27-07-2012

zeer slecht!!!!!!!

Dit hotel is zelfs geen 2 sterren waard. Personeel is zeer onvriendelijk, en lachen de toeristen gewoon uit. In de refter en op het eten zitten er vliegen; Niet 1 maar honderden. Cola wordt van machine in oude flessen getapt en dan aan de mensen gegeven. Glazen worden gewoon de binnenkant gespoeld en niet afgewassen. Vloer in refter is zeer vuil. De toiletten zijn ook degoutant vuil. Er is maar 1 bar waar je drinken krijgt dit heeft tot gevolg lange wachttijden en je krijgt maar 2 drankjes per persoon mee. Ons zien ze hier nooit meer terug.

Met oudere kinderen

• 8joke van ingen20-05-2012

wat een topper

Heb een grandiose vakantie gehad,ook door het personeel [kamermeisjes prachtig,obers heel aardig,animatie grandioos]

Alleenreizend

• 5T Kuiper05-05-2012

Een ramp

Het hotel was een ramp.Hele kleine en smerige kamers absoluut niet geschikt voor meer dan 2 personen ook al worden ze gebruikt voor 4 personen. Bad kamers waren aan een totale renovatie toe, tijdens ons verblijf hebben ze nog het een en ander trachten te repareren maar is hopeloos misslukt.Het ontbijt is nog wel te doen en de lunch is te overleven maar het diner is absoluut niet te eten.Ze hadden elke avond een ander thema maar het eten was de zelfde rommel. Het animatie team was voor de kleintjes erg goed maar de mannen in het team waren drukker met de vrouwen dan met iets organiseren wel waren ze de heledag druk met het maken van een enorme herrie zelfs tijdens de maaltijden.als je bij het zwembad bij de glijbanen lag moest je een enorm eind lopen om een drankje, want er is maar 1 bar in het gehele complex waar je iets te drinken kon krijgen met een hele lange wacht tijd

• 9Janssens14-04-2012

Goede prijs kwaliteit

wij waren heel aangenaam verrast toen we toekwamen, mooie leuke entree en ook het restaurant is fris en modern. het eten was lekker. zeker voor die prijs een aanrader ! enkel de badkamer wat versleten

10 tips over Hotel Eden Club

• lia en gerard, 29-10-2012

als je in moastir bent kun je in de haven heerlijk eten voor weinig geld voor 15 euro heb je al een volledig menu met alles er op en er aan.

• Put lesley, 04-07-2013

best niets kopen in de shop vh hotel, deze is duur in vergelijking met de shoppingcentra die op 5 min wandelen vh hotel liggen

• Volders, 19-06-2013

Ideaal hotel voor het voor- en naseizoen. In de zomer is het er erg druk. Ze doen erg hun best om een ster erbij te krijgen en dat verdienen ze!

7 vragen over Hotel Eden Club

• Helen, 08-05-2014

dinars pinnen?

Kun je bij het complex of op loopafstand makkelijk geld pinnen of beter vanuit Nederland meenemen?

G.A.A., 29-10-2014

contact euro's meenemen is hier wel zo makkelijk. of je nu € 5 of en een groot bedrag wilt omwisselen, het gaat even gemakkelijk bij Eden club. Houdt er rekening mee, dit verblijf is all inclusive, dus je hebt vrijwel niets nodig..

Helen, 02-11-2014

ondertussen zijn we alweer terug ;-). Hadden (na tip van iemand hier) contant euro's meegenomen en in hotel omgewisseld. Verderop zit een hotel waar buitenmuur ATM heeft en winkel overzijde heeft er ook 1.

We hadden wel degelijk geld nodig, waren er 14 dagen: dagje Sousse, dagje Monastir, verderop bij Alibar cappucino drinken met free wifi, handdoekservice hotel, borg kluishuur en niet te vergeten:

FOOIEN voor het personeel!!!

• Jeffrey, 01-10-2013

Wie kan mij meer vertellen

Ik had een vraag over hoe het daar nou echt is lees veel negatieve maar ook veel positieve verhalen wij gaan 28 oktober voor een week na eden club met ons zoontje van vijf is het nou echt zo erg daar of valt het toch wel mee wij zijn in julie ook op vakantie geweest dus dit is gewoon een extraatje voor een leuke prijs all in Rick we zien jullie dan vast daar wel kunnen we eventueel gezellig een biertje doen

Petra25, 07-10-2013

Zie mijn reactie bij het onderwerp winkels! Het is helemaal top. ga zo een goede beoordeling schrijven.Wij hadden ook nog prachtig weer.Kan alleen wat minder aanvoelen misschien al heb je geen goed weer, maar dat is ook in elk hotel dan zo:)

jeffrey, 06-10-2013

ik had mij vergist met de datum wij gaan ook de 19e dus dat biertje kan wel doorgaan

rick_kliemesch, 06-10-2013

Wij gaan van 19 tm 26 oktober dus een biertje doen wordt lastig als jullie de 28e gaan jeffrey

• Anna, 21-08-2013

prijs van de bedjes op het strand,

Wie weet deze prijs, ??

daphne en fre, 17-08-2014