Hotel Eden Club

Hotel Eden Club
6,7

267 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

mooi hotel voor een nazomerse vakantie

lia en gerard
29-10-2012

het hotel is goed te doen voor het najaar, het personeel is vriendelijk en het animatieteam is erg goed.je moet de mensen in hun waarde laten je bent tenslotte in een ander land. de hotel kamers zien er goed uit en er wordt regelmatig schoon gemaakt . het eten was goed keuze genoeg.je kunt vanaf het hotel naar Monastir en Sousse (sousse is geen mooie stad) met de taxi deze stop voor de ingang van het hotel.voor een 3 sterren hotel is dit best een goed hotel.we hebben vanaf dag 1 tot dag 8 veel gelachen met het personeel en de mensen die er waren.plezier moet je toch zelf maken.we zullen nog vaak hieraan terug denken.

Gereisd Met partner in Fri Oct 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

prins
27-10-2012

wij hebben een super vakantie gehad! Lekker eten,goede bedden..Zwembaden prima met verschillende glijbanen.Aardig personeel gewoon een heerlijke vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

fantastise plek

marcel
20-10-2012

prijs kwaliteit heel goed vriendelijk personeel properkamer zeker herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in oktober 2012

dit nooit meer

verdaet
18-10-2012

personeel onvriendelijk en aandringelijk. eten barslecht alle dagen zelfde vip kamer besteld niet gekregen zelfs niet na lang aandringen ijkast nooit gevuld zat ook een masage van een uur in na een kwartier waren we al buiten zaten ook badjassen bij in die vip kregen we na 4 dagen vol gele plekken slippers nooit gekregen. excursie aangeboden door touroperator als exuses de lunch onderweg was rot dat we kregen het stonk gewoon overal vliegen in het hotel en buiten. niet te doen vriendin doodziek teruggekomen van rot eten te eten uit onze valies gestolen hotelmanegement zeeer onvriendelijk je kon er niks aan vragen beten je neus af geen aanrader geld niet waard blijf er weg

Gereisd Met partner in september 2012

Schijn bedriegt, schandalige bedoening!

Claeys celine
17-10-2012

Mijn beste vriendin en ik wilden nog eens een weekje weg en iets minder uitgeven, waardoor we beseften dat we niet veeleisend mochten zijn, maar dit hotel overtrof de ergste veronderstellingen!! Van buitenaf oogt dit hotel ok, ik wou niet afgaan op de score's die ik had gelezen, want na veel reizen, ben ik al bedrogen uitgekomen daarmee, maar dit overtrof alles, ik had lage verwachtingen, maar het was er nog over. Als je een kinder hotel wenst, leuke glijbanen, maar dan moet je rekenen houden dat de trap ernaartoe goed is voor het oud ijzer en dat een doorsnee kindje daar niet zal willen eten, bekijk wat het je dan waard is. Ik at zelfs liever buiten het hotel iets lokaal! De kamers waren gewoon vies! Uitermate onvriendelijk personeel, enkel als je ze dinars gaf waren ze sympathiek! Zeer rumoerig s nachts.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Sex hotel met vies eten en asociale toeristen.

Noor
16-10-2012

Het Hotel was voor de prijs die je betaald ok. De bezoekers (toeristen) die waren nog het ergst.Ik heb nog nooit in mijn leven met zulk onbeschoft vulgair vies volk een hotel gedeeld. Ik heb het nu over de Russen en Duitse toeristen. Letterlijk vielen ze op de grond door dronkenschap.De Russische vrouwen boden zich letterlijk aan bij mannen. De Manager van het hotel, liep elke nacht weer met een ander Russchische vrouw door de gangen. Walgelijk hotel voor mij nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet aan te raden!!

Jolien
14-9-2012

1 keer is genoeg geweest! Overal vliegen zeker honderden. De mensen zijn te opdringerig. Eerste pêche waar ik een hap in nam WORMEN! de hele week pizza en pasta gegeten uit noodzaak omdat ik bang was nog meer vieze dingen te eten. Schimmel op de kamer en nog haar in het bad bij toekomen. Zee is zeer vuil. Er had iemand gekakt in heet zwembad en ze zitten er eerst een halfuur naar te kijken voor het opruimen. Animatie was wel goed, dit was ook het enigste.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

nooit meer

inge
29-8-2012

wij zijn in augustus in dit hotel geweest wij hebben ontzettend slecht gegeten! drinken was niet gekoeld dus warm, het eten was koud alleen de pizza's waren warm die werden vers gemaakt. service erg slecht! er werd veel gestolen soms complete koffers!! er werd hier niets aangedaan.Kuis kon je huren maar is niet op de kamer en zijn bank kluizen past dus niet veel in. kortom ik raad mensen af om hier heen te gaan!!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Nog nooit van schoonmaken gehoord.

Audrey
26-8-2012

Groot complex en had de indruk dat het personeel het allemaal niet aankon.. Je moest om alles vragen om iets gedaan te krijgen. Kamer stonk verschrikkelijk muf, en anderen hadden veel last van mieren in bed. Hotel is slecht onderhouden en de kamer wordt niet goed schoongemaakt. Eten was te doen, veel hetzelfde maar je hoeft er geen honger te lijden. Personeel heel vriendelijk, animatie was leuk. Heel veel last gehad van vliegen, heb er nog nooit zoveel gezien, zelfs op het eten zitten ze. Voor een plekje in de schaduw moet je heel vroeg opstaan omdat iedereen zijn handdoek de hele nacht laat liggen ookal komen ze pas in de middag naar het zwembad. Voor echte koffie moet je buiten het hotel zijn, zo'n 500 meter lopen maar dat is het dubbel en dwars waard. Tunesische bevolking gebruikt strand en openbare weg als stortplaats. Voor mij geen Tunesië meer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

erg prettig!

Woldenstein
17-8-2012

Net terug van een lekker weekje in Eden Club, echte helemaal prima voor 3 steren. Door het leuke prijsje konden we toch nog even er tussenuit dit jaar en Tunesie is ons echt goed bevallen. Wellicht dat we dit volgend jaar weer doen. Het personeel was erg vriendelijk en deed goed zn best om het ons naar de zin te maken. Het was een fijn weekje ontspannen en tot rust komen, wat goed lukte aan het zwembad of op het strand. S'avonds konden we met een lekker drankje erbij genieten van het leuke animatieteam. Wat ik ook nog leuk vond was dat we vanuit het hotel ook een dagje naar Sousse konden gaan.

Gereisd Met partner in januari 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.