Hotel Eden Club

267 reviews over Hotel Eden Club in het Nederlands

Nooit meer

JohnK
4-9-2013

Spaar door voor beter geloof me ,jammer deze vakantie was slecht.Het strand is smerig links rechts een zooitje,stinkt ,afval in de zee geen helder zeewater misschien dat de naast gelegen grote electra centrale er binding mee heeft,Het barst van de vliegen overal ,op je eten in je drinken niet normaal.hygiene is ver te zoeken alles is vies en smerig in en om het hotel.Er is niks te doen in de buurt 4 winkeltjes in het FOLA centrum stelt niks voor, hotel ligt zeer afgelegen hou daar rekening mee ,sávonds niks in de omgeving te doen verlaten gebied.kamers zijn eenvoudig klein en oud gedateerd vochtig,handjevol hollanders en overheerst door russen lees van de lagere klassen,het eten is niet fris smakeloos, hygiene ver te zoeken overal nogmaals vliegen vliegen op en in je eten.kluisjes in de receptie 14 dinar en 40 dinar borg, matrasjes strand gratis.dit is niks voor hollanders kan me niet voorstellen,we zijn weggegaan na 2 dagen naar beter hotel,tunesie ok maar deze omgeving nooit meer .

Gereisd Met partner in augustus 2013

Leuk hotel waar het goed toeven is.

meneer Twiest
9-8-2013

Kamers en de toiletten worden slecht schoon gemaakt. Animatieteam doet veel voor de gasten. Eten is voor een all in goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Put lesley
4-7-2013

mijn man en ik hebben een fijne vakantie gehad in Eden Club, de kamer was altijd proper, het personeel vriendelijk en het animatieteam was top! prijs/kwaliteit is goed, je betaalt voor 3 sterren en dat is het ook wel waard. het enige nadeel voor ons was dat wij de enige Vlamingen in het hotel waren, op het moment dat wij daar waren, waren er veel russen. wij hebben zelf geen kinderen maar hebben ondervonden dat dit een echt gezinshotel is en het voor de kinderen een paradijs is. algemeen heeft dit hotel goed gescoord bij ons!

Gereisd Met partner in juni 2013

Schitterend hotel

Volders
19-6-2013

Eden Club Skanes, Tunesië, 11-daagse reis van 8/6 tot 18/6 Onbegrijpelijk dat dit hotel zoveel negatieve kritieken krijgt. Wij, een koppel van middelbare leeftijd, hebben een super tijd gehad. Hou je van zonnen, lekker eten en verder niets aan je hoofd dan is dit prima. Het eten is gewoonweg geweldig! Hou je van uitgaan dan ben je hier niet op je plaats, in de omgeving is niets te zien. Een ideaal hotel voor mensen met kinderen. Er wordt op alle vlakken aan hun gedacht! Schone kamer en prachtig onderhouden tuinen. IEDERE DAG zuivere handdoeken (we gaven dan ook regelmatig een euro uit respect voor de dame die onze kamer onderhield). Minpunten : luide muziek (maar wij zelf hebben er 's nachts geen last van gehad), de douche : wel lekker warm water maar een verouderd systeem met douchegordijn. Veel Russen waar we buiten de typische braspartijen en het innemen van de beste plaatsen in het restaurant, verder geen last van hadden. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2013

Supervakantie gehad!!!!

De Graaf
9-5-2013

Wij zijn net terug van een supervakantie in Tunesie, het hotel is voor 3 sterren echt heel erg goed, lekker eten voor ieder wat wils, op loopafstand is een erg leuke winkel met van alles en nog wat en met eerlijke prijzen je kunt daar terecht voor je boodschappen, sieraden, tassen, sportkleding, souveniers enz. Bij het hotel zit ook een klein winkeltje maar daar verkopen ze dezelfde spullen maar wel 3 keer zo duur.Het personeel is ontzettend vriendelijk maar helaas lopen er ook van die mannetjes in het hotel rond die je constant aanspreken of je iets wilt kopen of mee op excursie wilt gaan.Het animatieteam doet het erg leuk!! Nadeel vonden wij dat de muziek s'avonds erg hard stond zodat je elkaar een beetje moeilijk kon verstaan.Kamers zijn idd klein maar ja wanneer ben je op je kamer?!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

prima hotel, lux voor 3 sterren

Saskia
7-11-2012

Hotel Eden Club is zijn geld meer dan waard. Sfeervol aangelegd, direct aan fijn zandstrand, super glijbanen, veel keus bij de 3 maaltijden, aardig personeel, super enthousiast animatie-team, voor 3 personen voldoende grote kamer (4 wordt krap) en voldoende schoon. Enige minpunten; de verroeste trap naar de glijbanen, de weinige variatie in de animatie (behalve de avondvoorstelling) en de regelmatig erg harde muziek.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor een weekje plezier

M.Verkuil
6-11-2012

Ik was met mijn zoon van 11 en we hebben het fantastisch gehad. Hele leuke mensen ontmoet, veel gelachen. Goed animatie , vriendelijk personeel, maar uiteraard moet je zelf ook vriendelijk doen, wat helaas niet iedereen doorhad. Tip neem eigen kussen mee wanneer je gehecht bent aan zachte kussens.wel deden ze enorm hun best. Zelfs zo dat er 5 kussens werden neergelegd om te zien of er een goede tussen zat. Service dus echt heel goed.Leg zo nu en dan ook bij de bar een dinar. Doet wonderen.leuk voor week oktober maar in zomer?..

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet boeken!!!

pd3co
6-11-2012

snachts gearriveerd.nachtportier gaf sleutel en zelf in het donker naar de kamer zoeken.resten eten in de gang.alles betegeld dus lawaaiig.ik heb nog nooit z'n kleine kamer gezien met 2 losse bedden en een 3de op beton.1 raampje van 50x50.een balkonnetje van 80x80 met 1 stoel.uitzicht op grote boom.stinkende kasten en badkamer viel uit elkaar.oude tv met zenders in de ruis.geen ab.andere kamer gevraagd en was niet veel beter.airco gaf schimmelwolk en schimmellucht bij aanzetten.kamers erg slecht.receptie en buiten en eetzaal wel netjes 1 zwembad.ergens achter op het terrein een verouderd waterfunpark.disco tot laat open en tegen betaling drankjes.klein strand in punt aflopend.ontbeten zonder beleg.eten verder was ook niet veel. dankzij touroperator over laten boeken naar sahara beach verderop en na 2 dagen ellende toch verder top vakantie gehad.maar nooit meer hier heen

Gereisd Met partner in oktober 2012

Fantastische plek!

Bianca Linders
3-11-2012

Hotel Eden is prima als je de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt. We waren een van de weinigen die niet via veiling hadden geboekt, maar gewoon via het reisbureau. Kamers ruim en licht en netjes ingericht. Goed bad met douche en lekker warm water. De kamers werden elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel en echt veel keus met het eten. Echt voor ieder wat wils. de animatie was prima. het zwembad met glijbanenparadijs super. Een glijbaan van 130 meter en een trechter, waar je normaal in Duinrell lang voor in de rij moet staan. van 10 uur tot 24.00 uur all-inclusive. Zelfs de waterflessen voor op de kamer. Er waren in onze week weinig Duitsers en Russen. 's avonds wat lawaai van de animatie, maar als je je ramen dicht deed hoorde je er niets van. Bus stopt voor de ingang van het hotel, 0,55 dinar ritje naar Sousse.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

heb genoten !! elke dag

henk
29-10-2012

tuurlijk valt er dingen op aan te merken maar we zijn in tunesie !!!!!!! het eten goed (wij hebben ook niet elke dag thuis zoveel bakken met eten) animatie team perfect, fantastische glijbanen goede bediening dus met al een grandiose vakantie in een 3 sterren hotel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Club in Monastir en Skanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.